Nok koseprat?
Jeg synes jeg hører Drillo i pausen på dagens kamp: "ja gutta, nå syns jeg synd på dere. Dette går nok bra, vi må bare ha trua"
Nå får det f.......... meg være nok. Vi leverer en første omgang langt under pari, hva gjør den vesle "fotballprofessoren"? Ikke en dam shit. Han tar ett par bytter 23 minutter ut i andre omgang, og så presterer han å sette inn Toth når det er 6 minutter igjen. Det er et hån. Nå er jeg nok veldig negativ, men bør ikke det komme noen konsekvenser snart? Vi presterer jo ikke en dritt på noen av lagdelene. Kun Brenne som får godkjent, men han drar jo selvsagt på seg et idioti gult kort og må sone i neste kamp igjen.
Når det gjelder mannen i svart så synes jeg han var en sinnsykt dårlig en. Skal vel ikke være mulig å miste kontroll på en kamp som denne. MAkan til inkonsekvent dømming skal man lete lenge etter. Aafk fikk blant annet bruke tre kvarter på hver dødball. MEn for all del de var vel slitne, også var de jo dødsskadet hele gjengen hele tiden. Makan til kjekselag. Men det er vel mannen i sort som tillater det, og da er det kanskje ett sjakktrekk av Aafk og fortsette med det.
Nå må alle sosialistene i FFK våkne, nå må vi gjøre noen grep. Det årnær seg ikke av seg selv tydeligvis.
Faen og.
---------------------------
Elleve røe og vite kællær
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914