Husk meg
Brukernavn
Passord

Trenerene bør kritiseres, ikke Hoås....

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 10 sep 05, 13:16
Hoås var som vi alle så på vårsesongen fortsatt ikke god nok til å ta over etter Ringberg og å ta det ansvaret det innebærer.  Han er en ung og fremadstormende spiller som sikkert FFK kan få glede av i framtiden. Men pr idag ikke god nok. Det er det ene. For det andre burde han fått hvile flere kamper innimellom når det ikke har fungert, og han ville vært spart for mye.........  Og til slutt så tror jeg både KTE og Plankehaugens leder bare gjør Hoås en bjørnetjeneste når de i store ordelag går ut i avisen og kritiserer poengbørser og publikum angående Hoås. Tror gutten er lei overskrifter om seg selv nå, uansett hva det er........

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 10 sep 05, 13:47

Han er like lei negative avisoverskrifter like lei som de fleste av oss er over at han ikke klare å prestere på banen...Ut med han

Og tror det finnes ca 25 adre topicer om hoås,bedre å bruke en av de enn å starte enda en ny?

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga

-Drillo

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 10 sep 05, 17:01
Handler egentlig om trenerene den her, derfor startet jeg en ny tråd.....

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 10 sep 05, 17:38
Opprinnelig postet av A9$h

Han er like lei negative avisoverskrifter like lei som de fleste av oss er over at han ikke klare å prestere på banen...Ut med han

Og tror det finnes ca 25 adre topicer om hoås,bedre å bruke en av de enn å starte enda en ny?

Du sier de fleste av oss er lei av at han ikke klarer å prestere på banen, men jeg mener nå å se at det er mange som er uenige i at han ikke presterer, så at det er de fleste er ikke akkurat helt sikkert... 
Eggen og mange, inkl. meg, mener han har andre kvaliteter utover å score mål.  Håper selvfølgelig han finner scoringformen, men pt er jeg ikke sikker i at det er så veldig mange som vil gjøre bedre jobb alene på topp. Men helst ser jeg ikke 4-5-1 i det hele tatt, har litt sansen for 3 spisser i en eller annen formasjon

2006: CL, RL, "the double"...

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 10 sep 05, 19:17
synes nå det er endel supportere som bør kritiseres også..

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 10 sep 05, 19:24
Endret: 10 sep 05, 19:25
Opprinnelig postet av Husgutt
synes nå det er endel supportere som bør kritiseres også..
Moi??? :D

2006: CL, RL, "the double"...

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 10 sep 05, 19:29
ikke ennå

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914