Gå i krigen Enerly!
Det er du som er kaptein. Det er du som må gå foran og være sjef. Nå har du i flere uker sutret over at ingen tar tak, men at dere har hatt "fine treningsuker" Ta tak selv. Det er det du blant annet får penger for. Gå i krigen og vis at du er kaptein og at dere vil beholde plassen.
Uten krigere kan nemlig dette bli vanskelig. Få av deg de hvite deilige skoa og trekk på deg de svarte støvlene. Vis noe snart. Det er derfor du er der ute i 90 min en gang i uka enten hjemme eller borte.
Taper dere mot Aalesund er det sannsynligvis kjørt uansett hva Drillo finner på å si. Det er nå det gjelder. NÅ!!
Gud hvor deilig det hadde vært og hatt Garshi, Doffen og Grinheim på laget. Folk med guts og tæl. Folk som ikke er redd for å takle og for å blø.
---------------------------
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Opprinnelig postet av Topscorer
Det er du som er kaptein. Det er du som må gå foran og være sjef. Nå har du i flere uker sutret over at ingen tar tak, men at dere har hatt "fine treningsuker" Ta tak selv. Det er det du blant annet får penger for. Gå i krigen og vis at du er kaptein og at dere vil beholde plassen.
Uten krigere kan nemlig dette bli vanskelig. Få av deg de hvite deilige skoa og trekk på deg de svarte støvlene. Vis noe snart. Det er derfor du er der ute i 90 min en gang i uka enten hjemme eller borte.
Taper dere mot Aalesund er det sannsynligvis kjørt uansett hva Drillo finner på å si. Det er nå det gjelder. NÅ!!
Gud hvor deilig det hadde vært og hatt Garshi, Doffen og Grinheim på laget. Folk med guts og tæl. Folk som ikke er redd for å takle og for å blø.
Han er nok ikke her inne og leser, Topscorer. Jeg for min del ville hatt Tarik på høyre, og Mackie og West framme. Dagfinn tror jeg har gjort sitt på toppnivå. Virker i hvertfall sånn på spillestilen.
hvordan klarer du å starte ny tråd uten å se etter om det er en enerly tråd fra før... jeg skjønner ikke, men her er den:
http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?trad=61011
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko99
hvordan klarer du å starte ny tråd uten å se etter om det er en enerly tråd fra før... jeg skjønner ikke, men her er den:
http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?trad=61011
Mulig at den lå for langt nede på siden Keiko. Han er vel ikke den som er oftest innpå her, så ikke hogg hode av han.
Heia FFK
Når det gjelder Enerly, så må han kjappe seg litt i høstsesongen. For han har mye å bevise, begynner å få dårlig tid nå.
"We play with 2 stoppers and 3 spisses."
Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere."
Svein Mathisen
"Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss. "
Opprinnelig postet av Lex
Det er ikke alle som har tid å sitte foran pc hele døgnet keiko og lese vær eneste tråd...
Nå er det vel en hvis forskjell på å sitte her døgnet rundt og det å sjekke om det finnes eksisterende tråder. Jeg er i hvert fall ikke her døgnet rundt, men klarer fint å se om det finnes lignende tråder for det. Nå blir det vel diskutert Enerly i tre forskjellige tråder, det hadde jo vært greit å hatt alt samlet.
Nok om det, la diskusjonen fortsette.
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
Å sette Enerly som kaptein var et dristig valg av Drillo. Han hadde håpet at Enerly skulle heve seg ved å få ansvaret,
og derved heve laget. Det har desverre ikke skjedd. I tillegg blir det nok litt merkelig å kødde hele tiden hvis man skal være kaptein. Drillo tok en fair sjanse, men tapte. Et ærlig forsøk. Håper at vi velger en ny kaptein. En som alltid står på og som er en fighter. Jeg mener Bora hadde vært ypperlig kapteinmateriale.
Når det er sagt spørs det om valg av kaptein har så mye å si for spillet.
Syng høyt og kraftig for laget du elsker.
Simen Brenne har jo ikke akkurat det problemet at han ikke takler. Hvor er simen forresten? hmmm..
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914