Christian Petersen spiller for Follo ut sesongen?
Les siste avsnitt i artikkelen
---------------------------
Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
Ønsker med dette Peters lykke til! Jeg har hatt sansen for innhoppa hans i fjor som i år. Jeg synes han har vist seg å ha et godt hjerte for laget (les: har holdt kjeft, selv om han ikke har fått spille og har forsøkt så godt som mulig å ta sjansen når han har fått den), stor tålmodighet - og innsatsvilje.
Fuh! Fuh! Fuh!
Takk for alt og lykke til videre, Peters!
savner "svensk magi" allerede
med ffk til champions league!
En annen ting er at han er en veldig viktig bidragsyter for 2 laget, men de vet vel hva de gjør som alltid i denne klubben...
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko99
dette var deilig..ennå en søppel spiller vekk
Den syns jeg var drøy, Keiko....
Peters er kanskje ikke god nok til å ta en plass i førsteelveren, men jeg mener at han har gjort såpass mye for FFK at han ihvertfall ikke fortjener stempelet "søppelspiller"...
Jeg tror faktisk at han kan gjøre det meget bra i 1.divisjon om han får tillitt nok.
dette var deilig..ennå en søppel spiller vekk
Hadde det bare vært like enkelt å bli kvitt søppelsupporter også!!!!
Du er ikke sann keiko. Du av alle burde vel vite at det ikke er moro å bli bedt om å stikke fra det gode selskap!
Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!
Heia FFK
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Peters har vært ok men ikke i tippeliga sammenheng..
Og han er faktisk en grei type au..
Heia FFK
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
dette var deilig..ennå en søppel spiller vekkJeg synes dette innlegget sier mer om deg enn Peters` kvaliteter som fotballspiller, Keiko! Etter det jeg har sett av Peters holder han god førstedivisjonsstandard, og han har heller ikke gjort seg bort i tippeligaen. Selvsagt skulle vi helst ha en stall på 20-25 spillere som holder topp tippeligastandard, men det vet alle at er en utopi. I alle fall i noen år til. Derfor synes jeg absolutt at Peters har forsvart en plass i FFK-stallen.
Tipper FFK ser an hvordan han gjør det i Follo, og at det fortsatt er mulighet for at han fortsetter i FFK-trøya etter utlånsperioden.
Bjørn Jervell Hansen
Opprinnelig postet av bjervell
ja du mener det og ikke jeg, men nok om det. han kommer ikke hit føre neste vidu for overganger åpner og da er serien ferdig. han vil sikkert tilføye follo en del siden han er god i 1 div, men for dårlig som TL spillerOpprinnelig postet av keiko99
dette var deilig..ennå en søppel spiller vekkJeg synes dette innlegget sier mer om deg enn Peters` kvaliteter som fotballspiller, Keiko! Etter det jeg har sett av Peters holder han god førstedivisjonsstandard, og han har heller ikke gjort seg bort i tippeligaen. Selvsagt skulle vi helst ha en stall på 20-25 spillere som holder topp tippeligastandard, men det vet alle at er en utopi. I alle fall i noen år til. Derfor synes jeg absolutt at Peters har forsvart en plass i FFK-stallen.
Tipper FFK ser an hvordan han gjør det i Follo, og at det fortsatt er mulighet for at han fortsetter i FFK-trøya etter utlånsperioden.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914