Trenerene bør kritiseres, ikke Hoås....
Han er like lei negative avisoverskrifter like lei som de fleste av oss er over at han ikke klare å prestere på banen...Ut med han
Og tror det finnes ca 25 adre topicer om hoås,bedre å bruke en av de enn å starte enda en ny?
---------------------------
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Opprinnelig postet av A9$h
Han er like lei negative avisoverskrifter like lei som de fleste av oss er over at han ikke klare å prestere på banen...Ut med han
Og tror det finnes ca 25 adre topicer om hoås,bedre å bruke en av de enn å starte enda en ny?
Du sier de fleste av oss er lei av at han ikke klarer å prestere på banen, men jeg mener nå å se at det er mange som er uenige i at han ikke presterer, så at det er de fleste er ikke akkurat helt sikkert...
Eggen og mange, inkl. meg, mener han har andre kvaliteter utover å score mål. Håper selvfølgelig han finner scoringformen, men pt er jeg ikke sikker i at det er så veldig mange som vil gjøre bedre jobb alene på topp. Men helst ser jeg ikke 4-5-1 i det hele tatt, har litt sansen for 3 spisser i en eller annen formasjon
2006: CL, RL, "the double"...
Opprinnelig postet av Husgutt
synes nå det er endel supportere som bør kritiseres også..Moi??? :D
2006: CL, RL, "the double"...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914