Er vi i koma på benken Eggen og Drillo???
Vi ligger under 3-0 og vår viktigeste spiller kommer nærmere og nærmere ett gult kort. Da må vi være såpass våkne at vi bytter han ut så vi er sikre på å ha han med i den viktige nedrykkskampen på Alfheim......... Eller er det for mye forlangt?
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Vi ligger under 3-0 og vår viktigeste spiller kommer nærmere og nærmere ett gult kort. Da må vi være såpass våkne at vi bytter han ut så vi er sikre på å ha han med i den viktige nedrykkskampen på Alfheim......... Eller er det for mye forlangt?ring og spørr da vel
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
En annen ting når vi først er i det positive hjørnet...... Hvorfor hentet vi en midtstopper???? Helland spilte ikke en dårlig kamp i vår og Raijo bør vel bli bedre og bedre....... Vi trenger spillere på alle andre plasser før en midtstopper. Dessuten skal vi hente en finne på 25 år, som skal forsterke laget, bør han minimum ha ett visst antall A landskamper......... Så stort nivå er det ikke i Finland.......
Vi hentet vel en midtstopper ettersom Helland gir seg etter sesongen. Greit å ha en i backup. Helt greit å hente ham nå, og få prøvd ham et halvt år først....
Når det gjelder en av lagets viktigste spillere bør han vel greie å holde seg unna unødvendige gule kort selv. Det er hans ansvar...
Ikke misforstå... jeg er heller ikke i det positive hjørnet, men dette er vel litt tåpelige ting å hakke på vel?
Når det gjelder en av lagets viktigste spillere bør han vel greie å holde seg unna unødvendige gule kort selv. Det er hans ansvar...
Ikke misforstå... jeg er heller ikke i det positive hjørnet, men dette er vel litt tåpelige ting å hakke på vel?
Men for å dra tittelen på tråden litt lengre: Engasjementet er ikke helt det store på benken for tiden. Mener ikke at Drillo skal hoppe og sprelle hele kampen. Men litt mer fart enn å skifte vekt på skinkene hadde kanskje inspirert spillerne. Best på stadion i kveld: Zoran og Tarik. Fellesnevneren: Yte alt for laget.
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Vi bør først og fremst tenke på hva vi trenger i år før vi tenker på neste år Olavesen. Kampen mot nedrykk kommer til å bli knalltøff........
Enig med ffk-thomas
Videre mener jeg at trenerne har den minste skylda her. Hva skal de gjøre? Bære spillerne til sine plasser? Vi vet at benken holder mål, og laget gjør det på papiret. Men hvorfor gir de ikke alt?
Videre mener jeg at trenerne har den minste skylda her. Hva skal de gjøre? Bære spillerne til sine plasser? Vi vet at benken holder mål, og laget gjør det på papiret. Men hvorfor gir de ikke alt?
Bøsen - Per Inge Torkildsens ukjente bror
-Spell på han Stian-
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Vi ligger under 3-0 og vår viktigeste spiller kommer nærmere og nærmere ett gult kort. Da må vi være såpass våkne at vi bytter han ut så vi er sikre på å ha han med i den viktige nedrykkskampen på Alfheim......... Eller er det for mye forlangt?ring og spørr da vel
Spørs om døm gidder å ha på telefon under kampen.
Det er vel flere enn trener benken som er i koma. Noen av spillerne bør snart betale inngangspenger så lite som de yter for laget og fungerer nesten som tilskuere selv.
Jeg synes at en stor del av trenerens oppgave er å være "hærføreren" til gutta på banen. Det betyr å stå opp og engasjere og delta seg i de prøvelsene gutta på banen må gjennom.
At Drillos helse er så dårlig at han verken kan hisse seg opp eller stå oppreist i mer enn 3 minutter mener jeg er en stor ulempe som forballtrener. Når gutta sliter mot overmakten og sure supportere i regnværet, så må det være forbanna demoraliserende å bort på han som skulle forsøke å finne en vei ut av uføret og se en gubbe som sitter på en stol og ser ut som han sover?
At Drillos helse er så dårlig at han verken kan hisse seg opp eller stå oppreist i mer enn 3 minutter mener jeg er en stor ulempe som forballtrener. Når gutta sliter mot overmakten og sure supportere i regnværet, så må det være forbanna demoraliserende å bort på han som skulle forsøke å finne en vei ut av uføret og se en gubbe som sitter på en stol og ser ut som han sover?
Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914