Husk meg
Brukernavn
Passord

Lystig lesing av de respektive spilleres kontraktslengde vs prestasjoner på banen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 16 sep 05, 10:41
Enerly :  2-3 gode kamper i år, kontrakt ut 2007, garantert høy lønn, hva skjer, burde fortest mulig bli fratatt kapteinsbindet.
En forutsetning for å ha det , er at  man går foran som et godt eksempel.
Bora:  Synker i kvalitet fra kamp til kamp, det er blitt slik at jeg lurer på om vi kan ha fått en tvilling bror til årets sesong som aldrig har prestert.
Kvisvik: en god kamp, årets sesong i Brann var vel heller ikke  av de beste, ut 2008 ?  Bekymret for fortsettelsen, med mye god mat å drikke sammen med gjengen på saltnes så ser det ikke lystig ut.
Piroya: Unnskyldt pga skader, han kommer 
Toth: Kontrakt ut 2008, kjempebelastning for budsjettet, om FFK hadde vært styrt etter normale bedrfitsøkonomiske prinsipper, hadde en eller flere blitt bedt om å si opp sin stilling pga inkompetanse. Det er det samme som å kjøpe inn en maskin som skal produsere varer og bare leverer b-sortering som man ikke kan selge.
Det har skjedd undere før, men sannsynligheten for at han er over middagshøyden er stor.
Hornseth: fortsetter å være en belastning kanskje ut 2006
Wiig: Talent som ikke  slår ut i blomst, 2006 ,  
Hoås: ut 2007, når skal man lære at u-landslag ikke er ensbetydende at man noengang kommer til å levere i tippeligaen.

Slik kan man fortsette på mange i troppen,   det ser dermed ikke lystig ut videre med tanke på å få reelle forsterkninger i 2006 om vi klarer plassen eller rykker ned.,  hvem ønsker å sluttte nar man har gullkontrakter, jo Trondsen,  men han er unntaket .

Vi får nok flere "søderstjerna" tilfelle, mang går og går til man har tatt ut alt.

Vi får håpe at vi blir reddet av de mange talentene i klubben, men da er man avhengig av trenere som gir de tillit, har vi det !  
Ps , håper ledelsen leser leserinnlegget i dagens avis , veldig bra beskrevet avEnok Bekkevold: " Hva skjer i FFK"
Om ikke de gjør det så kan de være sikkre på at sponsorer og potensielle fremtidige sponsorere gjør det.

Hørt i går "  FFK med ledelse og spillere har byens bedrifter og innbyggere som arbeidsgiver , da bør man være varsom med hvordan man  syntes både i arbeid og på fritiden"

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 16 sep 05, 11:53
Tror ikke jeg orker flere "konstruktive" innlegg nå....er det omåjøra å grave etter no dritt.?
Går ikke Enerly foran som et godt eksempel ??? er det noen andre som skal være kaptein ? NEI !
Tipper du ikke klaga etter RBK kampen.

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og korps-trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 16 sep 05, 12:31
Det jeg tror spillerne kan trenge av og til er et klapp på skuldra i motgang av trenerne sine. Det tviler jeg egentlig på at Drillo er noe særlig flink til. Eggen derimot, har jeg stor tiltro til på det området. Og det vil vi nok komme til å legge merke til til neste år, enten det er i Tippeligaen eller 1. divisjon. De aller fleste spillerne våre har potensiale, det har vi sett flere ganger, men jeg tror ikke akkurat at Drillo er den store motivatoren som skryter for mye av spillerne sine. Hvem har vel ikke sett og hørt han være storkritisk til lagets spill selv når de vinner fortjent. Drillo fokuserer for mye på det negative, spør du meg.

En av Plankehaugens små planker ;)

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 16 sep 05, 12:43
Opprinnelig postet av Scout
Det jeg tror spillerne kan trenge av og til er et klapp på skuldra i motgang av trenerne sine. Det tviler jeg egentlig på at Drillo er noe særlig flink til. Eggen derimot, har jeg stor tiltro til på det området. Og det vil vi nok komme til å legge merke til til neste år, enten det er i Tippeligaen eller 1. divisjon. De aller fleste spillerne våre har potensiale, det har vi sett flere ganger, men jeg tror ikke akkurat at Drillo er den store motivatoren som skryter for mye av spillerne sine. Hvem har vel ikke sett og hørt han være storkritisk til lagets spill selv når de vinner fortjent. Drillo fokuserer for mye på det negative, spør du meg.
nå har det seg slik at vi har eggen som trener sammen med drillo så det du trekker frem der ser jeg som svada

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 16 sep 05, 13:22
Endret: 16 sep 05, 15:38
Opprinnelig postet av keiko99
nå har det seg slik at vi har eggen som trener sammen med drillo så det du trekker frem der ser jeg som svada

Ja, men hvor mye er Eggen trener i år da. Det er lite sammenlignet med Drillo som fortsatt er HOVEDtrener. Og der setter vi streken for den dumme diskusjonen.

