Husk meg
Brukernavn
Passord

Formen til Raymond ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 14 sep 05, 10:06
Syns kvisvik virket veldig tung i mer enn en forstand igår.....er det meg eller blir magen større ?
Kvisvik er en klassespiller ,men da må formen pleies noe hardere synes jeg.

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"

Replicant

Knøttespiller

Ble medlem: 10 aug 05

Lagt til: 14 sep 05, 10:19

Det har tidligere blitt diskutert her på forumet om kvisvik har svart til forventningene. Jeg mener at han ikke har det. Jeg er fullt klar over at han ikke hadde sin beste sesong i brann, før han kom over fjellet. Men jeg forventer at en spiller som koster 6-7 millioner gir alt i kampene og blør for drakta. I tillegg må man kunne forvente at han har fullt fokus på fotballen, for når jeg hører snakk om innebandy og nærmest nedtrapping, blir det helt latterlig. Tunge bein etter noen få kamper, hva er det for noe? Når vi henter en såpass dyr spiller, selv om det er ivestorer som betaler, så stenger jo det for andre kjøp, da tenker jeg spesielt på lønnsbudsjettet. Kvisvik får garantert ikke lommerusk, hehe. Kort oppsummert, jeg mener vi har lov å forvente mer av kvisvik. Og som jeg har sagt før her inne, det man ikke har i evner, får man ta igjen på innsats. Jeg forventer nemlig innsats i 90 minutter en gang i uken, av meget godt betalte fotballspillere. Er det for mye å forlange?

For å svare på spørsmålet ditt Vlad:

Når det gjelder vekten hans, så tar jeg det som en selvfølge at han er så profesjonell, at han klarer å holde seg i form for et fotball lag som har strukket seg meget langt for å hente ham!  

" Vi sitter på en udetonert bombe her i fredrikstad, og da kan det smell skikkelig" - Knut Torbjørn Eggen

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 14 sep 05, 11:06
Opprinnelig postet av Replicant

Det har tidligere blitt diskutert her på forumet om kvisvik har svart til forventningene. Jeg mener at han ikke har det. Jeg er fullt klar over at han ikke hadde sin beste sesong i brann, før han kom over fjellet. Men jeg forventer at en spiller som koster 6-7 millioner gir alt i kampene og blør for drakta. I tillegg må man kunne forvente at han har fullt fokus på fotballen, for når jeg hører snakk om innebandy og nærmest nedtrapping, blir det helt latterlig. Tunge bein etter noen få kamper, hva er det for noe? Når vi henter en såpass dyr spiller, selv om det er ivestorer som betaler, så stenger jo det for andre kjøp, da tenker jeg spesielt på lønnsbudsjettet. Kvisvik får garantert ikke lommerusk, hehe. Kort oppsummert, jeg mener vi har lov å forvente mer av kvisvik. Og som jeg har sagt før her inne, det man ikke har i evner, får man ta igjen på innsats. Jeg forventer nemlig innsats i 90 minutter en gang i uken, av meget godt betalte fotballspillere. Er det for mye å forlange?

For å svare på spørsmålet ditt Vlad:

Når det gjelder vekten hans, så tar jeg det som en selvfølge at han er så profesjonell, at han klarer å holde seg i form for et fotball lag som har strukket seg meget langt for å hente ham!  

Meget godt sagt og slikt jeg forventer også.........Syns bare det virket som om det var litt mye tubbykake over shortsen

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 14 sep 05, 11:51
Endret: 14 sep 05, 11:52
han sliter med ryggen, men jeg må si han var bra i kampen mot VIF.. kansje derfor han måtte ut, men vi har ikke rå til å miste. vi kan rykke ned.. bit tenna i sammen Raymond    http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/fredrikstad/article456131.ece

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 14 sep 05, 13:10
Altid greit å ha noe å skylde på

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 14 sep 05, 21:11
Raymond har snakket med radio fr.stad.. hør den her: http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050914/SISTENYTT/50914003

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 14 sep 05, 21:40
Er ikke ryggen det første som krangler når man blir overvektig? At han er så profesjonell at han holder formen ved like, vet de fleste at er sprøyt. Han ser jo sprengt ut etter juleoppholdet hvert eneste år...

