Veddemålet
Husker Dere det ?
"Positive" og "Negative" ... Altså jeg tror at enkelte bør kunne vise seg nå od ... nei drit i det.
Nei jeg godter meg ikke, ja jeg synes fortsatt jeg hadde rett etter Lillestrøm borte å kreve Drillos avgang. Jeg jeg mener fortsatt at bildet hadde sett annerledes ut hadde Ringberg og skadede Risholt fortsatt hatt på seg FFK drakta og nå kommer mine 5 minutter.
Altså .. vi har sluppet flest mål i tippeligaen og hja fått treneren som skal med sin faglig "styrke" gjøre oss til forsvars kjemper. OK ... se bare andre og siste ålesund målet i dag... det som iriterer meg enda mer er følgende...
Enerly på den ene kanten og Kvisvik på den andre.. ja vi kan godt kjefte på dem men ... når disse to har ballen dypt inne i vår bane halvdelen ... hvor er Berti og PA.... Nei det er ikke spillernes skyld men Drillos som har hjernevasket dem .. Se pausa i dag. Vi ligger under med 0:2 og ingen av innbyttere varmer opp. Innimellom det om å sende spiller i oppvarming betyr mye for dem ute på banen også for det kan gire dem opp. Videre .... 5-10 minutter ute i annen omgang og spillet er likt som i første hvorfor bytter vi ikka da..... og til slutt Toth da... Jeg driter i det om han er bumkjøp eller ikke men det er hån mot menneske å sette ham inn 3 mniutter før slutt. Hva har han gjor dem det vet jeg ikke og har en liten mistanke at det eneste dem prøver å gjøre er å syke gutten ned så ille at han driter i kontrakta og reiser hjem... og når det er snakk om kontrakter da. her er min beskhed til følgende mennesker : " Drillo og Arve - Pakk saker og takk for ingenting"
Og en ting til, i dag er det siste gang jeg har stått som forsanger i Plankehaugen. Makan til opptreden altså. Det svir i halsen av skrikinga men det er trist å se folk rundt som mer hvisker enn synger. All ære dere som står på men vi har formange folk på det feltet som ikke kjenner oppleget med å støtte laget når det er verst.
Takk for meg.
"Positive" og "Negative" ... Altså jeg tror at enkelte bør kunne vise seg nå od ... nei drit i det.
Nei jeg godter meg ikke, ja jeg synes fortsatt jeg hadde rett etter Lillestrøm borte å kreve Drillos avgang. Jeg jeg mener fortsatt at bildet hadde sett annerledes ut hadde Ringberg og skadede Risholt fortsatt hatt på seg FFK drakta og nå kommer mine 5 minutter.
Altså .. vi har sluppet flest mål i tippeligaen og hja fått treneren som skal med sin faglig "styrke" gjøre oss til forsvars kjemper. OK ... se bare andre og siste ålesund målet i dag... det som iriterer meg enda mer er følgende...
Enerly på den ene kanten og Kvisvik på den andre.. ja vi kan godt kjefte på dem men ... når disse to har ballen dypt inne i vår bane halvdelen ... hvor er Berti og PA.... Nei det er ikke spillernes skyld men Drillos som har hjernevasket dem .. Se pausa i dag. Vi ligger under med 0:2 og ingen av innbyttere varmer opp. Innimellom det om å sende spiller i oppvarming betyr mye for dem ute på banen også for det kan gire dem opp. Videre .... 5-10 minutter ute i annen omgang og spillet er likt som i første hvorfor bytter vi ikka da..... og til slutt Toth da... Jeg driter i det om han er bumkjøp eller ikke men det er hån mot menneske å sette ham inn 3 mniutter før slutt. Hva har han gjor dem det vet jeg ikke og har en liten mistanke at det eneste dem prøver å gjøre er å syke gutten ned så ille at han driter i kontrakta og reiser hjem... og når det er snakk om kontrakter da. her er min beskhed til følgende mennesker : " Drillo og Arve - Pakk saker og takk for ingenting"
Og en ting til, i dag er det siste gang jeg har stått som forsanger i Plankehaugen. Makan til opptreden altså. Det svir i halsen av skrikinga men det er trist å se folk rundt som mer hvisker enn synger. All ære dere som står på men vi har formange folk på det feltet som ikke kjenner oppleget med å støtte laget når det er verst.
Takk for meg.
