Husk meg
Brukernavn
Passord

Sitter KTE og PEA og ser på at Drillo ødelegger laget?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 18 sep 05, 22:00
Eller hva tror dere? Kan det virkelig være sånn at Drillo`s ord er lov og ingen gjør noe annet enn han sier? Vil han ha FFK ned i førstedivisjon? Eller er det laget det er noe galt med? I tilfelle, hvilke spillere er det som svikter mest? Hva mener dere kan gjøres for å snu trenden?

Selv tror jeg at spillerne ikke er villige til å gjøre alt for laget. Jeg tror ikke de er villige til å gjøre så mye i det hele tatt. Hvorfor har jeg ingen aning om. Jeg tror at avgjørelsene som tas er et resultat av diskusjoner mellom Drillo, Eggen og Per Egil. I tillegg til keepertrener. Nå som det er klart at Eggen tar over til neste år, tror dere at han ikke hadde gjort alt i sin makt for å unngå nedrykk? Det tror jeg! Jeg mener at skylden bør fordeles jevnt på de tre trenerne, kanskje noe mindre på Ahlsen. Etter min mening er den største forskjellen at vi har en keeper som er dårlig til å kommunisere med bakre firer. Vi har et problem på høyrebacksiden, ihvertfall inntil Lindström overbeviser. Vi har en midtstopper som er i overkant ivrig etter skadeavbrekket, og en som begynner å bli uinteressert i å blø. Vi har kjempeproblemer på midtbanen, og det er ofte her en kontring starter for motspillerne. Kvisvik er rett og slett elendig om dagen. Brenne svinger mellom genial og livsfarlig i samme kamp. Jonna jobber hardt, men mangler litt på nivået ennå. Ramberg er etter min mening ikke god nok for Tippeligaen. Enerly er milevis over the top. Presterer å prøve å være morsom etter å ha sikret 0-10 i målforskjell på tre kamper. Hoås er fryktelig ueffektiv og har lett for å surre og rote mye. Wiig er ikke god nok. Tôth i samme klubben inntil motsatt er bevist. West er ikke mye å samle på hvis ikke Porsgrund Porselen er sponsor og kan levere nye ben til mannen. Mackie mangler en del på jevnhet, Garro likeså i tilleg til litt nivå. Etter min personlige mening er det bare Trond Erik Berthelsen som holder representativt nivå gjennom denne sesongen. 

Nå er det ofte sånn at når det løsner for laget, løsner det for enkeltspillere. (skjønner?) Og det er det jeg håper på til det siste. Det MÅ bare gå.

---------------------------

5 om dagen?
Potetgull med paprika, Pizza med løk og mais.
Og et eple.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 18 sep 05, 22:06

Etter at Thomas Myhre dro, har vi tatt 1.poeng. Synes klubben skulle ha satses på den finske keeperen, da hadde vi nok 
flere på siste kampene

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 18 sep 05, 22:07

Knut Thorbjørn Eggen har helt klart en stor del av skylden for at FFK nærmest fremstår som ett lag som ikke har noe i divisjonen å gjøre.......... Sammen får de ikke det beste ut av spillerene og dem har gjort dårlige kjøp og salg i Sommer i motsetning til ifjor.........

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Lagt til: 18 sep 05, 22:09
Nesten så det kan være verdt et forsøk på å la Steinar stå neste kamp. Selv mener jeg ALH er bedre på akkurat det å stå i mål, men Steinar var flink til å snakke med baklinjen.

5 om dagen?
Og et eple.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 18 sep 05, 22:11
Som jeg etterlyser i så mange trådet. Lederegenskaper......... Ja, det har Thomas Myhre........ Spillere som er gode på å få andre gode..........

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Lagt til: 18 sep 05, 22:14
Skulle vel egentlig vært Enerly og Kvisvik sine jobber, men de er verre enn noen å se på synes jeg. Hadde ikke Flo vært så dårlig i Enga hadde Kvisvik vært årets bomkjøp, ihvertfall i forhold til forventninger. Tôth er ikke langt unna han heller, men kostet vel ikke i nærheten.

5 om dagen?
Og et eple.

jorhan

Juniorspiller

Lagt til: 18 sep 05, 22:22
Uansett hvordan man vrir og vrenger på det så er det Drillo som er hovedtrener. Det er han som er ansatt av styret med totalt eller hoved ansvar for trening/coaching. Punktum finale. Eggen/Ahlsen er assistenter: Det er Drillo som styrer showet. Det går ikke ann å bortforklare mener nå jeg. Se på andre klubber. Der er det 1 hovedtrener og hundre og snørriførti assistenter men igjen bare  EN HOVEDTRENER. Hovedtreneren har ansvaret. Hovedtreneren går først så ansettes det en ny hovedtyrener. FFK er vel ikke så anderledes enn andre klubber håper jeg.

jorhan

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Lagt til: 18 sep 05, 22:35
Som jeg har skrevet før; Hadde det hjulpet hadde det vel blitt gjort? De har jo arvtageren, også kalt Messias. Eller er det ingen vits? Kanskje han heller ikke har noe fasitsvar på denne bunnløse elendigheten. Slik jeg ser det nå, er det bare AaFK som fremstår som et dårligere lag enn FFK. Og det plasserer oss på direkte nedrykk. NOE må skje, driter i hvem som blir sparket eller om Espen Heinrich spiller spiss - bare det hjelper.

5 om dagen?
Og et eple.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 18 sep 05, 23:36

Dessverre har alle dystre tanker søått til.
Altså ikke frustrasjon.
Egil Olsen har aldri vært en klubbtrener i mine øyne.
Gjorde en meget bra jobb som landslagstrener for Norge, men som klubbtrener har han aldri vist noe.
Følte at ansettelsen av Egil Olsen var en "jippo", det samme følte jeg at ansettelse av Arve M var.
Fotball drives ikke etter "Jippo" systemet.

Derfor har også Egil Olsen, for meg mesteparten av sesongen stått fra som Egil Ol´Dr. Senillo.

Det er et gammelt ordtak " Man ligger slik man reder"
Dessverre!!!

Håper av hele mitt hjerte at FFk berger plassen, Egil Olsen og andre til tross.
MEN uansett  i mitt hjerte, selvsagt også videre framover.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 19 sep 05, 00:02
Er vel heller KTE som har henta inn elendige spillere..

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 19 sep 05, 00:46
Endret: 19 sep 05, 11:37
KTE var vel med å henta inn spillerne som klarte seg i fjor!
Kan jo gjerne i KTE æren for den eneste nykomlingen som har holdt mål i år: TEB.
Grunnen til at ikke R.Kv. har slått til kan være ymse.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914