Sitter KTE og PEA og ser på at Drillo ødelegger laget?
Selv tror jeg at spillerne ikke er villige til å gjøre alt for laget. Jeg tror ikke de er villige til å gjøre så mye i det hele tatt. Hvorfor har jeg ingen aning om. Jeg tror at avgjørelsene som tas er et resultat av diskusjoner mellom Drillo, Eggen og Per Egil. I tillegg til keepertrener. Nå som det er klart at Eggen tar over til neste år, tror dere at han ikke hadde gjort alt i sin makt for å unngå nedrykk? Det tror jeg! Jeg mener at skylden bør fordeles jevnt på de tre trenerne, kanskje noe mindre på Ahlsen. Etter min mening er den største forskjellen at vi har en keeper som er dårlig til å kommunisere med bakre firer. Vi har et problem på høyrebacksiden, ihvertfall inntil Lindström overbeviser. Vi har en midtstopper som er i overkant ivrig etter skadeavbrekket, og en som begynner å bli uinteressert i å blø. Vi har kjempeproblemer på midtbanen, og det er ofte her en kontring starter for motspillerne. Kvisvik er rett og slett elendig om dagen. Brenne svinger mellom genial og livsfarlig i samme kamp. Jonna jobber hardt, men mangler litt på nivået ennå. Ramberg er etter min mening ikke god nok for Tippeligaen. Enerly er milevis over the top. Presterer å prøve å være morsom etter å ha sikret 0-10 i målforskjell på tre kamper. Hoås er fryktelig ueffektiv og har lett for å surre og rote mye. Wiig er ikke god nok. Tôth i samme klubben inntil motsatt er bevist. West er ikke mye å samle på hvis ikke Porsgrund Porselen er sponsor og kan levere nye ben til mannen. Mackie mangler en del på jevnhet, Garro likeså i tilleg til litt nivå. Etter min personlige mening er det bare Trond Erik Berthelsen som holder representativt nivå gjennom denne sesongen.
Nå er det ofte sånn at når det løsner for laget, løsner det for enkeltspillere. (skjønner?) Og det er det jeg håper på til det siste. Det MÅ bare gå.
---------------------------
5 om dagen?
Potetgull med paprika, Pizza med løk og mais.
Og et eple.
Etter at Thomas Myhre dro, har vi tatt 1.poeng. Synes klubben skulle ha satses på den finske keeperen, da hadde vi nok
flere på siste kampene
Knut Thorbjørn Eggen har helt klart en stor del av skylden for at FFK nærmest fremstår som ett lag som ikke har noe i divisjonen å gjøre.......... Sammen får de ikke det beste ut av spillerene og dem har gjort dårlige kjøp og salg i Sommer i motsetning til ifjor.........
5 om dagen?
Og et eple.
5 om dagen?
Og et eple.
jorhan
5 om dagen?
Og et eple.
Dessverre har alle dystre tanker søått til.
Altså ikke frustrasjon.
Egil Olsen har aldri vært en klubbtrener i mine øyne.
Gjorde en meget bra jobb som landslagstrener for Norge, men som klubbtrener har han aldri vist noe.
Følte at ansettelsen av Egil Olsen var en "jippo", det samme følte jeg at ansettelse av Arve M var.
Fotball drives ikke etter "Jippo" systemet.
Derfor har også Egil Olsen, for meg mesteparten av sesongen stått fra som Egil Ol´Dr. Senillo.
Det er et gammelt ordtak " Man ligger slik man reder"
Dessverre!!!
Håper av hele mitt hjerte at FFk berger plassen, Egil Olsen og andre til tross.
MEN uansett i mitt hjerte, selvsagt også videre framover.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!
Kan jo gjerne i KTE æren for den eneste nykomlingen som har holdt mål i år: TEB.
Grunnen til at ikke R.Kv. har slått til kan være ymse.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914