Brenne spiss imorgen.......
Flott at simen får prøve seg som spiss, har egentlig ønsket å se han i den posisjonen lenge. så offensiv og angrepsmessig god han er så er han en type som passer bedre som spiss en som midtbane, gleder meg også at drillo igjen prøver 4-4-2 fra start, i en så viktig kamp som mot aafk er det viktig å prege kampen offensivt fra start! dette er jo tross alt en kamp vi MÅ vinne!!!!
---------------------------
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
---------------------------
"Odd Grenland står nå med fem strake seire - av seks mulige"
- Ernst A. Lersveen, TV2-skrue
Og vi så alle hvor kreativ den sentrale midtbanen var idag.......
Opprinnelig postet av Anne
Tror nok dette var en tabbe, det hadde nok gjort mye med Simens løpstyrke på midten.
I denne kampen hadde det ikke hjulpet en dritt med Brenne på midten. Synes det er rart at dere forguder hans løpsstyrke. Jeg har nevnt det i et tidligere innlegg også, men får motbør med en gang. Andre lag har bedre løpskraft defensivt enn vi har offensivt, dermed kommer Simen til kort. Og jeg er også fortsatt tvilende til videre kontrakt med West, og jeg forventer motbør her også. Hvor mye har han prestert i år ?? Jeg forventer mye mer fra den kanten. Og Jonna begynner å nærme seg et floppkjøp han også. Han åpna bra i de 2 første, og så har det vært jevnt grått. Og jeg som håpa han skulle ta over rollen til Risholt, og rydde unna foran forsvaret vårt. Og jeg har også nevnt at jeg var tvilende til kjøpet av Kvisvik. Prisen satt for høyt, og alderen begynner å tale i mot. Hadde det vært meg så hadde jeg rendyrket Mackie på venstre. Sånn som nå så kommer vi til å miste han før han får ut potensialet sitt. Han har mye mer å gå på enn Kvisvik.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914