Daniel Nannskog
Hva med å hente ham til Fredrikstad? Vi trenger en målfarlig spiss, og det er Nannskog i høyeste grad.
Ingen vil ha spissjuvelen
---------------------------
Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
For det andre, hvorfor skal brått nå en som banker inn mål i 1 divisjon være noe for oss?? Var ikke dette argumentet til mange av dere som ikke ville beholde Markus eller LPH? Begge disse hamret jo inn mål i lavere divisjoner også, men da fikk man høre at det var jo ikke tippeligaen...
Så jeg lurer bare på hvorfor han skal gjøre det bedre i TL enn de andre goalgetterne vi har hatt??
Men nå er jeg meget fornøyd med de vi hadde å mener at vi aldri skulle kvitta oss med dem heller da... Once a goalgetter, always a goalgetter!
Men jeg er helt enig, vi burde absolutt hatt en spiller som Nannskog, men til den prisen han vil koste: NEI! Det vil helt sikkert bli 3-4 ganger summen vi fikk for Markus.
Heia FFK
Opprinnelig postet av Lex
Vi trenger kvalitet...ikke noe fra 1. div...
ok. da får vi vel benke bertelsen og jonna da.. også bør vel også enga benke grindheim. for han kom jo også fra 1/2...
ps. men om nannskog er bra nok for ffk vet jeg ikke. men blir litt dumt å si at spillere fra 1 div automatisk ikke er bra nok..
Ellers for ikke ha salt i et åpent sår hadde vi jo toppscoreren og årets spiller i 1.div.i 2003
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av Husgutt
ok. da får vi vel benke bertelsen og jonna da.. også bør vel også enga benke grindheim. for han kom jo også fra 1/2...
ps. men om nannskog er bra nok for ffk vet jeg ikke. men blir litt dumt å si at spillere fra 1 div automatisk ikke er bra nok..
Må ikke glemme Brenne heller da
Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
Du har tydeligvis god innsikt skjønner jeg.
Daniel Nannskog har spilt i den Svenske Toppdivisjonen (Allsvenskan) med Djurgården og Landskrona.
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!
FFK=konge
Opprinnelig postet av oleberg
Du har tydeligvis god innsikt skjønner jeg.
Daniel Nannskog har spilt i den Svenske Toppdivisjonen (Allsvenskan) med Djurgården og Landskrona.
Det har håkan og... Nå har ikke jeg forska så mye på daniel men det er vel også en grunn til at han kommer til norsk 1.div...
Han er sikkert god men jeg ønsker noe vi garantert kan stole på...men så er det sånn da att når det kommer gode spillere til ffk så har jeg inntrykk av at de blir dårlige...se kvisvik...2 ok kamper ellers ikke mye å skryte av...
Men du som har så god innsikt kan vel komme med no kjempelurt argument tenker jeg
Heia FFK
Vi endte opp med Dadason isteden da. Han leverte jo varene, men med Nannskog kunne vi fått en spiss i flere sesonger fremover.
FB hadde jo faktisk en sak liggende ute på nettsidene den dagen om at Nannskog så å si var klar for FFK, men så viste det seg å være feil, og de trakk tilbake saken senere samme dag...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Det har håkan og... Nå har ikke jeg forska så mye på daniel men det er vel også en grunn til at han kommer til norsk 1.div...
Opprinnelig postet av Costanza
Husker at han var aktuell for FFK da vi var i 1. divisjon. Da var det også interesse fra bl.a. engelsk 1. divisjon, og det ble fra hans svenske klubb sagt nærmest sagt at han var altfor god for norsk 1. divisjon og neppe kom til å velge FFK.... Men noen år etterpå så velger han altså Stabæk.
Til dere begge, Nannskog hadde ikke kommet til norsk fotball om ikke det var for Stabek sin trener, de er gamle kjente, og fruene er gamle venninner, så der har dere svaret. Årsaken til at Nannskog spiller for Stabek er ene og alene Jan Jönsson, noe Nannskog selv også har uttalt...
"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen
Nannskog er bra, vi kunne godt kjøpt han ja.
Mihaly Toth derimot, har IKKE fått mye sjansen i Tippeligaen, han debuterte mot RBK og scorte fakta ett mål... Mener fortsatt at han er bedre en Hoås.. Men vi har da noen trener o.s.v som mener at Toth ikke er skadefri enda, hvorfor i svarte scorer han i bøtter og spann i 3 divisjon da? Hvorfor scora han mot RBK i debuten?
Jeg skjønner ikke hvorfor dere klager på Toth jeg, han har ikke fått mye spillertid iår..
GI GUTTEN EN SJANSE!!
Det har dere sagt til meg angående Øyvind Hoås, og jeg har gitt Hoås sjanser jeg, i plent, men begynner å bli lei av å glemme alle bommertne han har gjort...
Unnskyld meg, men nå koker det her asså
"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert
"We play with 2 stoppers and 3 spisses."
Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere."
Svein Mathisen
"Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss. "
Opprinnelig postet av keiko99
dette er ikke noe FFK tema siden stabæk alldri i værden selger han dem er jo selv i TL..
Stabæk spiller i 1 div., Keiko. At de kanskje rykker opp er en annen sak. De ligger ikke lenger foran enn at Moss kan snappe direkte opprykksplass.
Har ikke råd til flere bomkjøp nå eller???
Heia FFK
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914