Husk meg
Brukernavn
Passord

Publikum på Stadion

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 14 sep 05, 10:11
Enig med Enerly her:
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050914/FFK/50913013

Var ikke på Stadion, men fikk med meg kampen fra Shamrock på Løkka - tragisk å se at tribunene er tomme 20 minutter før kampen er slutt.

---------------------------

www.carlberner.no

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 14 sep 05, 10:37
Endret: 14 sep 05, 10:38

Jaja.. Dagfinn hadde ihvertfall oversikten over hvem som gikk og ikke igår da.. det er jo noe.. Kanskje han skulle konsentrere seg om sin egen innsats på banen istedenfor å kritisere de som betaler lønna hans.. Han er ihvertfall ikke en av dem som tar tak når det går litt trått, og spillet hans har hvert på første divisjonsnivå i hele år.. 

Greit nok, jeg er også av dem som synes folk bør bli kampen ut, men jeg synes det er jævlig mye forlangt å forlange at puplikum er der, når spillerne ikke er interessert i å gi full innsats. Når vif gikk opp til 3-0, så kom det tre fire stk bort til trenerbenken, og mente de hadde fått en liten smell og ville bytte ut. Mulig det er tilfeldig, men det minner ikke akkurat om god lagmoral å trekke seg når det går litt trått. 

Hva er det egentlig med FFK? Virker som hele laget har tapt, når de slipper inn 0-1. Faen, de fleste lag slipper inn mål i hver eneste kamp. Er ikke så farlig det. Bare å stå på og jobbe videre det, så kommer resultatet når kampen er ferdig. Nytter ihvertfall ikke å grave seg ned, sånn FFK spillerne gjør om dagen.

Engasjert hovedtribunist!

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 14 sep 05, 10:45
Dagfinn var bare tragisk idag, noe han forøvrig har vært stort sett hele sesongen!!!!

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914