En av Plankehaugens små planker ;)

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 16 sep 05, 13:40
Endret: 16 sep 05, 15:37
Opprinnelig postet av Scout

Ja, men hvor mye er Eggen trener i år da. Det er lite sammenlignet med Drillo som fortsatt er HOVEDtrener. Og der setter vi streken for den dumme diskusjonen.[/quote] Vi kan sette strek, for ingen av oss vet noe.. det blir mest tro..

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 16 sep 05, 14:19
Tomroar har seff helt rett... hadde vi bare blitt kvitt disse spillerne fort som f, ville nok alt gått så meget bedre...

tomroar

Landslagsspiller

Lagt til: 16 sep 05, 14:25
jeg har ikke  sagt at det skal gå bedre , da tror jeg du har missforstått.   Det jeg prøver å formidle er at vi pga av kontraktslengder belaster økonomien sterkt, noe som vil medføre lite nye kvalitetsspillere i fremtiden.
Det er bare å minne om hva som ble sagt i denne sesongen om at noen må ut før nye kommer inn.
Det er ikke lett å få ut spillere med for gode kontrakter, ref Søderstjerna, Hornset, Latyr osv.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 16 sep 05, 14:46
Greit nok at det er vanskelig å bli kvitt hornseth og latyr... Men resten du nevner er spillere vi ønsker å beholde. Bora, Kvisvik, Enerly, Piroja... Dette er noen av de aller beste spillerne i laget. Ser på den kontraktslengden som en god ting jeg...

tomroar

Landslagsspiller

Lagt til: 16 sep 05, 14:57

Om de fortsetter å prestere på lavmål og klubben har flust med penger så skulle jeg vært enig, fordi de er hyggelige som personer.

Men FFK er ikke i situasjonen til RBK, da er det ikke noe fortrinn for klubben med lange kontrakter på såkalte nøkkelspillere eller spillere som burde vært det , om de skal fortsette å ikke levere varene som man må forvente når man henter ut betydelige midler av klubbkassa.

Det er nå snart gått en hel sesong, det hadde vært interresant å høre i hvilken kampøer Bora og Enedrly har "levert" på samme nivå som i fjor.
Det at Hoås hetses av supportere blir rimelig dumt når såkalte storspillere leverer mindre.

.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 16 sep 05, 18:10
Som vi ser kan det bli veldig skjebnesvangert for FFK at dem ikke klarer å hente spillere som skal ta oss til øvre halvdel. Samtidig som man har solgt spillere som vi vet har prestert. Det kan koste oss plassen i tippeligaen og det er ikke sikkert vi er der når den nye stadion er klar. Det var noen av oss som var kritiske når opprydningen i stallen skjedde i Sommer.......   Vi er ikke kritiske for å være kritiske, men å stå på sidelinjen når klubben blir kjørt ned der vi ikke hører hjemme gidder ikke jeg stå å se på.  I stedet for å bygge videre på det som var så bra i fjor høst, har man gjort ting til det værre, dårlige kjøp og salg og en ny og dårligere måte å spille på, spesielt borte........  Og når det gjelder Enerly, så burde han konsentrere seg om det han er betalt for å gjøre........

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

tomroar

Landslagsspiller

Lagt til: 16 sep 05, 13:38
Om du mener at Enerly går foran som et godt eksempel må jeg spørre om du har sett noen  kamper i år.
Han har hatt 2-3 kamper med god kvalitet, han har senket seg mist 80 % i forhold til fjorårets høstsesong, noe jeg finner bekymringsfullt.  Er han over middagshøyden, noe spillere får fra 30-35,  er det meget bekymringsfullt med tanke på kontraktslengde, noe jeg påpeker på  flere spillere.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914