Kan komme flere
Opprinnelig postet av Patrioten
Vinduet er fremdeles på gløtt, men det blir mindre og mindre åpning etter som timene går. Men det kommer til å skje mye i løpet av de neste timene, sier Mokkelbost hemmelighetsfullt
Håper på en klasse spiss.. men tviler på det.. Hadde værtfall vært moro med en forsterkning til..
Stoler i hvert fall ikke på den mannen når det gjelder forsterkninger. Han omtalte Toth som en betydelig signering for FFK som klubb. Skulle tro det var Owen han mente. Så viste det seg, foreløpig, at det kun var en betydelig signering for FFK 2, men men, han kan jo få rett om noen år...
---------------------------
Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
jeg håper iallefall..
Heia FFK
- Det er lite sannsynlig at det kommer flere spillere til Fredrikstad før overgangsvinduet stenger. Vinduet er fremdeles på gløtt, men det blir mindre og mindre åpning etter som timene går. Men det kommer til å skje mye i løpet av de neste timene, sier Mokkelbost hemmelighetsfullt.
Lite sannsynlig at det kommer flere, men det kommer til å skje mye i løpet av de siste timene? Er ikke det litt som å si at du ikke er en fugl, før du flyr av sted?
Linken jeg fant på NRK Østfold
Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
savner "svensk magi" allerede
Opprinnelig postet av bateman
vi trengte vel egnetlig ikke en stopper/back nå...tydelig at vi trenger en ny spiss, men selsagt vanskelig å finne rett mann på så kort tid...de brukte uker på toth, hva får vi hvis de da har et par dager...?en spiss fra luxembourg, toppscorer i hjemlandet og fryktingytende på DVD!!?
Trenger ikke vi back...blixt og swartek er ikke gode nok spør du meg
Heia FFK
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Det vi har sett av FFK i det siste er ikke bra, men jeg håper at det kan snu litt på stadion mot VIF. Gleder meg til en skikkelig "rusare" der. Tipper 3 - 2 seier til FFK, 2 mål av hotten totten og ett av Brenne.
Elleve røe og vite kællær
Opprinnelig postet av thomkat
Nå er jeg redd for å virke altfor negativ, men jeg synes ikke akkurat at FFK er årets vinner på overgangsmarkedet. Føler at alle andre klubber henter inn klasse spiller etter spiller, mens vi henter klasse spillere fra Ungarn og Finland. Kan vi ikke matche Toth litt nå, og la Hoås vile litt? Ikke ett vondt ord om Hoås, men han holder ikke mål. Trenger en kamp eller to på benken han nå. KAnskje han kommer tilbake med en sinnsykt ny giv.
Det vi har sett av FFK i det siste er ikke bra, men jeg håper at det kan snu litt på stadion mot VIF. Gleder meg til en skikkelig "rusare" der. Tipper 3 - 2 seier til FFK, 2 mål av hotten totten og ett av Brenne.
Hvem mener du er årets vinner på overgangsmarkedet?
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Hvem mener du er årets vinner på overgangsmarkedet?
Jeg vil si Viking (selv om det vel ikke var meg du spurte)...
men, jeg tror nok ikke det skjer noe så veldi mye mer med overganger til eller fra ffk nå, tar sjangsen på at det ike skjer noe mer å tar kvelden...
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Opprinnelig postet av Costanza
Har ikke hørt noe, men setter vel en femmer på at det kan være Czwarteken, dersom ryktene dine viser seg å medføre riktighet (noe de jo har gjort tidligere)
Jeg har snakket med folk som kjenner godt til FK Sparta Sarpsborg og FFK sier nei til å slippe noen nå. Derfor ingen ut nå. Men Czwartek og Trondsen går nok dit etter sesongslutt, kan det virke som
Opprinnelig postet av Costanza
Trondsen går vel ikke til Sparta Sarpsborg som spiller??
Spør meg ikke. Det avgjør vel kanskje Trondsen selv når han får svar på resultatene kanskje...?
Opprinnelig postet av bateman
vi trengte vel egnetlig ikke en stopper/back nå...tydelig at vi trenger en ny spiss, men selsagt vanskelig å finne rett mann på så kort tid...
Sjekk statistikken vår når det gjelder innslupne mål vs. scorede mål her, så skjønner du kjapt hvor skoen trykker.
http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?trad=59516
Fuh! Fuh! Fuh!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914