Publikum gikk hjem.
Ble medlem: 16 jul 05
Lagt til: 25 sep 05, 21:15
Det har jo vært debatert opp og ned i mente om ulike supporterreaksjoner her inne på forumet. Lurer på hva folkens mener om at folk gikk hjem fra stadion i kveld? Er det medgangssupportere fortsatt eller er det forståelig? Eller er det et greit signal å gi til klubben( ledelse, trenerteam, spillere)?
---------------------------
jorhan
Ble medlem: 18 sep 05
Lagt til: 25 sep 05, 21:20
Helt topp at publikum gikk hjem!!!! Selv om jeg satt hele kampen ut, synes jeg de som gikk gjorde rett! Hvorfor i all verden skal vi betale 230 kr for å se på drittfotball?? Vi får ingenting igjen for pengene...
Medgangssupportere, so what?! Synes ikke de fortjener vår fulle og hele støtte nå. Laget presterer ikke i det hele tatt!!!
FLAUT!!!!!
Hvaskjera?
Ble medlem: 03 mai 04
Lagt til: 25 sep 05, 21:24
Hvorfor i pokker skal folk sitte der og se på den møka? jeg skjønner ikke at folk gidder å komme på stadion i det hele tatt.. hold dere hjemme til drillo er borte
Først blir Kong Markus solgt, så gir du bort Roger! Hva blir det neste, hr. Mokkelbost? Kvisvik på utlån til Moss?!?!
Ble medlem: 11 nov 04
Lagt til: 25 sep 05, 21:27
Skal gå på stadion forsatt i år, blir og uansett til slutt.
Kommer også på stadion til neste år uansett!!!!!
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Ble medlem: 31 mar 03
Lagt til: 25 sep 05, 21:38
Jeg kan godt skjønne at folk mener at det å gå er å vise spillerne at "gir der f..., gir vi f...", men som supportere mener jeg at vi har en "plikt" til å støtte laget uansett hvordan det går! Enten vi vinner, taper, er i tippeligaen eller i første divisjon; det er laget vi støtter, og da er vi til kampslutt for å vise gutta at vi er bak dem!!!
Ble medlem: 16 jul 05
Lagt til: 25 sep 05, 23:28
Hadde spillerne tenkt sånn andre veien, hadde aldri laget ligget der de gjør. Så enkelt er det.
-Her Var Det Glatt, Gett-
Ble medlem: 22 feb 04
Lagt til: 25 sep 05, 23:30
det virka det som spillerne hadde gjort mentalt i hodet også,så hvorfor kan ikke publikum få gjøre det
satt personlig ut hele kampen å så på møkka,føler det som en plikt...men skjønner at folk reiste seg å gikk derifra
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Ble medlem: 27 mar 03
Lagt til: 25 sep 05, 23:41
Folk må få lov til å reagere med å gå før kampslutt hvis de ønsker det. Det at dette fører til så mye krangling mellom supportere som i denne situasjonen burde stå sammen, sier litt om hvilken situasjon hele klubben er i, synes jeg...
Når det er sagt: jeg drar aldri fra en kamp før den er slutt! For meg er det å støtte laget i tykt og tynt en del av det å være FFK-supporter, og da går jeg ikke! Men jeg ønsker ikke rakke ned på de som gjør det av den grunn.
Bjørn Jervell Hansen
Ble medlem: 01 sep 03
Lagt til: 26 sep 05, 13:24
Jeg blir kampen ut. Jeg har betalt for dette, og da skal jeg jaggu meg se ferdig også.
Ble medlem: 30 jun 03
Lagt til: 26 sep 05, 13:27
Ja ikke bare det, det er uhøflig å stå foran noen midt i kampen. Dette foregår jo stort sett på sittetribunene og det er veldig irriterende. Man gjør det ikke på kino og man gjøre det heller ikke på stadion.
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.
Ble medlem: 19 okt 04
Lagt til: 26 sep 05, 14:32
Folk har ulikt forhold til FFK, dette handler ikke om 250 kroner. Derfor blir det sånn at de som elsker FFK blir hele kampen, de som er passe interessert går, slik vil det nok være. Som ikke-medlem av Plankehaugen så må jeg fra mitt sete si at jeg er imponert over støtten dere gir laget i motgang. Dette står det virkelig RESPEKT av (Klanstil), hørte dere forresten de etter 0-3 i Kristiansand!
Derimot er jeg lite imponert over de som høyt har bravert og snakket i vi-form om FFK de siste 3 årene og som nå har pakket skjerf og lue lengst inn i skapet. Men festene tok de med seg.....
06/10/2024 22:02 | 2001f914