Bøsen - Per Inge Torkildsens ukjente bror
-Spell på han Stian-

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 14 sep 05, 22:35
Ifølge FB kommer Raymond Kvisvik neppe til å starte mot Tromsø.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 14 sep 05, 22:39
Opprinnelig postet av Costanza
Ifølge FB kommer Raymond Kvisvik neppe til å starte mot Tromsø.

kansje like greit, men kom den skaden etter han dro fra bergen da ?
Raymond snakket om salg og kjøp til vinteren.. om vi da er forsatt i TL så må det kjøpes kvalitet..

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 15 sep 05, 01:19
Han svarte at han hadde vært stokk stiv i 1,5 mnd. Jeg vet ikke om jeg skal tro på han. Da har han jo vært det helt siden han kom fra Bergen. Rart at han plutselig skal være det når han kommer hit.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 15 sep 05, 01:24
i følge drillo er det ingen krise ennå.. jeg syns da det, men det var mitt syns punkt.. jeg vil heller ikke at ffk skal havne på kval for der kan vi møte moss og det liker jeg ikke

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 15 sep 05, 09:43
FFK må etter min mening gjøre jobben sjøl, og unngå nedrykk/kvalifisering. De har alle muligheter, de må bare ha mer lyst til å vinne enn de neste 4 de skal møte. At FFK er et bedre lag ser vi på tabellen. Hva angår Kvisvik synes jeg formkurven hans har pekt èn vei siden han kom, og det er kjepprakt nedover. Hva det kommer av vet jeg ikke og det bryr jeg meg ikke om. Han må bare få gjort noe med det, eller drite i å skifte før kampen. Synes det er voksent av ham å gå ut på den måten, selv om jeg heller hadde sett at han prøvde å motivere.

Bøsen - Per Inge Torkildsens ukjente bror
-Spell på han Stian-

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 15 sep 05, 09:45
  Raymond kan slutte med å sutre over landslaget som han har gjort til tider.. på tide gutten for opp øya

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 15 sep 05, 10:00
[quote=Ido Form Klyster]FFK må etter min mening gjøre jobben sjøl, og unngå nedrykk/kvalifisering. 

....sammen med oss mener du... ?

Moss, Drillo-motstandere, og korps-trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 17 sep 05, 17:49

Med det Raymond har prestert i FFK drakt burde han vært flau hvis plankehaugen kommer å hjelpe til med å bygge hus!

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 17 sep 05, 19:07
Alle spillere møter formsvikter innimellom, og det er det vi snakker om her for Raymond sin del. Pluss en skranten rygg. Ingen god kombinasjon. Vi vet hva vi får når bare ryggen blir i orden og formen kommer!

Bjørn Jervell Hansen

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 17 sep 05, 19:09
Opprinnelig postet av bjervell
Alle spillere møter formsvikter innimellom, og det er det vi snakker om her for Raymond sin del. Pluss en skranten rygg. Ingen god kombinasjon. Vi vet hva vi får når bare ryggen blir i orden og formen kommer!
håper den kommmer føre neste år da.. ellers kan det hende vi er i 1 div

bjervell

A-lagspiller

Lagt til: 17 sep 05, 19:15
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av bjervell
håper den kommmer føre neste år da.. ellers kan det hende vi er i 1 div
Absolutt! Vi trenger en Kvisvik som er skadefri og (helst) i form. Men ryggskader er leie greier, og noe hverken Drillo eller Arve kan få skylda for...

Bjørn Jervell Hansen

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 17 sep 05, 19:23
jeg sier ikke at drillo eller arve har den skylda.. jeg støtter ffk ledelsen og trenere... Kvisvik har heller ikke selv skylda for det.. jeg bare håper han er i 100 føre det går galt for oss...

bjervell

A-lagspiller

Lagt til: 17 sep 05, 19:50
Opprinnelig postet av keiko99
jeg sier ikke at drillo eller arve har den skylda.. jeg støtter ffk ledelsen og trenere... Kvisvik har heller ikke selv skylda for det.. jeg bare håper han er i 100 føre det går galt for oss...
Da er vi enige, keiko :-)

Bjørn Jervell Hansen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914