Når har FFK trening?
Er det noe sted som jeg kan finne ut når og hvor FFK har trening?
Det kunne vært morro å se på treningene. Er det noen andre som bruker å være tilstede?
Det kunne vært morro å se på treningene. Er det noen andre som bruker å være tilstede?
---------------------------
Du ser det ikke, før du tror det!!
HOLYGANS
FFK treningene varierer
men de fleste dagene trener dem rundt 10.30 og de dagene de trener 2 ganger om dagen starter trening nr 2 ca 13.30.
FFK har ingen fast treningsfelt de bruker, men er en del på kråkrøy og skogstrandsbanen(matta på stadion) er stengt inntill videre.
Bruker å være ca 5-10 personer som følger treningene til FFK, var ihvertfall det i sommer
men de fleste dagene trener dem rundt 10.30 og de dagene de trener 2 ganger om dagen starter trening nr 2 ca 13.30.
FFK har ingen fast treningsfelt de bruker, men er en del på kråkrøy og skogstrandsbanen(matta på stadion) er stengt inntill videre.
Bruker å være ca 5-10 personer som følger treningene til FFK, var ihvertfall det i sommer
Opprinnelig postet av mr_max
FFK treningene varierer
Jeg er ofte på treningene, de har alle vært på stadionmatta, bortsett fra en gang på Skogstrand, og har startet 14.30.
Tidspunktene ligger ikke helt fast tror jeg, og er litt avhengig av kampene til både FFK 1 og også FFK 2.
Men det sikreste tidspunktet tror jeg er 14.30.
---------------------------
FFK på toppen i 2006
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914