Husk meg
Brukernavn
Passord

Christian Petersen spiller for Follo ut sesongen?

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 01 sep 05, 02:00
Endret: 01 sep 05, 02:01
Leste på f-b.no at Christian Petersen mest sannsynlig spiller for Follo ut sesongen. Er ikke det for sent, eller gjelder det andre kritererier for lån? Mokkelbost ville ikke kommentere noe før alt var klart... Litt villendene når f-b sier at det er klart og Mokkelbost ikke sier noe før alt er klart, men f-b har det vel med å prøve seg som spåmenn/koner.

Les siste avsnitt i artikkelen

---------------------------

Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 01 sep 05, 08:54
På Follos hjemmesider (http://www.follo-fotball.no/) står det at Peters er klar.

Ønsker med dette Peters lykke til! Jeg har hatt sansen for innhoppa hans i fjor som i år. Jeg synes han har vist seg å ha et godt hjerte for laget (les: har holdt kjeft, selv om han ikke har fått spille og har forsøkt så godt som mulig å ta sjansen når han har fått den), stor tålmodighet - og innsatsvilje. 

Fuh! Fuh! Fuh!

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 01 sep 05, 11:28
Dette er vel en betydelig signering for Follo. Peters holder godt 1.divisjonsnivå, og tror han kan gjøre det bra der om han får tillitt.

Takk for alt og lykke til videre, Peters!

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 01 sep 05, 12:13
peters sentralt fungerer vel best. glemmer aldri godset kampen i drammen....(de vet å score selvmål der gett...)

savner "svensk magi" allerede

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 01 sep 05, 13:43
f-b.no skriver at petersens dager i ffk-drakta er talte. er dette noe de vet eller er det noe de tipper?

med ffk til champions league!

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 01 sep 05, 14:17
Synes dette er ganske synd og svekkende på en måte for FFK... Hadde gjerne sett peters kommet inn å gitt 100% framover, for det mangler mange av de som får spille nå... Dessuten er vi svært utsatt for skader og spesielt suspensjoner, så det ville vært kjekt å ha en potet som Peters her da! Hadde gjerne sett ham på høyresiden istedet for Enerly også...
En annen ting er at han er en veldig viktig bidragsyter for 2 laget, men de vet vel hva de gjør som alltid i denne klubben...

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 01 sep 05, 17:02
dette var deilig..ennå en søppel spiller vekk

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 01 sep 05, 17:04
Opprinnelig postet av keiko99

Den syns jeg var drøy, Keiko....
Peters er kanskje ikke god nok til å ta en plass i førsteelveren, men jeg mener at han har gjort såpass mye for FFK at han ihvertfall ikke fortjener stempelet "søppelspiller"...
Jeg tror faktisk at han kan gjøre det meget bra i 1.divisjon om han får tillitt nok.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 01 sep 05, 17:09
Keiko er full av dritt, mer er det ikke å si....

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 01 sep 05, 18:09

Hadde det bare vært like enkelt å bli kvitt søppelsupporter også!!!!

Du er ikke sann keiko. Du av alle burde vel vite at det ikke er moro å bli bedt om å stikke fra det gode selskap!

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 01 sep 05, 19:51
Sur for han ikke fikken opp på bryllupsnatta...hæhæhæ

Heia FFK

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 01 sep 05, 20:02
Skam deg Keiko, dette var stygt skrevet

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 01 sep 05, 20:04
jeg er ikke sur eller full, men hva pokker har han tilføyd klubben i år annet en å gå rundt i fr.stad som spillerens talsmann og tro at han er fredet. jeg så i 2004 at han ikke var noe for ffk. ja vel så har han vært med å hjulpet klubben opp og frem, men skal vi i fremtiden vinne serie gull kan vi ikke ha brukt for slik som han..

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 01 sep 05, 20:07
Du har rett i det...men du sa det på en stygg måte da...
Peters har vært ok men ikke i tippeliga sammenheng..
Og han er  faktisk en grei type au..

Heia FFK

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 01 sep 05, 21:46
Han har også gjort manns jobb på B-laget denne sesongen. Ikke glem hvor viktig det er at de rykker opp.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 01 sep 05, 22:02
Dessuten er han bare på utlån, og kan derfor komme tilbake igjen.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 01 sep 05, 22:24
FFK2 rykker ikke opp om FFK rykker ned. så kan ikke cp komme tilbake føre vinduet åpner på nytt tror jeg...

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 02 sep 05, 01:37
Jeg synes dette innlegget sier mer om deg enn Peters` kvaliteter som fotballspiller, Keiko! Etter det jeg har sett av Peters holder han god førstedivisjonsstandard, og han har heller ikke gjort seg bort i tippeligaen. Selvsagt skulle vi helst ha en stall på 20-25 spillere som holder topp tippeligastandard, men det vet alle at er en utopi. I alle fall i noen år til. Derfor synes jeg absolutt at Peters har forsvart en plass i FFK-stallen.

Tipper FFK ser an hvordan han gjør det i Follo, og at det fortsatt er mulighet for at han fortsetter i FFK-trøya etter utlånsperioden.

Bjørn Jervell Hansen

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 02 sep 05, 01:49
Opprinnelig postet av bjervell
Jeg synes dette innlegget sier mer om deg enn Peters` kvaliteter som fotballspiller, Keiko! Etter det jeg har sett av Peters holder han god førstedivisjonsstandard, og han har heller ikke gjort seg bort i tippeligaen. Selvsagt skulle vi helst ha en stall på 20-25 spillere som holder topp tippeligastandard, men det vet alle at er en utopi. I alle fall i noen år til. Derfor synes jeg absolutt at Peters har forsvart en plass i FFK-stallen.

