Brian West er snart tilbake?
Mye tyder på at West ikke blir borte så mange kamper, som først fryktet.
Iflg. en av de andre spillerne i troppen, skal West selv ha sagt at det ikke er helt utenkelig at han allerede er klar til kampen mot Tromsø.
Ellers så registrerte jeg idag at Tóth var tilstede på treningen, men kun som tilskuer. Jeg vet ikke om han er småskadet eller om det er andre grunner til at han sto over.
Når det gjelder laget til tirsdag mot Vålerenga, så føler jeg meg helt trygg på at Martin Wiig er en spiller som kommer til å spille fra start. Muligens som enslig spiss, dersom Drillo velger å starte i 4-5-1.
Iflg. en av de andre spillerne i troppen, skal West selv ha sagt at det ikke er helt utenkelig at han allerede er klar til kampen mot Tromsø.
Ellers så registrerte jeg idag at Tóth var tilstede på treningen, men kun som tilskuer. Jeg vet ikke om han er småskadet eller om det er andre grunner til at han sto over.
Når det gjelder laget til tirsdag mot Vålerenga, så føler jeg meg helt trygg på at Martin Wiig er en spiller som kommer til å spille fra start. Muligens som enslig spiss, dersom Drillo velger å starte i 4-5-1.
---------------------------
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Mye tyder på at West ikke blir borte så mange kamper, som først fryktet.så bra å få høre slik
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
West er en god spiller som kan avgjøre kamper på egenhånd, men han er dessverre ingen spiller som kan ta tak når det butter. Og jeg tror det er slike spillere vi virkelig hadde trengt. Spillere med sterkt psyke og som tør selvom man mislykkes. Spillere som gjemmer seg er det siste vi trenger og pr idag er Brenne sørgelig alene er jeg redd......
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914