Husk meg
Brukernavn
Passord

Mathias Lindström har innfridd på treningene

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 08 sep 05, 00:09

vi kan også lese at helland er fult tilbake og banker på døra som stopper.. det er flott og lese slikt.. vi har nå 4 stoppere som alle er i høy klasse.. jeg ville sett  Mathias Lindström i kamp.. da må raio eller bora vike, men hvem ?

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 08 sep 05, 03:16
synes bora fortjener en pause jeg, ikke fordi han har spilt dårlig men han har vel mer elller mindre spilt samtlige kamper side han kom til klubben.. he he... trodde foresten lindstrøm var beck jeg, tok vel feil der tenker jeg...

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!

MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05

Lagt til: 08 sep 05, 07:40
Endret: 08 sep 05, 07:40
Det blir spennede å se hvilke stoppere som starter den kampen. Trur i realiteten at det blir Bora og Raio som starter. Håper for all del at FFK spiller med 2 spisser i denne kampen.

"For FFK er i poengnød for å slippe nedrykksstriden, mens Åge Hareides gutter trenger poeng for å ikke gi de andre utfordrerne i gullkampen ekstra håp."

- Bra journalistikk av f-b altså. Og korrekturlesing er noe dritt

Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 08 sep 05, 08:19
Opprinnelig postet av MegSelv
Det blir spennede å se hvilke stoppere som starter den kampen. Trur i realiteten at det blir Bora og Raio som starter. Håper for all del at FFK spiller med 2 spisser i denne kampen.

"For FFK er i poengnød for å slippe nedrykksstriden, mens Åge Hareides gutter trenger poeng for å ikke gi de andre utfordrerne i gullkampen ekstra håp."

- Bra journalistikk av f-b altså. Og korrekturlesing er noe dritt

ikke akkurat første gang, f-b står på og gir oss masse fin informasjon rundt laget, men skulle likt å sett en artikkel uten skriveleif....

savner "svensk magi" allerede

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 08 sep 05, 14:28
Han går nok inn på backplass isteden for PAC og Blixt. Men det vi trenger er en grovjobber defensivt på midten og en ballfordeler sentralt og gjerne en tanksenter. Nå har vi ingen som kan bekle disse rollene.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 08 sep 05, 17:23
Tror også han går inn for blixt/pac, men kan også tenkes han stepper inn for Raijo en periode, han har ikke vært den beste taktiske utpå banen i det siste. Men egentlig håper jeg ikke det. Elsker å se Raijo spille. Men denne Lindstrøm burde være dødsgod for å klare å sette ut Bora eller Raijo. Gledlig at det virker som vi har fått en ny god spiller

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 08 sep 05, 17:48
Opprinnelig postet av Shadar
Tror også han går inn for blixt/pac, men kan også tenkes han stepper inn for Raijo en periode, han har ikke vært den beste taktiske utpå banen i det siste. Men egentlig håper jeg ikke det. Elsker å se Raijo spille. Men denne Lindstrøm burde være dødsgod for å klare å sette ut Bora eller Raijo. Gledlig at det virker som vi har fått en ny god spiller

Lindstrøm kan vel også spille høyreback. 
Men egentlig så synes jeg Drillo bør prøve å gå ut i 3-5-2, som Odd Grenland har hatt stor success med i høst. Scotland startet jo også i en 3-5-2 oppstilling mot Norge igår, og det gikk jo ikke så værst. Og faktisk så har også vår motstander på tirsdag, Vålerenga også god erfaring med 3-5-2.
Da mener jeg laget feks. kan se slik ut:
------
ALH
------
Lindstrøm
Piiroja
Bora
------
Enerly
Jonna
Brenne
Kvisvik
Bertelsen
------
Mc Donald
Wiig
------
Med 3-5-2 og med denne lagoppstillingen er det naturlig at det er Jonna og Bertelsen som tar de største defensive oppgavende.

FFK på toppen i 2006

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 09 sep 05, 06:11
Den lagoppsetningen hørtes spennende ut! Da får Drillo ha sine 5 på midten og..

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 11 sep 05, 12:57
Drillo har vel aldri startet en kamp med tre mann bak og han gjør det selvfølgelig ikke nå heller........

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 12 sep 05, 00:32
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Drillo har vel aldri startet en kamp med tre mann bak og han gjør det selvfølgelig ikke nå heller........

