Spillerne har det for godt
– De trengte isteden å bli oppmuntret. Det er ikke lett å gå på slike smeller, men vi skal snu dette sammen. Det gjelder bare å gripe mulighetene, sier FFK-treneren dagen derpå.
Hva tror dere Tom Nordlie, Kjetil Rekdal ogm andre trenere hadde sagt og laget spilte ræva. Ikke en kamp mange kanskje opptil ti kamper i år, de hadde nokm fått kjeft og lært at de slik gjør de ikke igjen. Hvordan FFK spillerne lære, når feilene og tapene kommer nesten på rekke og rad, jo gi de trøst og ikke gjør slik igjen. Derfor mener jeg spillerne bør strammes opp og lære av feilene sine
Om de bortskjemte spillerne vi har så tror jeg neppe kjeft funker...
Sorry men det er sånn jeg ser det...de virker ikke tente i heletatt...
Fatter ikke hvordan dette skal snu jeg ass...Skulle nesten ønske de hadde benka
halve laget og latt de yngere spille så hadde det gått som det hadde gått...
Bare for og vise at her er ingen plasser uerstattelige...
---------------------------
Heia FFK
Syntes det ikke det er så rart at trenerene skal trøste spillerene. Årsaken til dette er at duoen ( i hvertfall Drillo) er på venstresiden i politikken, der står trøsting i høysetet, der det er farlig å stille krav, og at alle skal være solidariske , og vi skal dele ut i steden for å skape. resultatorientering er noe dritt, man må heller håpe på at alt ordner seg.
Nei, man skulle heller ansatt en ala Rekdal, Nordlie eller Solbakken, der man blir tilnærmete krakils om ikke resulatene kommer. Vinnerinstinktet og prestasjon skal stå i høysetet.
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Bjørn Jervell Hansen
hadde du sett sporten på tv i dag ang forskjell på seriøsitet til damer vs menn hadde du skjønt at det må kadaver disiplin til på menn/gutter i forhold til . Flere topptrenere i håndball hadde dette på dagsorden, understøttet av flere mannlige spillere.
Virker nå som enkelte i sin frustrasjon prøver å finne svar på hvorfor FFk nå har nedrykkspøkelset
så tett innpå seg. Dette tilrtross for både " spiller- ,trener og administrative" forsterkninger.
Svaret behøver ikke være mer komplisert enn at klubben har feilet med de fleste spillerkjøp, ansettelse av trener og ikke minst ansettelse av Arve M.
Personlig hadde jeg ikke trodd i min villeste fantasi at FFK i år ville ha kommet i denne situasjonen, med det utgangspunktet Terje Høili sine penger og hjelpen fra VIF (Raio) hadde tilført i fjor.
Dette tiltross for at jeg ikke har hatt særlig tiltro til Egil Olsen som klubbtrener, men jeg har håpet at selv ikke han kunne ødelegge det som var på gang. Så feil kan en ta.
Mener ikke at en mann alene har hele skylden, den må flere personer i ledelsen dele.
Når det gjelder motivasjon av laget, så bør vi også huske på at laget hele tiden består av forskjellige individer.
Forskjellige individer som bør behandles på forskjellige måter for å få fram de beste i de.
Mao ikke kjøre seg fast i å tro at en motivasjons metode er nok.
For meg virker det iallefall som FFK pr.dag ikke har den trenerkapasiteten som klarer å få de beste fram i sine spillere, snarere tvertimot.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.
Vi har fortsatt "Gapestokken" på torget i Gamlebyen
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914