Que Vadis, FFK.
Grunnen til dette spørsmål, er rett og slett FFK sin tabell situasjon og uttalelelser etter VIF kampen.
Det jeg tenker på er Brenne / Enerly i F-B som uttaler at FFK må bli mer kyniske dersom de skal "redde" plassen.
Dette høres ut som ett "ekko" fra "the Mad Professor".
Har dette med "kynisme" blitt slått så hard inn i hodet på enkelte spillere, at de tror at poeng rana i Trondheim & Hamar skyldes planlagt "kynisme"?
Jeg synes det er skremmende at et lag som på høsten i fjor "sprudlet" og tiltider "spilte" fotball nå skal bli et "kynisk"
måk & spring lag. Ett lag som skal slutte å forsøke å "spille" fotball, dersom vi leser Brenne sin uttalelse.
Kort og godt noe er riv ruskende galt!!!
Hadde ikke tenkt denne situasjonen som en mulighet ved sesong start, dette tiltross min "skepsis" overfor Egil Olsen som klubbtrener, eller for den saks skyld Arve M som "klubbdirektør".
Er ikke frustert, men ønsker å høre andre sine meninger.
Kanskje er svaret så enkelt at i stenfor å gi spillerne vanskelig "geografisk nøtter", gi de heller ett enkelt kart over en
fotballbane som de forstår!!!!!!
La spillematriale få lov til å være avgjørende for hvordan man spiller. Ikke bare rive ned det som var bygd opp, for å innføre egne ideer.
Her er forhåpentlig endel baller som vil noen til å reagere.
Det jeg tenker på er Brenne / Enerly i F-B som uttaler at FFK må bli mer kyniske dersom de skal "redde" plassen.
Dette høres ut som ett "ekko" fra "the Mad Professor".
Har dette med "kynisme" blitt slått så hard inn i hodet på enkelte spillere, at de tror at poeng rana i Trondheim & Hamar skyldes planlagt "kynisme"?
Jeg synes det er skremmende at et lag som på høsten i fjor "sprudlet" og tiltider "spilte" fotball nå skal bli et "kynisk"
måk & spring lag. Ett lag som skal slutte å forsøke å "spille" fotball, dersom vi leser Brenne sin uttalelse.
Kort og godt noe er riv ruskende galt!!!
Hadde ikke tenkt denne situasjonen som en mulighet ved sesong start, dette tiltross min "skepsis" overfor Egil Olsen som klubbtrener, eller for den saks skyld Arve M som "klubbdirektør".
Er ikke frustert, men ønsker å høre andre sine meninger.
Kanskje er svaret så enkelt at i stenfor å gi spillerne vanskelig "geografisk nøtter", gi de heller ett enkelt kart over en
fotballbane som de forstår!!!!!!
La spillematriale få lov til å være avgjørende for hvordan man spiller. Ikke bare rive ned det som var bygd opp, for å innføre egne ideer.
Her er forhåpentlig endel baller som vil noen til å reagere.
---------------------------
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Nei nå gjelder kun en ting, å berg plassen.
Driter i om vi gjør det med stil..jeg stiller opp til neste år om vi så har klart oss videre på å spille 1-9 system resten av denne sessongen.. Driter også i om hva klanen (eller andre) måtte mene om spillestilen vår...
Er forøvrig dritt-lei sytinga over Arve og "the Mad Professor", sikker dems feil at Tarik er uheldig å setter et nydelig nikk i stolpen
Driter i om vi gjør det med stil..jeg stiller opp til neste år om vi så har klart oss videre på å spille 1-9 system resten av denne sessongen.. Driter også i om hva klanen (eller andre) måtte mene om spillestilen vår...
Er forøvrig dritt-lei sytinga over Arve og "the Mad Professor", sikker dems feil at Tarik er uheldig å setter et nydelig nikk i stolpen
Moss, Drillo-motstandere, og korps-trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Ps.
Stiller opp til neste uansett, også om det blir 1.div.
Vil bare ha sagt det
Stiller opp til neste uansett, også om det blir 1.div.
Vil bare ha sagt det
Lurer på når enkelte her inne skal forstå at det å være kynisk ikke betyr å måke ballen fremover..
Engasjert hovedtribunist!
– Vi må bli mer kyniske. Det nytter ikke å nøle lenger. Vi må pælme ballen bort dersom det trengs. Mot Vålerenga prøvde vi å stå opp, da de fikk 1-0. Men alt gikk galt, sier midtbanespilleren fortvilet.
Dette sitatet fra dagen F-B var det som egentlig fikk min reaksjon.
Helt enig "kynisme" kan bety mye, og kanskje er det min "kynisme" som kommer til uttrykk, når
jeg siterer F-B og Brenne????
Dette sitatet fra dagen F-B var det som egentlig fikk min reaksjon.
Helt enig "kynisme" kan bety mye, og kanskje er det min "kynisme" som kommer til uttrykk, når
jeg siterer F-B og Brenne????
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914