Det er Drillos feil
Skyld på Drillo! Jeg vet fra sikre kilder at Drillo hadde lagt opp følgende slagplan i går:
-Ikke jobb kollektivt
-La motstanderen få alt rom og tid de ønsker
-Ikke vinn 2. ballene
-Ikke gå i dueller
-Kant-, midtbane- og angrepsspillerne behøver ikke jobbe defensivt
-La midtstopperne stadig oppheve offsidefella ved gjentatt å ligge for dypt
-La midtstopperne fungere som sidebacker fordi sidebackene ikke holder posisjon
-Ikke hjelp til offensivt når vi har sjansen, vent på at andre tar initiativ!
-Stå stille og håp ballen kommer der du ønsker
-Varier mellom sone-, markerings- og ikke noe struktur i forsvaret i det hele tatt
-Sørg for at det til enhver tid er så store rom som mulig mellom angrep, midtbane og forsvar
Kjære vakre vene...
I går hadde FFK-laget blitt vesentlig forsterket hvis vi hadde byttet inn Drillo, Eggen og Ahlsen. Jeg synes det sier mer om innsatsen og viljen til spillerne enn om trenerteamet vi har.
Kombinasjonen Drillo, Eggen, Ahlsen og Knutsson er etter min mening landets beste team totalt sett. Jeg håper at det blir de fire som styrer skuta neste år.
---------------------------
Fuh! Fuh! Fuh!
"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen
Opprinnelig postet av KeJ
det er allerede tråd om dette
Ja, det er nok det. For det er desverre mange hengehuer her inne som tar det klassiske grepet "skyld på treneren" når noe går feil.
I fjor vår ville vi den samme bermen ha Eggens hode på et fat etter en katastrofalt dårlig vårsesong. Etter høstsesongen var det like før Eggen fikk en egen Bauta midt i gågata.
Merkelig det der, gitt.
Fuh! Fuh! Fuh!
Syns ikke du burde vært bedriftsspiller.....
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914