Drøye 5000 billetter var inntil igår solgt
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050922/FFK/381610101
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Uansett: Det viktigste blir å overdøve de 500 fra "Stormen" som kommer. Det ultimate nederlaget må jo være at FFK ligger under tidlig i kampen og "Stomen" overdøver alle med "Rykker ned, rykker ned, rykker ned".
Så møt opp og syng deg hes! (Om du da ikke er medgangssupporter).
(jepp, en medgangssupporter som har glemt skjerf)
- Fredrikstadgutter våre veier -
-Her Var Det Glatt, Gett-
Vi skal ikke så mange år tilbake i tid da det var rundt tusen mennesker på Stadion. Det vil si at 7-9000 mennesker har kommet etter at fremgangen begynte, og da kan disse karakteriseres som "medgangssupportere". Også flesteparten av medlemmene i PH. Blir for dumt. De fleste går på Stadion for å se Tippeligafotball og bli underholdt, ikke fordi de er supersupportere. Men jeg regner med at klubben er glad for at de 7-9000 "medgangssupporterne" betaler billett til hver kamp, og dermed gir et ikke så rent lite bidrag i klubbkassa. Man skal derfor være forsiktig med å si at vi ikke trenger disse tilskuerne på Stadion. Det er blant andre dem klubben lever av.
Å begynne å kritisere supportere for å ikke møter opp er det dummeste jeg har hørt.
Han kan ikke forvente at alle er fotball idioter som meg og mange andre som kommer til å gå på stadion om vi så skulle ramle ned to divisjoner.
En vanlig mann eller dame med normalt forhold til fotball ,vil være en supporter som klubben må gjøre seg fortjent til at de skal komme på kamp. I det som har skjedd i det siste med dårlig spill , ledere som ikke tåler kritikk, ingen ledelse som griper inn osv og justerer kursen, avvnevter og ser før de reengasjerer hele teamet osv, så er dette helt naturlig at de begynner å falle fra .
Rykker vi ned vil enda flere føle det samme at klubben ikke gjør seg fortjent tiul at de skal komme og bruke 150-250 kr på en kamp.
Nå har nyhetens interesse lagt seg, da er det viktig med lite vingling og stabile resultater. Om vi skulle rykke ned og opp igjen , er det ikks sikkert at snittet vil ligge i nærheten av dagen, det er bare å se til Skien, Tromsø, Bodø, Molde.
Da har FFK misten den forcen de hadde med utsultede supportere, så nå er blitt mer frustrerte.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
FFK kunne jo reklamere litt bedre for kampene, ikke bare i avisene. I andre byer ser vi jo plakater som henger rundt. Og bussene har RBK vimpler alle sammen i Tr.heim.
Også er det selvfølgelig latterlig med de høyeste prisene når vi har dårligt stadio.
Ære være plankebyen!
Opprinnelig postet av kjell
FFK kunne jo reklamere litt bedre for kampene, ikke bare i avisene. I andre byer ser vi jo plakater som henger rundt. Og bussene har RBK vimpler alle sammen i Tr.heim.
Også er det selvfølgelig latterlig med de høyeste prisene når vi har dårligt stadio.
men guttæne leverer jo det soleklart beste produktet da! :)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914