Husk meg
Brukernavn
Passord

Bli friske og slutt å tulle

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 18 sep 05, 20:12
Dette er langt fra bra nok. Mot tromsø var det manglende innsats av de fleste. Hver gang fredrikstad fikk ballen var det 3-4 tromsøspillere der. Altså: de løp. Det gjorde ikke ffk. Latterlig. Urutinerte avgjørelser resulterer i straffe og rødt kort. Helt unødvendig. 

Gi oss nå Brenne fort som fan, og smør inn bena til Brian West med noen kvakksalver eller no sånt. Vi trenger dem virkelig nå. Håper super-ray er tilbake i neste kamp. 

Men når de ikke løper nok så kan man nok en gang begynne å lure på om de trener nok. Tror vi tenger en kopi av treningsprogrammet til start eller vålerenga. Det er de som trener mest, og det er de som ligger øverst. Ikke tilfeldig. 

De ser jo heller ikke skikkelig motivert ut. 

Ellers om kampen må jeg si jeg syns Martin Wiig var positiv til tross for en målløs kamp. Han er utrolig duellsterk. Bjørkøy og berthelsen var som vanlig de eneste som løp mye. Piroija var også litt smågod. 

Jeg tror hardere trening og teambuilding er tingen framover, hva tror dere? 

P.s. Jeg syns ikke laget har blitt noe bedre uten Hoås, Bora og Sørlie.

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 18 sep 05, 21:14
Er enig i stort sett alt du har å si. Og hvorfor bruke Lund? Han forsvinner snart og har sluppet inn forferdelig mange mål i år. Sørlie hadde jo en grei sesong helt til han ble benka til fordel for Myhre, som jo er forståelig. Selvom Sørlie er dårligere til å ta avspark enn Lund, så sto han MYE bedre i vårsesongen enn Lund har gjort nå i høst.

---------------------------

En av Plankehaugens små planker ;)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914