Sutrete Drillestad ?
Drillestads leserbrev
Her var det mye surmaga personangrep og lite konstuktiv oppklaring spør du meg. Jeg vil ikke dømme noens rolle i saken, men dette innlegget var av den sorten jeg nesten blir flau av å lese.
---------------------------
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Kan noen skaffe Drillestad en voksen han kan snakke med?
Marching on together!
Trodde det var pressens oppgave å beskytte idioter mot seg selv. Var vel det f-b gjorde da de ikke trykket det famøse brevet?
Opprinnelig postet av Frode
Les og bedøm selv:
Drillestads leserbrev
Her var det mye surmaga personangrep og lite konstuktiv oppklaring spør du meg. Jeg vil ikke dømme noens rolle i saken, men dette innlegget var av den sorten jeg nesten blir flau av å lese.
Tja, mannen har definitivt noen poeng i innlegget sitt, men han skyter samtidig seg selv i foten, for Drillestad har vel alltid vært en del av "gutteklubben grei" som alltid har pampret seg vei i og gjennom FFK-systemet...
Men akkurat Klumpfotarven var faktisk litt fornøyelig
"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen
Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!
Sakligheten til Drillestads innlegg kan absolutt diskuteres, tror sikkert han har noen poeng. Men ordbruken får ham til å fremstå som en sutrete drittunge ingen orker tanken på, og dermed faller han for eget grep synes jeg.
-Her Var Det Glatt, Gett-
Dette leserinnlegg gir/ga bare "godfot" fansen muligheter for å angripe stilen din, istenfor å diskutere
det du mener er poenga.
Du burde egentlig klarte å annalysere "motstanderne" bedre.
PS, må jo innrømme at mye av de utdraga fra "godfot-arven" jeg har lest, holdes også dessverre på dette nivået.
"Æda, bæda er ikke plass til andre i sandkassa mi." stilen.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
“I wouldn’t say I was the best manager in the business. But I was in the top one”
Legendariske Brian Clough – manager for Nottingham Forrest & Derby County
La oss være glade for at de er vekk og la det være med det. Ikke bruk mer tid på disse personene.
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Opprinnelig postet av Topscorer
Drillestad er en brønnpisser på lik linje med andre litt rikere brønnpissere som tidligere satt på store aksjeposter i klubben.
La oss være glade for at de er vekk og la det være med det. Ikke bruk mer tid på disse personene.
Jeg synes at FFK fortsatt skal ta i mot penger fra " rike brønnpissere". Men ikke la de ha såpass invirkning at de gjør ugang.
mmmMMMest sansynlig skrevet i afekt. gi gutten et par år, så kommer nok boka hannes ut skal du se..
.....med tittelen: Fy flate baller!
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
"We play with 2 stoppers and 3 spisses."
Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere."
Svein Mathisen
"Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss. "
Hvem av oss hadde vært særlig fornøyd om det var våre penger som ble skuslet bort slik de gjorde i fjor . Hadde personlig blitt forbannet.
OM Drillestad har driti seg ut er vel hevet over en hver tvil, han skulle moderert seg litt, men at noen tok det opp når man så resultatene tom i fjor sommer var jo helt på sin plass.
mangel på ledelse var det i fjor og det har fortsatt i år, når de trodde på luftslottet fra høstesesongen.
Drillestad har nok en del poenger som var viktig å få frem.
DEt burde ha vært en annen som hadde tatt opp deler av det.
Hvor er dere som mener at man ikke skal ta i mot penger fra rike investorer, på en annen planet ?
Opprinnelig postet av Brukernavn
..app Forsberg,...fikk han traktor`n "sinn" ?det kan du føle deg trygg på ellers vet du sikkert at F-B hadde vist dette for lenge siden
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
..app Forsberg,...fikk han traktor`n "sinn" ?
FFK hadde vel bare den til låns. Og det man låner skal man levere tilbake.
Kansje noen skulle lest igjenom innlegget hans først..
Opprinnelig postet av Rune Haugen
..app Forsberg,...fikk han traktor`n "sinn" ?
FFK hadde vel bare den til låns. Og det man låner skal man levere tilbake.
Tjaaa.... Ifølge fb.no var det FFK Eiendom som kjøpte traktoren, ikke Forsberg.
"Traktor-saken skal ikke ha blitt fremmet som noe direkte krav under de mange møtene med FFKs forhandlingsutvalg. Det bekrefter også leder i Fredrikstad Fotballklubb, Bjørn Jensen.
– Men på bakgrunn av FBs opplysninger har jeg sjekket eierforholdene rundt traktoren. Fakturaen viser helt klart at den er kjøpt inn av FFK Eiendom, og ikke av Henning Forsberg, fremholder Bjørn Jensen.
Traktoren ble kjøpt inn for to år siden, og blir blant annet benyttet i forbindelse med valsing av gressmatta på stadion. Til tross for eierdisputten ser det nå ut til at banemann Tom Kristiansen fremdeles får benytte seg av sin «følgesvenn»."
Her ser det ut til at traktoren ble værende på Stadion, men er ikke sikker på om det har skjedd noe mer i saken etter dette.
Opprinnelig postet av aavdst
Hvem er egentlig denne Drillestad?
Da må jeg nesten få spørre deg om hvor lenge du har holdt med FFK ?? Drillestad har jo vært med i FFK-systemet i en årrekke.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914