Helvete!!!
Det var en som skrev her tidligere at det er lettere å komme nedenfra i nedrykksstriden, og ikke bli dratt langsomt ned i den. Helt riktig det, for gløden vi viste i fjor høst var enestående, vi hadde ingenting å tape, nå har vi alt å tape. Er så utrolig skuffa over hele laget nå, dette skal ikke være mulig!
---------------------------
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
Men satser på at Drillo snur dette, litt trøst til spillerne i pausen gjør nok at de går ut på banen livredde for ikke å prestere...
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
Fy faen jeg kommer til å bli mobba huden full imorra av alle sunnmøringene her opp.... :(
Fy faen jeg kommer til å bli mobba huden full imorra av alle sunnmøringene her opp.... :(
Nå er jeg så forbanna at jeg sprekker.. Driter i om Moderatorer kaster meg ut eller hva faen de gjør..
Jævla drittlag
Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!
morten
4 mål opp i hekken på hjemmebane mot bunnlaget i TL!!
...og i tillegg så begynner våre egne spillere å krangle åpnelyst på banen!! Fantastisk!!!
Supporter, faktisk :)
Snakk om å tryne på oppløpet!
Hadde trodd aty Drillo i det minste skulle sikret oss et tett forsvar, men det har jo rent inn med mål siden sommer....
Er det som de sa på NRK, at FFK ble så kjepphøye og stappfulle av selvtillitt etter at vi fikk Kvisvik og knuste RBK, at mam senket skuldrene for mye???
At ringberg fortsatt skårer mål, hjelepr jo heller ikke!
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten
-Her Var Det Glatt, Gett-
Når en trekker fram Rosenborg kampen, så kan en kanskje finne en forklaring?
Etter denne kampen som de fleste mente var en meget god kamp av FFk, og at spillerne fortjente ros.
Hva gjorde da Drillo, jo han uttalte at han var bare sånn passe fornøyd, de hadde spilt bedre før.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Selv om jeg personlig ikke vil reagere på samme måte, så har jeg faktisk forståelse for at folk må få ut litt frustrasjon etter 1-14 på 4 kamper, deriblant 1-4 hjemme mot bunnlaget.....
Når det er sagt så er jeg personlig mer plaget av "fjortis-språk" og elendige norsk-kunnskaper enn at enkelte bruker denne siden til å få utløp for frustrasjon.... hinthint....
Noen som har lest eventyret om smeden og bakeren?
Opprinnelig postet av dracula
Begynte egentlig m/ ansettelsen av Drillo.
Når en trekker fram Rosenborg kampen, så kan en kanskje finne en forklaring?
Etter denne kampen som de fleste mente var en meget god kamp av FFk, og at spillerne fortjente ros.
Hva gjorde da Drillo, jo han uttalte at han var bare sånn passe fornøyd, de hadde spilt bedre før.
he he, artig du nevner det, etter tromsø kampen sa han at de faktisk hadde fremgang både offensivt og deffensivt iforhold til tidligere i år... he he, eller skal jeg si hu hu jeg vet faktisk ikke om jeg skal le meg ihjel eller begynne å grine, en av delene blir det snart ihvertfall..
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914