Heinz Müller, noe for FFK?
Ser at Heinz Müller mest sannsynlig vil vekk fra LSK..
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=291007
Dette er en meget habil keeper, som ville ha styrket FFK-laget. Så hadde vi sluppet bekymringene med tryllekunstneren Steinardo mellom stengene..
---------------------------
"Fredrikstadgutter våre veier går igjennom kamp til seier"
Leste også at LSK ønsker seg Per-Morten Kristiansen...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
Opprinnelig postet av Costanza
Han har vel bare en halv sesong i Odd og noen kamper for LSK bak seg. Så jeg har litt tynt grunnlag for å vurdere ham.
Leste også at LSK ønsker seg Per-Morten Kristiansen...
Flesteparten her inne synes at Per Morten er for dårlig. Det synes ikke jeg. Går klart utenpå de vi har nå.
FFK til Royal League.......
Opprinnelig postet av cantona#7
Per Morten er ikke god nok for FFK. Dessuten har han uttalt at han ikke vil til FFK...
Det er ikke uten grunn at LSK har følerne ute. I tillegg er han Bosmanspiller.
Det er nok noe av det dummeste FFK har gjort; det å selge PMK.
Hent han tilbake til FFK hvor han hører hjemme, fredrikstad-gutt og greier. Klart han er en god keeper som danker ut de vi har. Og selvfølgelig er det ikke uten grunn at LSK har følere ute.
"We play with 2 stoppers and 3 spisses."
Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere."
Svein Mathisen
"Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss. "
Opprinnelig postet av Gofoten
PMK er sikkert en kjempe kar, men jeg tror nok vi ser etter større keepere en han..Det er nok noe av det dummeste FFK har gjort; det å selge PMK.
Hent han tilbake til FFK hvor han hører hjemme, fredrikstad-gutt og greier. Klart han er en god keeper som danker ut de vi har. Og selvfølgelig er det ikke uten grunn at LSK har følere ute.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
"We play with 2 stoppers and 3 spisses."
Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere."
Svein Mathisen
"Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss. "
Opprinnelig postet av keiko99
PMK er sikkert en kjempe kar, men jeg tror nok vi ser etter større keepere en han..Det er nok noe av det dummeste FFK har gjort; det å selge PMK.
Plukk fram keepere du da Keiko. Og da skal du ikke nevne Myhre.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
ja rune det kan jeg gjøre og jeg kan ta ett navn som NESTEN er større en Myhre og det er Rune Jarstein i odd..Opprinnelig postet av keiko99
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Rune Haugen
ja rune det kan jeg gjøre og jeg kan ta ett navn som NESTEN er større en Myhre og det er Rune Jarstein i odd..Opprinnelig postet av keiko99
Jarstein er god. Det er jeg enig i. Men han kommer til å forbli i Odd. Det er flere som er bedre enn PMK i Norge , det har jeg ikke nektet for. Men de skal være aktuelle for FFK. Derfor regner jeg ikke med Jarstein i denne kategorien.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
De aller fleste keeperene på dette nivået i europa har vi aldri hørt om. Husk det Rune Haugen. Derfor er det vanskelig for Keiko å plukke frem flere enn de vi kjenner fra den hjemlige ligaen.
Her er jeg tildels enig med deg. Se bare på Lillestrøm. Fått tak i en klassespiller så og si gratis. Spørs om ikke vi også skal ta en titt utenfor landets grenser.
Opprinnelig postet av dracula
Jan Kjell Larsen HFK, bare HFks griskhet har hindret han i å gå til f.eks LSK
Hvis LSK har trekt seg p.g.a. det økonomiske aspektet her så synes jeg også vi skal gjøre det samme. Er ikke vits i å svi av millioner på en keeper.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914