Valget av spisser???
Da satte de inn Wiig og McDonald(hinio). Da blei det fart og trøkk som vi ikke har sett på en stund værken før eller etter...med unntak av rbk-kampen da...og da start gjestet stadioen...Greit og prøve Toth, men om det viser seg at han ikke er no som en del av oss frykter...SETT INN MACKIE...Kan ikke sløse bort for mange kamper for å se at toth ikke duger....
Skal vi vente forlenge så er jeg redd vi sliter med og holde oss i tippeligaen ass...
Hoås regner jeg med får lalle benken noen kamper, så kan han komme tilbake senere og være tent som rakkærn og vise hva han virkelig er god for....
Altså...min drøm...McDonald og Wiig på topp...det har jeg trua på...
---------------------------
Heia FFK
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Heia FFK
Opprinnelig postet av Lex
Jeg klarer ikke helt å se for meg toth som en målscoorer jeg ass...offside har han vel ikke hørt om, så er`n litt for lik lars petter (biffen) i stil...men for all del..ikke no annet hadde vært bedre en at han hadde scoora som bare det...gi gutten litt tid til å finne seg til rette da.. jeg tror han kommer til å vise seg mer frem.. bare vent
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Heia FFK
Opprinnelig postet av Lex
Som sagt håper du har rett...det håper jeg å. han har 3 år her hos oss.. han må bevise noe føre dem åra ellers er han fort i 1 div (solgt)
Jeg har også hørt noen rykter om at Kvisvik skal spille spiss og Donald på venstre kant.....
Blir spennende det her. Det eneste som er sikkert er at det ikke kommer til å bli tidenes spisspar....., hvis ikke det nå blir 451 da.
Når det er sagt, håper jeg McD starter på topp sammen med Wiig. Synes Wiig viste nok i Brann-kampen til å få tillit fra start. McD er jeg bare superfan av og mener han må på banen.
Tror Wiig starter sammen med Toth mot Enga. Ingen katastrofe.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Donald er først og fremst venstre kantspiller, ikke spiss.
Dette mener jeg er helt feil, kanogvetalt. Jeg mener han er aller best som spiss, har nesten farten til West, er mye bedre teknisk og er enda langt fra sitt max. potensiale. Sitt max. potensiale finner han raskere frem til dersom han får sjansen fra start på dette nivået.
Hvem han skal danne spisspar sammen med er jeg ikke sikker på, men han bør ihvertfall være bankers som West erstatter. Men personlig synes jeg faktisk Wiig nå bør få sjansen, etter at han var den desidert mest positive mot Brann og etter at han også ikveld igjen imponerte på 2. laget mot Rakkestad.
FFK på toppen i 2006
Tror også han har absolutt størst potensial som ving, men for all del, han kan godt testes ut som spiss også...
Håper bare at Martin Wiig får tillit som midtspiss mot Enga. Hvem han bør ha ved sin side er jeg litt mer usikker på...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Costanza
Han sier jo selv at han er best på venstre midtbane og ikke like bekvem som midtspiss, men at han spiller der han får beskjed av trenere om å spille...
Tror også han har absolutt størst potensial som ving, men for all del, han kan godt testes ut som spiss også...
Håper bare at Martin Wiig får tillit som midtspiss mot Enga. Hvem han bør ha ved sin side er jeg litt mer usikker på...
Som en ung spiller som Mc Donald er, så vil man nok føle en større prestasjonsangst som spiss, enn som kantspiller. Så jeg tror kanskje det er derfor han heller ønsker å spille på kanten.
Uansett om min påstand er riktig eller ikke, så tror jeg ikke en løsning med Kvisvik som spiss og Mc Donald som venstreving vil være like bra som omvendt.
Kvisvik er ikke rask nok til å lykkes som spiss.
FFK på toppen i 2006
Brian West og Martin Wiig, er West skadet møter McDonald erstatte han, han er som flera har nevnt meget rask og veldig god teknisk, han er også frekk nok til å forsøke på egen hånd og ikke minst han springer og jobber noe hemningsløst. Toth er dessverre fortsatt ikke god nok og Hoås Har for lengst spilt seg ut av start 11`rn.
Kvisvik er og blir en vingspiller. En spiller som skal komme til linja og slå innlegg.......
Så da kan han fungere likegodt som spiss som kantspiller tydeligvis.
Opprinnelig postet av aavdst
Eggen sier i dag på f-b.no: " McDonald er helt klart et alternativ på topp. Han kan du regne med som et skikkelig spissalternativ."
Så da kan han fungere likegodt som spiss som kantspiller tydeligvis.
OK så gir jeg meg på den, men mener Hoås, Wiig og Toth er bedre alternativer på spissplassen. Jeg synes Donald ofte, ikke alltid, kan bli for omstendelig med for mange ballberøringer. Skulle gjerne sett Garro som alternativ til Ramberg også. Synes han har bedre spilleforståelse og er langt bedre defensivt. West`s skade gir jo rom for dette.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
spisser mot Enga.
Hvem som starter ved siden av WIIg kan være usikkert, tror Toth velges, med en sulten Mcdonald på benken.
Men i bakgrunn spøker Drillo og hans 2.03 man Hoås.
Derfor kan egentlig alt skje.
Dette var en surrete kommentar, men kanskje uttrykk for en liten "frustrasjon" over FFK s kvantitative ikke kvalitative spissalternativ.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
lund hansen
lindstrøm - bora - raio - bertie
enerly - garro - bjørkøy/brenne - kvisvik
wiig - mackie/brenne
brenne er jo toppscorer, så hvorfor ikke prøve han som spiss?
Ellers mener jeg å ha lest at Lindtsröm i første rekke er midtstopper, så hvorfor plassere ham på backen? Men ingenting overrasker meg. FFK har jo for (u)vane å hente inn spillere for deretter å benytte de i uvante posisjoner (Enerly debuterte på høyreback, Hoås, Viikmae og Wiig på kantene på midtbanen, Bjørkøy på back...) Hvis det var en høyreback Drillo ville ha, så burde han ha kjøpt en ren høyreback. Ikke en midtstopper. Så la oss håpe at Linström er ment å være et alternativ nettopp i midtforsvaret...
Wiig og Toth fra start mot Enga er greit. Så kan McDonald komme inn for Toth etter hvert.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Av de spissene som spilte på 2.laget i går så var det kun Wiig som utmerket seg. Toth fikk ikke til noe som helst og Macdonald fikk til veldig lite. Det blir hevdet her at han er rask men i går så ble han løpt opp av Rakkestad-forsvaret hele tiden, ihvertfall så lenge de hadde orken, så enten er ikke Macdonald så rask som hevdet her, ellers så må Rakkestad-forsvarerne være lynhurtige. Så Wiig bør være førstevalget som spiss nå. Vet ikke riktig hvem han skal spille sammen med, men hvorfor ikke prøve MacDonald fra start så får vi se hvordan det går.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914