Tipper FFK ser an hvordan han gjør det i Follo, og at det fortsatt er mulighet for at han fortsetter i FFK-trøya etter utlånsperioden.
ja du mener det og ikke jeg, men nok om det. han kommer ikke hit føre neste vidu for overganger åpner og da er serien ferdig.  han vil sikkert tilføye follo en del siden han er god i 1 div, men for dårlig som TL spiller

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 02 sep 05, 02:12
Endret: 02 sep 05, 02:13
Opprinnelig postet av bjervell
Derfor synes jeg absolutt at Peters har forsvart en plass i FFK-stallen.
ja du mener det og ikke jeg
Jeg tillater meg å bare ta med setninga jeg tror du svarte på, og min reaksjon er `Fair nok` :-)

PS Jeg støtter JJunior i kommentaren ang. at det er kludrete å skrive inn her med Opera :-)

Bjørn Jervell Hansen

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 02 sep 05, 07:08

Det er vel ikkeno..folk slenger værre dritt om Hoås..sjærpings folkens!

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 02 sep 05, 08:46
Exit, CP.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Superkjegle

A-lagspiller

Lagt til: 08 sep 05, 13:36
Ok jeg har gått over til sensur siden, kan noen kicke Keiko fra dette forumet pls?

Vi trenger ikke kyniske nisser som omtaler noen fotballspillere som "søppel"..

Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.

oasis

Knøttespiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 08 sep 05, 14:27

At C.P er borte feires med kaker og fest. Denne mannen hører hjemme i en 3 eller 4.divisjon

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 08 sep 05, 14:29
Opprinnelig postet av Superkjegle
Ok jeg har gått over til sensur siden, kan noen kicke Keiko fra dette forumet pls?

Vi trenger ikke kyniske nisser som omtaler noen fotballspillere som "søppel"..
hva feiler deg da ?

Superkjegle

A-lagspiller

Lagt til: 08 sep 05, 15:12
Jeg liker ikke at folk blir kalt søppel, det er rett og slett under pari.
Ikke engang Hitler og Stalin bør kalles søppel,  og hvertfall ikke en lagspiller som har gjort sitt beste (selv om dette kanskje er for dårlig).

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 08 sep 05, 16:05
Opprinnelig postet av Brukernavn

Det er vel ikkeno..folk slenger værre dritt om Hoås..sjærpings folkens!

Helt enig! Føler folk her har en tendens til å få en menig og så tviholde på den om det så stod om livet, uavhengig av hvilke nye ting som måtte skje, jmf. Hoås, så på Brann-FFK på en pub, der gjorde han, i likhet med mange andre en slett insats, mens jeg bare hørte drittslenging om han. En av de få lyspunktene Hoås hadde, en grei heading, som desverre ikke ble noe ut av pga mottakeren (husker ikke hvem nå), ble forklart bort med at "ballen traff han sikkert bare i hue` "...
Jeg er sikkert ikke så mye bedre selv, dog, i min forsvaring av Hoås, men jeg ser da ihverfall at han hadde åpenbare svakheter i Brann-kampen, men igjen, så gjaldt ikke det bare han. Toth for eksempel, det eneste jeg husker han klarte å få til i Brann-kampen var en haug med off-sides. Nå skal det sies at Brian West også har det, men han klarer også å skape mye når han er i form. Vi får håpe Toth kommer i TL-form så vi har noe igjen for kjøpet. Om ikke annet så gjør han grei jobb med scoringer i 3-divisjon og kan være med å få FFK2 opp et hakk.

På samme måte som med Hoås skal det svært lite eller ingenting av kommentarer fra Keiko til før folk går i harnisk og vil ha ham ut, mens folk får "ture på" som de vil med Hoås.

Just my 5 cents...

2006: CL, RL, "the double"...

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 08 sep 05, 16:07
Opprinnelig postet av Superkjegle
Jeg liker ikke at folk blir kalt søppel, det er rett og slett under pari.
Ikke engang Hitler og Stalin bør kalles søppel,  og hvertfall ikke en lagspiller som har gjort sitt beste (selv om dette kanskje er for dårlig).
aksepter andres utsang og du er den siste som bør komme med oppfordringer om jeg skal kastet ut fra dette forumet.. unnskyld

Superkjegle

A-lagspiller

Lagt til: 08 sep 05, 16:15

Niks, jeg vil aldri akseptere utsagn av den typen.
Hvorfor er jeg den siste som bør komme med denne oppfordringen?

Fordi jeg støttet deg da du ble sparket ut?

Oppfør deg som folk og ikke si noe du ikke ville sagt spilerne face to face..

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 08 sep 05, 16:18
Endret: 08 sep 05, 16:19
Tror vi stenger denne tråden nå, ettersom den begynner å skli litt vel mye ut.

Keiko sin "søppel-kommentar" overfor CP var helt klart på kanten (egentlig over kanten), og det hadde vært fint om vi kunne uttrykt oss i litt penere ordlag, spesielt om egne spillere.

Hvis Superkjegle og Keiko ønsker å fortsette debatten, så kan det gjøres via PM (personlige meldinger)

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914