Ikke vær for sikker på det du. 
KTE la om i noen kamper sist år med stort hell faktisk. 
3-5-2 behøver ikke å være så hasardiøst som det høres ut.

FFK på toppen i 2006

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 12 sep 05, 01:09
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Ikke vær for sikker på det du. 
KTE la om i noen kamper sist år med stort hell faktisk. 
3-5-2 behøver ikke å være så hasardiøst som det høres ut.

Nå må du huske på at det er Drillo som leder laget, og ikke KTE.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 12 sep 05, 08:47

Det har han faktisk gjort!

Riktignok er det over ti år siden og med landslaget, men til å være bedreviter så skuffer du meg.....

Noen som har lest eventyret om smeden og bakeren?

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 12 sep 05, 09:33
for at en 3-5-2 formasjon skal fungere defensivt, trenger vi tre solide midtstoppere og to kanter som er sitt defensive ansvar bevist, og har både hurtighet og kondisjon til å være med både i angrep og forsvar. tre solide stoppere virker det jo ut fra ryktene at vi har nå. bertil ville også fungert utmerket som kantspiller, men det blir vel heller tyngre på høyresiden med enerly. greit nok at jonna er god nok defensivt, men det blir vanskelig for en sentral spiller og falle ned på en backplass. pål andré hadde forøvrig også kledd kantrollen godt, men ikke på dette nivået dessverre.

med ffk til champions league!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 13 sep 05, 02:39
Endret: 13 sep 05, 02:39
Opprinnelig postet av knut
for at en 3-5-2 formasjon skal fungere defensivt, trenger vi tre solide midtstoppere og to kanter som er sitt defensive ansvar bevist, og har både hurtighet og kondisjon til å være med både i angrep og forsvar. tre solide stoppere virker det jo ut fra ryktene at vi har nå. bertil ville også fungert utmerket som kantspiller, men det blir vel heller tyngre på høyresiden med enerly. greit nok at jonna er god nok defensivt, men det blir vanskelig for en sentral spiller og falle ned på en backplass. pål andré hadde forøvrig også kledd kantrollen godt, men ikke på dette nivået dessverre.

Jeg tror du tar feil. det som også er viktig i et 3-5-2 system er også bla. å ikke få for stort strekk i laget, og selvfølgelig ikke ligge for lavt.

FFK på toppen i 2006

knut

A-lagspiller

Lagt til: 13 sep 05, 10:15
hvor er det jeg tar feil? på alt det du siterer meg på?

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 13 sep 05, 12:02
Opprinnelig postet av knut
hvor er det jeg tar feil? på alt det du siterer meg på?

Det var kanskje feil av meg og bruke ordet feil, jeg burde heller brukt ordet skeptisk, for alt det du skriver, hvis jeg forstår deg rett, bærer preg av at du er skeptisk til at FFK skal prøve 3-5-2.

FFK på toppen i 2006

knut

A-lagspiller

Lagt til: 13 sep 05, 12:18
jeg må nok innrømme at jeg er av den konservative 4-4-2-skolen ja, men jeg er allikevel ikke skeptisk til 3-5-2. i hvert fall ikke nå mot vif som kjører opp mange angrep sentralt. i det jeg skriver prøver jeg jo også å få fram at vi har spillere til det også. bortsett fra høyrekant da.

ellers så tror jeg du får rett i startoppstillinga du har foreslått i annen tråd på forumet. tror faktisk vi får se hoås på benken i kveld.

magge

Juniorspiller
Ble medlem: 21 mai 04

Lagt til: 13 sep 05, 13:21
har ffk spillt 3-5-2 før? i såfall hvordan fungerte det, syntes det høres spennede ut..

Fredrikstad i TL:D:D
- vi er kommet for å bli!

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 14 sep 05, 00:01
Det her er en håpløs diskusjon. Når man ikke får forsvaret til å sitte med 4 bak, da lurer jeg på åssen det blir med 3 bak og Kvisvik og Enerly på kantene............ Komikveld.......

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 14 sep 05, 00:19
Det her er en håpløs diskusjon. Når man ikke får forsvaret til å sitte med 4 bak, da lurer jeg på åssen det blir med 3 bak og Kvisvik og Enerly på kantene............ Komikveld.......

100% enig!

Tror vi skal fokusere på å tette igjen med 4 først...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914