Husk meg
Brukernavn
Passord

Gå og SKAM DERE!!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 30 aug 05, 05:38
Endret: 30 aug 05, 05:54
Ja da har jeg nettopp kommet hjem fra den 7-8 timer deilige bilturen hjem fra bergen.
Jeg trodde faktisk jeg aldri skulle si det, men i dag skammer jeg meg over å være FFK-supporter.
En ting er at de går på banen foran 10-15000 mennesker i Bergen, uten så mye som et snev av interesse for det de driver med. Totalt umotiverte! Vet de egentlig at de fleste ville nesten drept for å oppleve få den jobben de har. 
Når man går på jobb, så skal arbeidet utføres, og når man har fotball som yrke, så er MINSTEKRAVET at man yter MAKSIMAL innsats!

Men som om ikke det var nok, etter kampen står det en gjeng supportere igjen å venter på et lite takk for støtten fra spillerne. Men hva skjer, jo ALLE spillerne med unntak av EN (ALH), går rett i garderoben uten så mye som ett takk.
Da spør jeg meg selv, hva FAEN ER DET SOM SKJER?!? Folk drar land og strand rundt for å støtte dere i tykt og tynt. 
Respektløst kaller jeg det. Bortskjemte drittunger!

I dag er jeg flau av å støtte en gjeng spillere, som faen ikke gir alt for drakta!

Natti natt 

Men takk til Alex, du gjorde det du kunne. Står respekt av det!

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 30 aug 05, 07:25
Opprinnelig postet av Kristian B
Men som om ikke det var nok, etter kampen står det en gjeng supportere igjen å venter på et lite takk for støtten fra spillerne. Men hva skjer, jo ALLE spillerne med unntak av EN (ALH), går rett i garderoben uten så mye som ett takk.

Dette la jeg også merke. For de av dere som ikke var i Bergen, så er det verdt å merke seg at Lund Hansen tok den lange veien fra ANDRE enden av banen for å takke Plankehaugen. Resten fløy rett i garderoben...

Ansvarlig redaktør

Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04

Lagt til: 30 aug 05, 07:34
Endret: 30 aug 05, 07:35

Det handler om å gi noe igjen…
Når de ikke klarer å vise innsats på banen, kan de i alle fall takke de tilreisende for støtten.

Synes ikke vi supporterne er så kravstore da?

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 30 aug 05, 08:31
fy faen så respektløst....dette gjør det enda vanskeligere å svelge tapet igår....jeg er regelrett flau over gjengen, vi er skandaløst svake på bortebane. INGEN, nei INGEN lag hadde unngått å knuse oss igår...

savner "svensk magi" allerede

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 30 aug 05, 08:33
Endret: 30 aug 05, 08:33
forøvrig et spørsmål til moderatorene: gikk det varmt for serveren igår? samtlige innlegg jeg skrev etter kampen ble satt til innlegg nm477, idag nm478.

savner "svensk magi" allerede

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 30 aug 05, 09:16
Huff. Akkurat som i Ålesund dette. Kun Alex (som ikke spilte engang) og en til (Hoås?) kom bort for å takke oss som hadde reist i mange timer for å støtte døm, mens resten tusla rett i garderoben.
Altfor dårlig... :(

Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 30 aug 05, 09:56
Når West ryker på en strekk (igjen) hvorfor setter de ikke inn McDonald som erstatter som lager liv og røre med en gang han kommer utpå...he? 
McD er ganske lik West i spillestil, å sette inn en annen type spiss da ødlegger du jo den geniale planen....

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)

Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 30 aug 05, 11:08

Det var like flaut og skammelig,som Ham Kam, ODD, Viking etc etc.Vi er rett og slett helt grusomme på bortebane, og vi gjør det gang på gang. Ingen lag skaper så mange sjanser som mot oss. Dette ser stygt ut.

Gøran Karlsen

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 30 aug 05, 16:32
Etter kampslutt mot Odd var fler av spillerene på veil bort til PH, men disse var på vei hjem med en gang fløyta gikk. Det kan jo også ha sammenheng med dette.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914