---------------------------
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
og til slutt Toth da... Jeg driter i det om han er bumkjøp eller ikke men det er hån mot menneske å sette ham inn 3 mniutter før slutt. Hva har han gjor dem det vet jeg ikke og har en liten mistanke at det eneste dem prøver å gjøre er å syke gutten ned så ille at han driter i kontrakta og reiser hjem... og når det er snakk om kontrakter da. her er min beskhed til følgende mennesker : " Drillo og Arve - Pakk saker og takk for ingenting"
vi sa akkurat det samme under kampen. Å bytte inn Toth 3 minutter før full tid på 1-4? Dette må jo være et forsøk på å psyke gutten helt i senk.
Plankehaugen var forståelig nok veldig stille idag. virker som om hele miljøet har resignert og akseptert nedrykk.
Drillo ut!
Ja det så ikke bra ut i dag... Synes ikke bare Drillo bør vekk jeg ...
Dinamo Zagreb
AMEN til innlegget ditt Zoran! Hva med å VISE Drillo å styret at vi ikke vil ha ham der?? Vet mange ikke er med, men jeg synger gjerne UT MED SVINET til ham jeg... Trur fort 98% blir med.. Kanskje litt ironisk, men helt seriøst, noe må gjøres!!!
Hør hør Klokan... Støttes 100%
Arve M. og Drillo UT!!!
Plankehaugen bør lage et banner til neste kamp er det kreves at både Drillo, Eggen og Mokkelbost reiser umiddelbart fra byen
Før man jager noen ut av byen, bør man ihvertfall ha klart alternativet. Finnes det? En profilert og dyktig tippeligatrener som står klar til å ta over nedrykksklare FFK? Neppe. Jeg er enig at trenerne må gå i seg selv og se hva de kan gjøre, det samme som spillerne. Men trenerteamet har ikke hele ansvaret her. Både trenere og spillere sier jo at de har flotte treningsuker, men får det ikke ut i kamp. Ergo; en mental sperre som bare forsterker seg kamp for kamp uten resultater. Det er dette som må gjøres noe med, slik at man får forløst det potensialet som faktisk ligger her (jfr FFK - RBK 5-1).
Her pleide Drillo å være dyktig med landslaget på 90-tallet; han klarte å få spillerne til å tro at de kunne slå både Brasil og de andre toppnasjonene i verden. Jeg vet ikke hvilke knep han brukte, men håper han leter i gamle skuffer og ringpermer og finner tilbake det han dengang gjorde. Detr handler om å få troen på seg selv.
Her pleide Drillo å være dyktig med landslaget på 90-tallet; han klarte å få spillerne til å tro at de kunne slå både Brasil og de andre toppnasjonene i verden. Jeg vet ikke hvilke knep han brukte, men håper han leter i gamle skuffer og ringpermer og finner tilbake det han dengang gjorde. Detr handler om å få troen på seg selv.
Opprinnelig postet av tomroar
Plankehaugen bør lage et banner til neste kamp er det kreves at både Drillo, Eggen og Mokkelbost reiser umiddelbart fra byen
Kan dere ikke forstå dette: Spillermatriellet er for dårlig, det er ikke Drillo, Eggen og Mokkelbost som svikter her.
Får håpe vi flakser oss til å beholde kvallik-plassen... blire 1.div håper jeg "stjernene" i laget får oss opp igjen.
5milioner grunner til å KJEMPE !
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Ja spillere da.. og hvem er ansvarlig for spillergruppa da ?? nei nå er jeg roet meg litt ned men uansett synes jeg at dette holder ikke å skylde bare på spillere da. uff.... orker ikke skrive mer heller...
Dinamo Zagreb
Hvis spillermatrialet er for dårlig så har vel Drillo og Eggen sviktet Brukernavn? Dem hentet spillere for 5-6 mill kr i Sommer, solgte for ca 2 mill og vi har blitt svekket.......... Og når dem i tillegg får spillere som tjener oppimot 1 mill i året til å prestere så dårlig som dem gjør, så har dem vel sviktet? Jobben deres er forsterke laget gradvis, vi har nemlig penger. Jobben deres er å få maks ut av hver spiller. Dem har ikke klart noe i år. Lund Hansen, Bora, Piroja, Enerly, Kvisvik, West osvosv....... er langtifra det nivået de bør være på og hovedskylden skal hovedtreneren ha. Han har ikke tillit blant spillerene og mange av dem sier rett ut at dem er dårlig trent, og han skaper ikke entusiasme...........
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914