Husk meg
Brukernavn
Passord

Fredrikstad Spillerinvest AS stiftet

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 20 sep 05, 21:05
Så var dette endelig i boks!

Men det viktigste er at man evner å bruke pengene korrekt. Det holder ikke med penger om man ikke vet hvordan man skal benytte seg av dem på best mulig måte.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 20 sep 05, 21:26
Noen spesielle du tenker på?

Men positivt at vi står styrket økonomisk med tanke på spillerforsterkninger, men håper ikke dette blir brukt i hytt og pine til spillere de tror kanskje muligens kan slå til i klubben. Det bør være spillere som faktisk har prestert på et høyt nivå over lengre tid. Jeg ønsker i hvert fall en god spiller, fremfor to halvgode spillere fremover.

Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 21 sep 05, 08:18
Ulempen med en virkelig god spiller som har prestert på høyt nivå over tid er nok det at han vil koste betraktelig mer enn de 2,7 millionene som selskapet stiller.

Minner om den latterlig høyr prisen på Martin Andresen som et eksempel.

FFK1903

Moderator

Lagt til: 21 sep 05, 08:21
Kan disse 2,7 millionene bli "blandet" med det klubben har til rådighet, i så fall har vi mer å kjøpe en spiller for. Og vil tro vi kan hente i hvert fall en god spiller fra Rosenborg når de rykker ned

Kampbillett 120 kroner

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 21 sep 05, 11:16
mesteparten av de 2,7 mill er brent av og trukket ned i dass på Kvisvik.

Skjønner ikek hvorfor det heter invest når det skal brukes på spillere som inngår sin siste kontrakt
Da vil de jo ikke få noe tilbake

FFK1903

Moderator

Lagt til: 21 sep 05, 11:27
Jepp ser slik ut dessverre, var i hvert fall det jeg fikk ut av artikkelen som jeg leste på f-b nå.

Link

Kampbillett 120 kroner

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 21 sep 05, 12:19
kvisvik har vært og vil være en viktig bidragsytere. tydelig at skadeproblemene og den generelle FFK formen har påvirket kvisviks spill. en spiller faller ikke så drastisk i kvalitet etter klubb bytte. er overbevist om at kvisvik vil bidra sterkere i innspurten, samt de neste 2-3sesongene. samtidig hadde ikke vi akkurat norges beste venstre kant før sommern....SPISSENE hoås og wiig ble jo misbrukt her i en halv sesong...

savner "svensk magi" allerede

erfo

Knøttespiller
Ble medlem: 01 mai 03

Lagt til: 21 sep 05, 13:18
Men positivt at vi står styrket økonomisk med tanke på spillerforsterkninger, men håper ikke dette blir brukt i hytt og pine til spillere de tror kanskje muligens kan slå til i klubben. Det bør være spillere som faktisk har prestert på et høyt nivå over lengre tid. Jeg ønsker i hvert fall en god spiller, fremfor to halvgode spillere fremover.

Slik jeg forstår det så er det meste av disse pengene brukt på Kvisvik. Det er kun småpenger igjen til spillerkjøp etter sesongen. Om de putter inn nye midler neste år, tror jeg vel heller ikke det er snakk om veldig store summer. Burde nok hatt med  Høili her.
Man trenger jo absolutt en keeper da. Når man foretrekker en halvskadet Lund Hansen som skal slutte etter de neste fem kampene, fremfor Sørli som vel har enda en sesong til i FFK,  kan man jo begynne å lure. Håper ihvertfall at Sørli har fått en begrunnelse for hvorfor han er skjøvet ut i kulden. Det har han fortjent.

erfo

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 21 sep 05, 16:49
Opprinnelig postet av tomroar
mesteparten av de 2,7 mill er brent av og trukket ned i dass på Kvisvik.

Skjønner ikek hvorfor det heter invest når det skal brukes på spillere som inngår sin siste kontrakt
Da vil de jo ikke få noe tilbake

Jepp!!! Her skriker folk etter kvalitetsspillere, og så får vi kvisvik!!! Skandale!!  :)

(forøvrig enig i at det kan ha noe for seg å satse på unge spillere)

tomroar

Landslagsspiller

Lagt til: 22 sep 05, 16:24
Fok skriker etter spillere som kan prestere, det er ikke navn vi vil ha.
Det er ganske normalt at man forsterker der man trenger det mest, og det er på plassen som Risholt hadde,

Vi har ingen som er i nærheten av hva han var på det beste

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 22 sep 05, 16:49
Folk skriker etter NAVN! Det står jeg på.

Enig i at det både var og er drastisk behov for å fylle plassen til Risholt. Men det var det virkelig når det gjaldt venstrekanten og. ALLE maste om å få en venstrekant. Ikke klag på at vi har henta inn kvisvik ved hjelp av kroner utenfra klubben a... Da er det ikke mye som er positivt her i livet ass...

tomroar

Landslagsspiller

Lagt til: 22 sep 05, 17:32
det er jo ikke mye positivt om man rykker ned og har valgt feil spillere uavhengig om de kommer fra den ene aller andre kilden ..

Det er jo ingen av de som er hentet til denne sesongen utenom Berthelsen som har slått til.

Hoås ( 2 gode kamper), Blixt ( god i starten), Wiig, Toth,  Bjørkøy ( god et par kamper, faller ned i kvalitet, Kvisvik ( en til 2 gode kamper, 

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914