Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvor mange kamper har spillene skuffet oss i år

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 30 aug 05, 17:35
Her er noen av kampene som har vært for jævlig og da mener jeg jævlig.
Når Eggen kommer med utallelser om at spillerne trenger trøst etter kampen mot Brann,
kan man begynne å lure, hadde det vært første gangen skulle jeg ikke ha sagt noe, husker dere
følgende kamper, det har skjedd i seks kamper at vi har spilt like dårlig som mot Brann.
Hadde jeg vært trener, skulle de vært satt på straffetrening i går kveld, det virker som trenerne syr puter under armene
på spillerne, de kan jo ikke lære av feilene sine slik de holder på, ett bra eksempel er de eks kampene under her. Eggen ville vel trøste der å.

Borte mot Odd, der ble vi rundtspilt i 2. omgang og Odd hadde vel 16 cornere.
Borte mot Aalesund, der kjørte de vel over fra begynnelse til slutt.
Hjemme mot Ham-Kam, forferdelig kamp
Borte mot Rosenborg selv om vi vant, uspilt igjen
Borte mot Ham, selv om det Uavgjort, de kjørte over oss
Borte mot Lillestrøm, forferdelig kamp

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 30 aug 05, 17:44
borte mot Viking, hvor vi tapte sjansestattistikken med ca 15 sjanser......... og scoret på vår eneste......

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 30 aug 05, 18:07
Mest skuffet over supportere som er opptatt av at spillerene skuffer dem. Og atpåtil fører statistikk over det. Et godt råd. Kampen i går er historie. Gled dere til neste kamp. Føl spenningen. Og ikke minst, smak på litt hemningsløs optimisme. Det blir seier hjemme mot VIF. Royal League er fortsatt innen rekkevidde. Det er 21 poeng til å spille om.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 30 aug 05, 18:41

Jada fortsett med lykkepillene, rop hurra uansett hvordan det går, og samme hva ledelsen gjør og ikke gjør er det bare å fortsette å logre med halen........ Det er en ekte supporter og utvikler klubben..............

Tror dog ikke folk er kritiske for å være jævlige........

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 30 aug 05, 18:44
Mener du virkelig det du skreiver Kan og Vet alt, gjør du det, da synes jeg synd på deg. Du vet hva ordet dum snill betyr, er du litt sånn kanskje

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 30 aug 05, 18:45
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Jada fortsett med lykkepillene, rop hurra uansett hvordan det går, og samme hva ledelsen gjør og ikke gjør er det bare å fortsette å logre med halen........ Det er en ekte supporter og utvikler klubben..............

Tror dog ikke folk er kritiske for å være jævlige........

Amen

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga

-Drillo

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 30 aug 05, 18:46
Klart jeg vil klubben alt godt, men mener vi må få lov til å si fra

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 31 aug 05, 08:17
Dette sier Dagfinn Enerly,
– Det blir en floskel å påstå at det var manglende innstilling som gjorde at vi tapte mandag. Vi trener 350 dager i året. Det skal være gøy å spille kamp, men det er noen ganger vi ikke får ut alt når det gjelder, sier Enerly.
Noen ganger, skjerp deg Dagfinn, det er flere kamper det vet du, han er vel en av de som har skuffet mest

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 31 aug 05, 08:24
Opprinnelig postet av Patrioten
Dette sier Dagfinn Enerly,
– Det blir en floskel å påstå at det var manglende innstilling som gjorde at vi tapte mandag. Vi trener 350 dager i året. Det skal være gøy å spille kamp, men det er noen ganger vi ikke får ut alt når det gjelder, sier Enerly.

Jeg har stor forståelse for at enkeltspillere kan oppleve å ha dårlige dager. Men at samtlige 10 utespillere (Martin/Jonna delvis unntatt - de sprang i det minste og forsøkte få opp tempoet litt) har en dårlig dag samtidig - det høres ut som et kollektiv uten riktig innstilling...

Og det å si at det trenes "350 dager" i året blir en påstand som er drøy. Det å stå og hæppe med ballen (f.eks. foppaltennis i to timer) kaller ikke jeg trening - det kaller jeg lek og spas. ;)

Og du har helt rett, Patrioten: Det er flere kamper guttæne har spilt som slitne oldboys-spillere - særlig på bortebane.  

Fuh! Fuh! Fuh!

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 31 aug 05, 08:41
Vålerenga kampen som endte 0-0, var vi også rundspilt, nei Dagfinn dette var en dårlig forklaring

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 31 aug 05, 09:01
så flinke supportere dere  er da...

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 31 aug 05, 09:15
Spillerne også, de står på

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 31 aug 05, 09:22
Opprinnelig postet av Patrioten
Vålerenga kampen som endte 0-0, var vi også rundspilt, nei Dagfinn dette var en dårlig forklaring

Mot VIF ble vi vel ikke rundspillt - iallefall ikke på lik måte som mot RBK/Brann?  Jeg mener å huske at vi var kompakte og solide bakover i første omgang. Vi fikk kanskje kjørt oss litt i 2. omgang, men det ble vel aldri det helt store, farlige, trøkket fra VIF. Resultatet i så måte var greit nok - ikke helt ran, men ikke helt fortjent heller.   

Fuh! Fuh! Fuh!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914