Husk meg
Brukernavn
Passord

Gå i krigen Enerly!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til: 22 sep 05, 12:34

Det er du som er kaptein. Det er du som må gå foran og være sjef. Nå har du i flere uker sutret over at ingen tar tak, men at dere har hatt "fine treningsuker" Ta tak selv. Det er det du blant annet får penger for. Gå i krigen og vis at du er kaptein og at dere vil beholde plassen.
Uten krigere kan nemlig dette bli vanskelig. Få av deg de hvite deilige skoa og trekk på deg de svarte støvlene. Vis noe snart. Det er derfor du er der ute i 90 min  en gang i uka enten hjemme eller borte. 
Taper dere mot Aalesund er det sannsynligvis kjørt uansett hva Drillo finner på å si. Det er nå det gjelder. NÅ!!
Gud hvor deilig det hadde vært og hatt Garshi, Doffen og Grinheim på laget. Folk med guts og tæl. Folk som ikke er redd for å takle og for å blø.

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 22 sep 05, 13:02
Opprinnelig postet av Topscorer

Det er du som er kaptein. Det er du som må gå foran og være sjef. Nå har du i flere uker sutret over at ingen tar tak, men at dere har hatt "fine treningsuker" Ta tak selv. Det er det du blant annet får penger for. Gå i krigen og vis at du er kaptein og at dere vil beholde plassen.
Uten krigere kan nemlig dette bli vanskelig. Få av deg de hvite deilige skoa og trekk på deg de svarte støvlene. Vis noe snart. Det er derfor du er der ute i 90 min  en gang i uka enten hjemme eller borte. 
Taper dere mot Aalesund er det sannsynligvis kjørt uansett hva Drillo finner på å si. Det er nå det gjelder. NÅ!!
Gud hvor deilig det hadde vært og hatt Garshi, Doffen og Grinheim på laget. Folk med guts og tæl. Folk som ikke er redd for å takle og for å blø.

Han er nok ikke her inne og leser, Topscorer. Jeg for min del ville hatt Tarik på høyre, og Mackie og West framme. Dagfinn tror jeg har gjort sitt på toppnivå. Virker i hvertfall sånn på spillestilen.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 22 sep 05, 13:13

hvordan klarer du å starte ny tråd uten å se etter om det er en enerly tråd fra før... jeg skjønner ikke, men her er den:
http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?trad=61011

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 22 sep 05, 15:24
Opprinnelig postet av keiko99

hvordan klarer du å starte ny tråd uten å se etter om det er en enerly tråd fra før... jeg skjønner ikke, men her er den:
http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?trad=61011

Mulig at den lå for langt nede på siden Keiko. Han er vel ikke den som er oftest innpå her, så ikke hogg hode av han.

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 22 sep 05, 15:38
Det er ikke alle som har tid å sitte foran pc hele døgnet keiko og lese vær eneste tråd...

Heia FFK

Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05

Lagt til: 22 sep 05, 15:42
Er vel ikke vits i mase om sånn småting vel, keiko. Mannen har et poeng, og det er det viktigste.

Når det gjelder Enerly, så må han kjappe seg litt i høstsesongen. For han har mye å bevise, begynner å få dårlig tid nå.

"We play with 2 stoppers and 3 spisses."
Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere."
Svein Mathisen

"Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss. "

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 22 sep 05, 15:56
Endret: 22 sep 05, 15:58
Opprinnelig postet av Lex
Det er ikke alle som har tid å sitte foran pc hele døgnet keiko og lese vær eneste tråd...

Nå er det vel en hvis forskjell på å sitte her døgnet rundt og det å sjekke om det finnes eksisterende tråder. Jeg er i hvert fall ikke her døgnet rundt, men klarer fint å se om det finnes lignende tråder for det. Nå blir det vel diskutert Enerly i tre forskjellige tråder, det hadde jo vært greit å hatt alt samlet.

Nok om det, la diskusjonen fortsette.

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig

sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05

Lagt til: 22 sep 05, 15:57

Å sette Enerly som kaptein var et dristig valg av Drillo. Han hadde håpet at Enerly skulle heve seg ved å få ansvaret, 
og derved heve laget. Det har desverre ikke skjedd. I tillegg blir det nok litt merkelig å kødde hele tiden hvis man skal være kaptein. Drillo tok en fair sjanse, men tapte. Et ærlig forsøk. Håper at vi velger en ny kaptein. En som alltid står på og som er en fighter. Jeg mener Bora hadde vært ypperlig kapteinmateriale. 
Når det er sagt spørs det om valg av kaptein har så mye å si for spillet.

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 22 sep 05, 16:52

Simen Brenne har jo ikke akkurat det problemet at han ikke takler. Hvor er simen forresten? hmmm..

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914