Husk meg
Brukernavn
Passord

Oppfordring

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 14 sep 05, 13:35
De som vil ha FFK i 1.div.: La være å gå på Stadion

De som vil ha FFK i Tippeligaen : Støtt laget i med- og motgang.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 14 sep 05, 13:51
Var en gretten gubbe som nesten fikk en albue av meg på PH-feltet igår. Ikke sang han...og når han åpna kjeften var det kun for å klage på et eller annet på banen, stort sett mot enkeltspillere...

Også røyka`n også, og det hjelper ikke på min tålmodighet!

Støtter deg her, Rune.

---------------------------

"Odd Grenland står nå med fem strake seire - av seks mulige"
- Ernst A. Lersveen, TV2-skrue

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 14 sep 05, 16:27
Opprinnelig postet av Planken
Også røyka`n også, og det hjelper ikke på min tålmodighet!

He he he, kjenner til det der, spesielt irriterende er de som bare tenner røyker og tar to drag av den, resten av tiden holdes den mellom to fingre for å se tøff ut, mens vi som står rundt blir forpestet av det... Men nok om det.

Støtter trådstarter, det virker som om flere av tilskuerne tror laget er der for dem, altså supporterne, og ikke vi supportere som er der for laget. Da har dem ikke skjønt poenget.

Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til: 15 sep 05, 17:49
Ok
Så supporterne får betalt for og se kampene da?
Jeg var helt sikker på att det var spillerne og trenerene som fett betalt og dermed fortjener att folk går om de ikke leverer etter beste evne ?
Foresten uttalte Kai Erik Herlovsen på radioen i går att det nok kunne være lurt at KTE overtok allerde nå og Drillo som en slags rådgiver.
Han mente at bl.a. R.Kvisvik led kraftig under Drillo`s system.Flere av spillerne forresten

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 15 sep 05, 22:41
Da er det rart at Kvisvik fikk den lidelsen allerede tidlig i våres. Vårsesongen hans i Brann var ikke hans beste. Herlovsens meninger tillegger jeg ikke større verdi enn noen av kommentarene her inne. Hadde han hatt kunnskapen han gir inntrykk av hadde han nok vært TL-trener. Typisk at sånne tullinger skal dra veksler på andres motgang. Å hva vet vi om arbeidsfordelingen til trenerteamet pr i dag?

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 15 sep 05, 23:39
Opprinnelig postet av stjernengutt

Foresten uttalte Kai Erik Herlovsen på radioen i går att det nok kunne være lurt at KTE overtok allerde nå og Drillo som en slags rådgiver.

En meget god idé! KTE skal uansett ta over som hovedtrener. Om Drillo trapper ned allerede nå så kan dette ikke fungere annet enn positivt. Dersom FFK også taper for TIL i neste serierunde bør denne diskusjonen virkelig tas seriøst!

www.carlberner.no

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til: 14 sep 05, 15:15
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Da er det hele avgjort.
FFK rykker ned!
Det er 70 500 som bor i Fredrikstad og kun 10 255 var på stadion tirsdag kveld.
Det er vel ikke slik at vi kan stemme FFK opp eller ned.

Vi kan jo si det slik:
Alle de som ikke vil at Vålenga skal bli seriemestere møter ikke på på Ullevåll.
500 000 bor i Oslo og 12 500 kommer på kampen.
Enga tar dermed ikke gull i år heller. 

Hvilken klubb blir seriemester på dette grunnlaget?

:-)  kunne ikke dy meg Rune :-)

Du ser det ikke, før du tror det!!
HOLYGANS

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 14 sep 05, 15:58
Opprinnelig postet av Jonek
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Da er det hele avgjort.
FFK rykker ned!
Det er 70 500 som bor i Fredrikstad og kun 10 255 var på stadion tirsdag kveld.
Det er vel ikke slik at vi kan stemme FFK opp eller ned.

Vi kan jo si det slik:
Alle de som ikke vil at Vålenga skal bli seriemestere møter ikke på på Ullevåll.
500 000 bor i Oslo og 12 500 kommer på kampen.
Enga tar dermed ikke gull i år heller. 

Hvilken klubb blir seriemester på dette grunnlaget?

:-)  kunne ikke dy meg Rune :-)

Snakker ikke om hele byen. Kun de som er fotballinteressert. Vi kan max. ta 10 500. Og ja hvis det kom bare 4000 på en tippeligakamp her i byen så fortjener vi ikke bedre.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 15 sep 05, 16:36
jeg støtter FFK i tykt og tynt(selvom det ikke virker sånn noen ganger da) :P Synd jeg ikke fikk vært på stadion på Tirsdag ass, men jeg var ikke i form :/ jaja, jeg blir nok å se hjemme mot Ålesund :)

"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 14 sep 05, 17:03
Hvis folk betaler 250 kr for billetten, synes jeg de skal få bestemme selv når de vil gå. Noen står utenfor klubbhuset og gaper i protest, noen lager protest banner og noen går før slutt........... Fotball er føleser og det må være lov å vise misnøye når ting er hoppende galt........

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 14 sep 05, 23:09
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hvis folk betaler 250 kr for billetten, synes jeg de skal få bestemme selv når de vil gå. Noen står utenfor klubbhuset og gaper i protest, noen lager protest banner og noen går før slutt........... Fotball er føleser og det må være lov å vise misnøye når ting er hoppende galt........
Vil gjenta noe jeg har sagt tidligere; Bli sittende av respekt for andre på tribunen, som vil se kampen. De som går, blir stående i veien, ofte i kø, foran andre som også har betalt de 250 kronene for å se. Jeg blir direkte forbanna, og jeg sier ifra, hvis jeg sitter og noen stiller seg foran. Heldigvis står jeg på PH-feltet på alle hjemmekamper.

"Odd Grenland står nå med fem strake seire - av seks mulige"
- Ernst A. Lersveen, TV2-skrue

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 15 sep 05, 01:08

Jeg og viser følelser på Stadion, og det til gangs. Men disse følelsesutbruddene bruker jeg ikke til å skade laget.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 15 sep 05, 15:43

Er det 4-0 til Ålesund et kvarter ut i 2 omg, så kan jeg love alle at jeg går........ Hvis folk klarer å synge FFK sanger da som om ingenting har skjedd, ja da lurer jeg virkelig på om dem bryr seg i det hele tatt.........

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 15 sep 05, 15:49

Er det 4-0 til Ålesund et kvarter ut i 2 omg, så kan jeg love alle at jeg går........ Hvis folk klarer å synge FFK sanger da som om ingenting har skjedd, ja da lurer jeg virkelig på om dem bryr seg i det hele tatt.........

Det  er noe som heter å være ærekjær, Bedreviteren.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 15 sep 05, 15:52
Kan bare si at jeg blir til "the bitter end", og kommer på stadion selvsagt også neste år, uansett!
Selvsagt helst i Tl og gjerne med Drillo langt, langt vekk, men som sagt jeg er der uansett.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914