Daniel Nannskog
Ja, la nå Toth prøve seg. Han har ikke fått mulighet til åbevise noe. Og Brann-kampen kan vi ikke regne med. Er godt mulig han er for dårlig, men når de andre ikke leverer varene, så kan da vel han få vise hva han duger til!?
---------------------------
"We play with 2 stoppers and 3 spisses."
Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere."
Svein Mathisen
"Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss. "
Opprinnelig postet av Lex
Det har håkan og... Nå har ikke jeg forska så mye på daniel men det er vel også en grunn til at han kommer til norsk 1.div...
Opprinnelig postet av Costanza
Husker at han var aktuell for FFK da vi var i 1. divisjon. Da var det også interesse fra bl.a. engelsk 1. divisjon, og det ble fra hans svenske klubb sagt nærmest sagt at han var altfor god for norsk 1. divisjon og neppe kom til å velge FFK.... Men noen år etterpå så velger han altså Stabæk.
Til dere begge, Nannskog hadde ikke kommet til norsk fotball om ikke det var for Stabek sin trener, de er gamle kjente, og fruene er gamle venninner, så der har dere svaret. Årsaken til at Nannskog spiller for Stabek er ene og alene Jan Jönsson, noe Nannskog selv også har uttalt...
---------------------------
"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914