Her er bildet ingen vil se
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Vi får da inderlig håpe at han blir skadefri før helgens kamp!! Ikke noe pent syn dette
Han fullførte jo kampen, og ifølge vår skribent uten direkte plager, så det er hvert fall lov å håpe.
Hvis ikke så gjøres det plass til Helland i midtforsvaret. Og ærlig talt, han har ikke vært noe svakere enn Zivkovic denne sesongen. Det hadde vært verre hvis spillere som Bertelsen, Brenne eller West (igjen) hadde blitt skadet nå (vet de ikke spilte kampen). Men for all del, det er selvfølgelig leit at kapteinen vår pådrar seg skade. Men jeg både håper og tror det ikke er av det alvorlige slaget.
Hvis ikke så gjøres det plass til Helland i midtforsvaret. Og ærlig talt, han har ikke vært noe svakere enn Zivkovic denne sesongen. Det hadde vært verre hvis spillere som Bertelsen, Brenne eller West (igjen) hadde blitt skadet nå (vet de ikke spilte kampen). Men for all del, det er selvfølgelig leit at kapteinen vår pådrar seg skade. Men jeg både håper og tror det ikke er av det alvorlige slaget.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ser i FB at han har fått en kraftig hevelse og er usikker til kampen søndag... NÅR SKAL dem lære å ikke ta sjanser med spillernes helse?!?! Når de bli skadet å Bora ligger å vrir seg så TAR man ham ut!!! Blir så dritt lei over hvordan dem ser på skader i klubben! Ikke rart vi har mange på skadelista til tider! Å særlig når man vet at Lindstrøm må stå over i årets viktigste kamp, da skal det ikke være nødvendig å gamble med Bora å
Uansett om han nå rekker kampen er det ikke noen bra oppladning å hinke rundt i dagene før kamp! SKJERPINGS FFK!
Uansett om han nå rekker kampen er det ikke noen bra oppladning å hinke rundt i dagene før kamp! SKJERPINGS FFK!
Ja ja ja . Nå skal vi ikke ta det så hardt vel. Hm frekkrik det ser ut som om jeg er uenig med deg på absolutt alt. Beklager det er ikke meningen men det er ikke så svart alt sammen vel.
De hadde aldri sendt ham ut på banen så lenge han ikke hadde sagt selv at han er klar. Og der er har det litt med kroppen å gjøre også. Så lenge du er varm så kjenner du ikke mye til skaden og sånn kunne ha skjedd på trening også .
De hadde aldri sendt ham ut på banen så lenge han ikke hadde sagt selv at han er klar. Og der er har det litt med kroppen å gjøre også. Så lenge du er varm så kjenner du ikke mye til skaden og sånn kunne ha skjedd på trening også .
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
For resten hørte rykter at det var en j..... bra keeper innom stadion i går. Kom rett fra treningen med støvler på og titta litt på kampen. han så veldig bra ut ....
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
Ja ja ja . Nå skal vi ikke ta det så hardt vel. Hm frekkrik det ser ut som om jeg er uenig med deg på absolutt alt. Beklager det er ikke meningen men det er ikke så svart alt sammen vel.
Hehe, er faktisk enig med deg i det med å være varm og ikke merke skaden å sånn, men her gjør maaange feil, ved at de hiver på litt is, å vips så er alt bra... FEIL, da blir det egentlig bare verre.. Man føler seg nemlig bra, men skaden vil bare forverres! Selv om Bora er en tøffing, bør man ta ham av banen selv om han føler selv han kan fortsette etter å fått litt behandling.... Vet ikke akkurat når skaden oppstod å stillinga å sånn, men burde fortsatt ikke være nødvendig å ta noen sjanser... Vi trenger en Bora som er fit for fight mot Alesund!
Kanskje han keeperen du snakker om burde melde sine tjenester til FFK?? Hehe
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914