Over 1. million i støtte til Fredrikstad
Det var jo fint...
---------------------------
Heia FFK
he he...Må le litt når jeg ser at artikkelen starter med: "NFF tilbyr 10 toppklubber støtte til utvikling av stadionanlegg".
Av de 10 er Bodø Glimt og FFK i Eliteserien (ikke akkurat toppklubber), samt fire 1. divisjonsklubber; Sogndal, Stabæk, Hønefoss og Bryne. De fire siste er klubber som ligger midt på treet i kvinnenes toppserie.
1,2 mill er jo penger å ta med seg når ny stadion koster 200 mill.
Av de 10 er Bodø Glimt og FFK i Eliteserien (ikke akkurat toppklubber), samt fire 1. divisjonsklubber; Sogndal, Stabæk, Hønefoss og Bryne. De fire siste er klubber som ligger midt på treet i kvinnenes toppserie.
1,2 mill er jo penger å ta med seg når ny stadion koster 200 mill.
denialsander
Ble medlem: 06 jul 05
Lagt til: 04 sep 05, 10:35
Endret: 04 sep 05, 10:36
Hva mener du? At FFK og Glimt som begge er i eliteserien IKKE er toppklubber?
Hvor mange klubber har vi i Norge? Noen tusen? Hvis ikke klubbene i de to øverste divisjonene ( 30 lag tilsammen) MINST kvalifisere seg som "toppklubb".
For du mener vel ikke for fullt alvor at det bare er de, til enhver tid, 5-6 øverste på tabellen som er en toppklubb? Mener du også at RBK ikke er en toppklubb, eller hva?
Jeg må nok le litt av innlegget ditt også. He he. Der, da var det gjort.
Hvor mange klubber har vi i Norge? Noen tusen? Hvis ikke klubbene i de to øverste divisjonene ( 30 lag tilsammen) MINST kvalifisere seg som "toppklubb".
For du mener vel ikke for fullt alvor at det bare er de, til enhver tid, 5-6 øverste på tabellen som er en toppklubb? Mener du også at RBK ikke er en toppklubb, eller hva?
Jeg må nok le litt av innlegget ditt også. He he. Der, da var det gjort.
Fuh! Fuh! Fuh!
Så fikk vi oss en god latter begge to... og det forlenger jo livet. Ergo så er dette et livsforlengende prosjekt - dette å skrive foruminnlegg. Gratulerer med nyervervede levetidsminutter
Nei 1,2 mill er ingenting når ny stadion koster 200 mill som du sier...... Har 1,5 mill i gjeld jeg, skal si at en tusenlapp i ny og ne kommer godt med......
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Nei 1,2 mill er ingenting når ny stadion koster 200 mill som du sier...... Har 1,5 mill i gjeld jeg, skal si at en tusenlapp i ny og ne kommer godt med......
Det nye stadion koster ikke FFK 200 mill.
Det er riktig at den totale prisen på stadion vil bli langt større enn 200 mill., kanskje nærmere 300 mill.
Men den delen som berører FFK er langt lavere.
Når stadion er ferdig kommer FFK til å sitte med et lån på 42 mill. og være eier av 75 % av den delen som er fotballstadionet.
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av aavdst
Så fikk vi oss en god latter begge to... og det forlenger jo livet. Ergo så er dette et livsforlengende prosjekt - dette å skrive foruminnlegg. Gratulerer med nyervervede levetidsminutter
Tenk så trist livet hadde vært uten å lese FFK-forumet og å høre god musikk samtidig. Gjerne som nå, når jeg egentlig skulle jobbet med å forberede en forelesningsrekke. Da er det digg å sveve litt ut i det blå - akkompagnert av "The GO! Team" samtidig som man leser innlegga her.
;)
Fuh! Fuh! Fuh!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914