Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva med skaden til West?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 30 aug 05, 11:53
Har trålet gjennom forumet her for å se om noen har skrevet om hvor alvorlig strekk-skaden til West er, men har ikke funnet noe om dette.  Ha meg unnskyldt dersom jeg har oversett det, og slett tråden. Finner heller ingen info i avisene.  Noen som vet om West igjen blir borte for lang tid?

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 30 aug 05, 13:10
det har nok blitt glemt i det sorte hullet....men så han holdt seg til lysken som fort kan bety mnd på sidelinjen igjen....lysken er et særdeles ubehagelig sted å få strekk som tar tid å leges...det er noe feil når en spiller gang på gang drar på seg strekker så "lett". west hadde knapt gått på ett eneste løp før strekken satt der, helt utrolig. mannen er dessverre lagd av glass i år. får håpe man tar en virkelig sjekk av west i de 6mnd serien tar fri, nytter ikke å ha en spiss som mulig er kampklar annenhver kamp...

---------------------------

savner "svensk magi" allerede

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 30 aug 05, 17:41
Vist det viser seg at han har en langvarig skade, da bør det vel hentes inn en forsterkning før vinduet stenges. Med Toth, Hoås og Wiig kan vi vinke til til 1. divisjon, da mener jeg vi er nærmere ett nedrykk enn det folk tror.
De tre spillerne er ett kaptil for seg selv, skjønner ikke hva Fredrikstad har tenkt på med kjøpene av disse, forferdelige greier

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 30 aug 05, 19:27
West har jo skrevet under, så nå er`n skada i 3 år!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 30 aug 05, 23:19
Ser at det kommer en sak på f-b.no med overskriften "Kan være borte i seks - åtte uker". Innholdet publiseres ikke før midnatt, men det skal vel ikke noe geni til for å regne med at det gjelder Brian West. Dessverre...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 30 aug 05, 23:31
ja da er vel vest ute for resten av sesongen.. på tide å prøve mcdonald som spiss nå.. vi trenger fart og teknikk foran der. hva med å bruke wiig og mcdonald?  evt toth...

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 31 aug 05, 00:08
Opprinnelig postet av Husgutt
ja da er vel vest ute for resten av sesongen.. på tide å prøve mcdonald som spiss nå.. vi trenger fart og teknikk foran der. hva med å bruke wiig og mcdonald?  evt toth...

Dette er jeg helt enig i. 
Wiig var den eneste positive ved siden av ALH, mot Brann og beviste nok en gang at det er spiss han må spille og ikke ving.
Jeg har mistet litt av den troen som jeg tidligere hadde til Tóth. Han viser ikke engang tendenser til at han er den klassespilleren, som han burde være i forhold til forhåndsomtalen. Jeg ble også litt skremt i dag da jeg ble fortalt at han faktisk var den tregeste av samtlige spillere som gjennomførte den 40 meters testen, hvor Bertelsen utmerket seg i nylig. 
Så pr. dags dato, med West ute med skade, så er mine to førstevalg, når det gjelder spissplassene Mc Donald og Wiig.

FFK på toppen i 2006

elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03

Lagt til: 31 aug 05, 00:19
Endret: 31 aug 05, 00:19
Vi får klamre oss fast i ordet kan (være borte i seks-åtte uker), og håpe at West snart er spilleklar igjen!

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 31 aug 05, 00:56
Endret: 31 aug 05, 00:58
jeg har også lyst til å se tarik spille mer. fyren har baller og er målkåt som faen.. i motsetning til mange andre på ffk vet han faktisk hvor målet står og er ikke redd for å avslutte..

(haha. skjønner ikke hvordan jeg klarte å skrive west med enkel v:D

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 01 sep 05, 13:51
Nå er det hvert fall nedjustert til 4-6 uker

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 01 sep 05, 13:56
Hm... tidligst 16.oktober tilbake. Og det vil si at han nok ikke er i 100% form når han er tilbake.  Så det spørs hvor mye glede vi får av Brian resten av denne sesongen. Da er det opp til de andre spissene å prestere for å unngå nedrykkstrid.

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 01 sep 05, 13:58

blir spennende å se hva som bor i våre andre spisser da. og om drillo fortsetter med to spisser. jeg vil se wiig og toth sammen i neste match jeg

med ffk til champions league!

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 01 sep 05, 14:02
Ååhhh...såå lenge ?!
føler meg som en spurv uten kanon (???)

Sett in en spiller som lager sirkus..McDonald.

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 01 sep 05, 16:39
Synes det var rart at de ikke leid inn en spiss, siden Brian er ute så lenge

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 01 sep 05, 17:00
Opprinnelig postet av Patrioten
har nok spisser vi..

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 01 sep 05, 17:07
Vi har ikke en eneste kvalitetsspiss....... Det er det som er problemet....... Forresten har du forstått at det ikke blir Royal League i år??? Du fabla jo om det i sommer!!!

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 01 sep 05, 17:08
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Patrioten
har nok spisser vi..

har nok spisser,men ikke GODE spisser

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga

-Drillo

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914