Husk meg
Brukernavn
Passord

Tipper drillo velger 4-5-1 mot Enga

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 10 sep 05, 10:37
Nå handler denne tråden verken om Risholt eller Ringberg, så fint om vi kommer noenlunde tilbake til tema.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 10 sep 05, 13:02
Hvis det skulle gå så ille at vi rykker ned, så er det bra at det som skjedde i sommer ikke blir glemt. Å lære av sine feil er sikkert ikke noe du forstår Keiko, for hodet dit rister vel ennå regner jeg med. Men det fins jo kanskje litt mer ydmyke mennesker enn deg og som er villig til å innrømme feil og lære av dem........

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 10 sep 05, 13:15
Endret: 10 sep 05, 13:16
Nå skrives det mye labert her folkens...
Nytter ikke å gråte over spilt melk
Er helt enig med fisken (keiko99) når det gjelder marcus og roger r.

Nå må vi se på de spillerne vi har i FFK...
Nå får vi se til tirsdag om forsvaret har våkna, etter brann så er det snakk om at hele jævla 11èrn bør våkne med unntak av keeper`n da...

Er ganske sikker på at guttæne vil vise seg etter siste opptreden og tror jammen det blir seier jeg...
Regner også med at enga reduserer laget sitt litt grunnet alle kampene de har i løpet av få dager+landskampene...
og oppe på det hele så kommer de til og undervurdere oss, og det er selvsagt dumt for dem...hihi......

Håper på 4-4-2 med donald og wiig på topp... om det ikke er blitt noen nylige skader jeg ikke har hørt om enda da?
Heia heia fredrikstaaaaaaaad...

Heia FFK

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 11 sep 05, 00:31
vi har absolutt muligheten, men KUN hvis samtlige 11spillere gir 110%, først da kan vi utfordre vålerenga. som nok må regnes som skyhøye favoritter.

savner "svensk magi" allerede

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 11 sep 05, 01:25
Opprinnelig postet av bateman
vi har absolutt muligheten, men KUN hvis samtlige 11spillere gir 110%, først da kan vi utfordre vålerenga. som nok må regnes som skyhøye favoritter.

Ja nettopp på grunn av at de er skyhøye favoritter, så vinner FFK denne kampen.
Ingen trær gror inn i himmelen, ikke en gang for Vålerenga og FFK er det eneste laget i Norge som i år har nektet Vålerenga å score mål. ( 0-0 på Ullevål sist. )

FFK på toppen i 2006

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 11 sep 05, 01:44
Endret: 11 sep 05, 01:45
Noen nevnte de personlige egenskapene til M.Ringberg, og hvordan de kunne være nyttige i den situasjonen vi er på vei inn i nå. De tror også jeg vi trenger nå. 
Det som er viktig nå er at noen tør å ta opp den arven nå, vise seg litt myndig og mane de andre til skikkelig fighting med ekstra guts!

Kampen til tirsdagen er det publikum som bestemmer hvem som skal vinne, nå mer enn på lenge. Det har vært litt under middels i det siste, men nå må vi stå sterkt! 

Står vi distansen hjemme så holder vi oss i tippeligaen.

p.s. Hva har skjedd med røykleggingen av stadion før kampstart?

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 11 sep 05, 11:07
Tipper at vi ser en gjeng som garantert gir 100% på tirsdag. Det store spm er om dem virkelig er gode nok for øyeblikket. Om vi har nok spillere som kan avgjøre en jevn kamp og da spesielt på topp.. Enga har nemlig flust av dem. Men at FFK vil vise seg fra en bedre side enn dem har gjort i det siste er jeg helt sikker på.....

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914