Husk meg
Brukernavn
Passord

Brenne spiss imorgen.......

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 24 sep 05, 10:22
I stedet for å være etterpåklok, synes jeg det er best å ta det nå. Brenne har så langt i sesongen vært vår klart beste offensive spiller. Han er en spiller som hele tiden vil ha ballen og som tar initiativ både i forsvar og angrepspillet. Med denne løsningen tipper jeg vi får en middels spiss, istedet for en meget god midtbanespiller. Og sommerens salg og kjøp blir jo bare værre og værre. Er Toth vårt spissvalg nr 6 nå.......  Men når det er sagt er jeg ganske sikker på at de 11 som starter kommer til å vise seg fra en helt annen side enn dem har gjort på lenge........

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 24 sep 05, 12:18

Flott at simen får prøve seg som spiss, har egentlig ønsket å se han i den posisjonen lenge. så offensiv og angrepsmessig god han er så er han en type som passer bedre som spiss en som midtbane, gleder meg også at drillo igjen prøver 4-4-2 fra start, i en så viktig kamp som mot aafk er det viktig å prege kampen offensivt fra start! dette er jo tross alt en kamp vi MÅ vinne!!!!

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 24 sep 05, 12:48
Vel... stor gjennombruddhissighet og løpskraft gjør han vel mer til en midtbanespiller. Sammen med West vil ikke Brenne være den som står for gjennombrudd, men vil antakelig bli en møtende spiss. Han er sikkert god på det også, men hans andre kvaliteter tipper jeg ville vært viktigere........

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 25 sep 05, 10:44
I mine øyne er dette et defensivt laguttak. Brenne er den mest gjennombruddssterke midtbanespilleren vi har, og har spilt på midtbanen i lang tid nå. Frykter han blir liggende dypt av gammel vane, og at dette blir mer 4-5-1 enn på lenge...

---------------------------

"Odd Grenland står nå med fem strake seire - av seks mulige"
- Ernst A. Lersveen, TV2-skrue

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 25 sep 05, 20:46

Og vi så alle hvor kreativ den sentrale midtbanen var idag.......

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05

Lagt til: 25 sep 05, 20:51
Tror nok dette var en tabbe, det hadde nok gjort mye med Simens løpstyrke på midten.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 26 sep 05, 13:09
Opprinnelig postet av Anne
Tror nok dette var en tabbe, det hadde nok gjort mye med Simens løpstyrke på midten.

I denne kampen hadde det ikke hjulpet en dritt med Brenne på midten. Synes det er rart at dere forguder hans løpsstyrke. Jeg har nevnt det i et tidligere innlegg også, men får motbør med en gang. Andre lag har bedre løpskraft defensivt enn vi har offensivt, dermed kommer Simen til kort. Og jeg er også fortsatt tvilende til videre kontrakt med West, og jeg forventer motbør her også. Hvor mye har han prestert i år ?? Jeg forventer mye mer fra den kanten. Og Jonna begynner å nærme seg et floppkjøp han også. Han åpna bra i de 2 første, og så har det vært jevnt grått. Og jeg som håpa han skulle ta over rollen til Risholt, og rydde unna foran forsvaret vårt. Og jeg har også nevnt at jeg var tvilende til kjøpet av Kvisvik. Prisen satt for høyt, og alderen begynner å tale i mot. Hadde det vært meg så hadde jeg rendyrket Mackie på venstre. Sånn som nå så kommer vi til å miste han før han får ut potensialet sitt. Han har mye mer å gå på enn Kvisvik.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914