Husk meg
Brukernavn
Passord

Lykke til kjære FFK!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 25 sep 05, 14:55
Endret: 25 sep 05, 14:56

"Kjære FFK spillere, la oss få det overstått" het det på førstesiden til FB en gang i 2002, det var den dagen da over 7000 menesker så FFk mot Kvikk i 2 divisjons "seriefinale" .

Idag er det ikke noe seriefinale men alikehvel en av FFK`s viktigste kamper i nuværende tid! 

Så, kjære FFK fans, og alle andre som brenner for FFK, la oss i dag stå samlet, la oss klappe, rope og heie fram FFK til en meget viktig seier i dagens kamp mot AaFK, EN FOR ALLE, ALLE FOR EN har vel aldri passet bedre en i disse dager! La oss gjøre så vi kan være stolte av oss selv etter klampen, og si at , ja idag har jeg faktisk gjort mitt beste!

Kjære FFK spillere: Vær så snill, gi oss det byen fortjener, gi alt i taklinger, passninger og skudd i dag, gi oss en fotball kamp vi sent vil glemme, og gi dere selv den gleden at dere også kan gå rundt, med hevet hode, og si at, idag gjorde ikke bare publikum sitt aller beste, men jeg som spiller ga alt jeg eide og hadde i denne kampen! Hvis samtlige kan føle det slik etter dagens kamp på Fredrikstad Stadion, ja da er JEG sikker på at vi vinner idag! 

SÅ kjære alle sammen; la oss stå samlet, og la oss få det overstått! VÆR SÅ SNILL!

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914