Mindre reklame - mer rød/hvit-musikk
Nå som nedrykksspøkelset for alvor har begynt å vise seg sene høstkvelder på Stadion så har jeg et lite forslag! Hvorfor ikke kutte ut en del av den uendelige sponsorpresentasjonen før kamp og i pausa, og heller bruke tiden på å oppildne publikum og spillere med "For Fredrikstad", "Fredrikstadgutter våre veier" og andre FFK-sanger i stedet. Personlig for jeg småfrysninger hver gang "For Fredrikstad" spilles en sen høstkveld på Stadion. Da merker jeg at stoltheten over å være rød og hvit er enorm og adrenalinet begynner å pumpe.
All ære til Plankehaugen! Dere synger som stjerner! Forslaget er ment som et supplement slik at resten av Stadion også får testet stemmen! "Hele" Stadion har sunget "For Fredrikstad" før - la oss gjøre det igjen!
All ære til Plankehaugen! Dere synger som stjerner! Forslaget er ment som et supplement slik at resten av Stadion også får testet stemmen! "Hele" Stadion har sunget "For Fredrikstad" før - la oss gjøre det igjen!
---------------------------
“I wouldn’t say I was the best manager in the business. But I was in the top one”
Legendariske Brian Clough – manager for Nottingham Forrest & Derby County
Opprinnelig postet av thlarsen
"Hele" Stadion har sunget "For Fredrikstad" før - la oss gjøre det igjen!
Her er det snakk om få dratt opp stemningen, og intet annet kan fremkalle så mye gåsehud som "For Fredrikstad"....
Opprinnelig postet av thlarsen
Hvorfor ikke kutte ut en del av den uendelige sponsorpresentasjonen før kamp og i pausa, og heller bruke tiden på å oppildne publikum og spillere med "For Fredrikstad", "Fredrikstadgutter våre veier" og andre FFK-sanger i stedet.
Sponsorene har betalt for denne reklamen, og ikke så rent lite heller. Så det tror jeg er helt uaktuelt...
"Odd Grenland står nå med fem strake seire - av seks mulige"
- Ernst A. Lersveen, TV2-skrue
Må si meg enig med deg der Thomas ! Har savnet "For Fredrikstad" på kampene i det siste...
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
Enig, synes spesielt den derre evinnelige lange "medlemmer av gull/sølv klubben ...." er forferdelig å høre på!! herregud, den blir jo aldri ferdig!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914