Husk meg
Brukernavn
Passord

Kan komme flere

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 31 aug 05, 16:04
Vinduet er fremdeles på gløtt, men det blir mindre og mindre åpning etter som timene går. Men det kommer til å skje mye i løpet av de neste timene, sier Mokkelbost hemmelighetsfullt

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 31 aug 05, 16:06
Opprinnelig postet av Patrioten
Vinduet er fremdeles på gløtt, men det blir mindre og mindre åpning etter som timene går. Men det kommer til å skje mye i løpet av de neste timene, sier Mokkelbost hemmelighetsfullt

Håper på en klasse spiss.. men tviler på det.. Hadde værtfall vært moro med en forsterkning til..

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 31 aug 05, 16:06
Endret: 31 aug 05, 16:07
Hvem har han sagt det til, deg? Eller var det ønsketekning fra din side?

Stoler i hvert fall ikke på den mannen når det gjelder forsterkninger. Han omtalte Toth som en betydelig signering for FFK som klubb. Skulle tro det var Owen han mente. Så viste det seg, foreløpig, at det kun var en betydelig signering for FFK 2, men men, han kan jo få rett om noen år...

---------------------------

Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 31 aug 05, 16:09
Hvor har du hørt det fra da?
jeg håper iallefall..

Heia FFK

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 31 aug 05, 16:16
NRK Østfold

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 31 aug 05, 16:18
Endret: 31 aug 05, 16:20
Litt merkelig uttalelse, hvis du hadde tatt med det han sa rett før:

- Det er lite sannsynlig at det kommer flere spillere til Fredrikstad før overgangsvinduet stenger. Vinduet er fremdeles på gløtt, men det blir mindre og mindre åpning etter som timene går. Men det kommer til å skje mye i løpet av de neste timene, sier Mokkelbost hemmelighetsfullt.

Lite sannsynlig at det kommer flere, men det kommer til å skje mye i løpet av de siste timene? Er ikke det litt som å si at du ikke er en fugl, før du flyr av sted?

Linken jeg fant på NRK Østfold

Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 31 aug 05, 16:24
Endret: 31 aug 05, 16:24
vi trengte vel egnetlig ikke en stopper/back nå...tydelig at vi trenger en ny spiss, men selsagt vanskelig å finne rett mann på så kort tid...de brukte uker på toth, hva får vi hvis de da har et par dager...?en spiss fra luxembourg, toppscorer i hjemlandet og fryktingytende på DVD!!?

savner "svensk magi" allerede

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 31 aug 05, 18:27
Opprinnelig postet av bateman
vi trengte vel egnetlig ikke en stopper/back nå...tydelig at vi trenger en ny spiss, men selsagt vanskelig å finne rett mann på så kort tid...de brukte uker på toth, hva får vi hvis de da har et par dager...?en spiss fra luxembourg, toppscorer i hjemlandet og fryktingytende på DVD!!?

Trenger ikke vi back...blixt og swartek er ikke gode nok spør du meg

Heia FFK

Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04

Lagt til: 31 aug 05, 18:27
Endret: 31 aug 05, 18:27
Kan man man ikke bare kjappe seg litt og ta en telefon til Vikemae? Han er skadefri og FFK har ikke råd til noen bedre spiss enn ham uansett.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 31 aug 05, 18:33
- Det er ingen planer om å handle inn noen flere spillere før overgangsvinduet stenger i kveld, nei, sier Mokkelbost til Alltid Fotball.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 01 sep 05, 08:58
Opprinnelig postet av bateman
vi trengte vel egnetlig ikke en stopper/back nå...tydelig at vi trenger en ny spiss, men selsagt vanskelig å finne rett mann på så kort tid...

Sjekk statistikken vår når det gjelder innslupne mål vs. scorede mål her, så skjønner du kjapt hvor skoen trykker. 

http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?trad=59516

Fuh! Fuh! Fuh!

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 31 aug 05, 19:25
Høres mer ut som om det er noen på vei ut enn noen flere på vei inn syns jeg...

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 31 aug 05, 21:04
Nå er jeg redd for å virke altfor negativ, men jeg synes ikke akkurat at FFK er årets vinner på overgangsmarkedet. Føler at alle andre klubber henter inn klasse spiller etter spiller, mens vi henter klasse spillere fra Ungarn og Finland. Kan vi ikke matche Toth litt nå, og la Hoås vile litt? Ikke ett vondt ord om Hoås, men han holder ikke mål. Trenger en kamp eller to på benken han nå. KAnskje han kommer tilbake med en sinnsykt ny giv.

Det vi har sett av FFK i det siste er ikke bra, men jeg håper at det kan snu litt på stadion mot VIF. Gleder meg til en skikkelig "rusare" der. Tipper 3 - 2 seier til FFK, 2 mål av hotten totten og ett av Brenne.

Elleve røe og vite kællær

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 31 aug 05, 21:54
Opprinnelig postet av thomkat
Nå er jeg redd for å virke altfor negativ, men jeg synes ikke akkurat at FFK er årets vinner på overgangsmarkedet. Føler at alle andre klubber henter inn klasse spiller etter spiller, mens vi henter klasse spillere fra Ungarn og Finland. Kan vi ikke matche Toth litt nå, og la Hoås vile litt? Ikke ett vondt ord om Hoås, men han holder ikke mål. Trenger en kamp eller to på benken han nå. KAnskje han kommer tilbake med en sinnsykt ny giv.

Det vi har sett av FFK i det siste er ikke bra, men jeg håper at det kan snu litt på stadion mot VIF. Gleder meg til en skikkelig "rusare" der. Tipper 3 - 2 seier til FFK, 2 mål av hotten totten og ett av Brenne.

Hvem mener du er årets vinner på overgangsmarkedet?

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 31 aug 05, 21:57
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Hvem mener du er årets vinner på overgangsmarkedet?

Jeg vil si Viking (selv om det vel ikke var meg du spurte)...

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05

Lagt til: 31 aug 05, 22:12
Hørt rykter på at en spiller til har blitt borte, noen som hvet hvem??

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 31 aug 05, 22:17
Har ikke hørt noe, men setter vel en femmer på at det kan være Czwarteken, dersom ryktene dine viser seg å medføre riktighet (noe de jo har gjort tidligere)

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 31 aug 05, 23:07
hvis det ikke kan være snakk om sørli da.... muligheten er jo der.... det har jo gått små rykter om at han forsvinner siden myhre kom.....

men, jeg tror nok ikke det skjer noe så veldi mye mer med overganger til eller fra ffk nå, tar sjangsen på at det ike skjer noe mer å tar kvelden...

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 31 aug 05, 23:10
Opprinnelig postet av Costanza
Har ikke hørt noe, men setter vel en femmer på at det kan være Czwarteken, dersom ryktene dine viser seg å medføre riktighet (noe de jo har gjort tidligere)

Jeg har snakket med folk som kjenner godt til FK Sparta Sarpsborg og FFK sier nei til å slippe noen nå. Derfor ingen ut nå. Men Czwartek og Trondsen går nok dit etter sesongslutt, kan det virke som

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 31 aug 05, 23:12
Trondsen går vel ikke til Sparta Sarpsborg som spiller??

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914