Bomkjøp
vet at hele laget presterte dårlig men fyttikatta hvor dårlig går det ann og bli...snublefot klarer ingen ting...
ikke hetse hoås...kyss meg i r......
Vi trenger seriøst nye spillere eller så rykker vi ned...
nå er jeg jævlig skuffa...hvem spiller var det som blødde for drakt...ikke en...
kvisvik mente de var nervøse...faen, det er jobben deres jo...de har spilt kamper i mange år samtlige..
dårlig unnskyldning....
MØKK
---------------------------
Heia FFK
Keep - Nei, Dæven.
Svensk "magi" er å bomme på åpent mål.
Savner det ikke, West herjer igjen!
Opprinnelig postet av Lex
Vi kan si toth er bomkjøp men hva i helvete er hoås ds...dårligste spissen i hele tippeligaen...
vet at hele laget presterte dårlig men fyttikatta hvor dårlig går det ann og bli...snublefot klarer ingen ting...
ikke hetse hoås...kyss meg i r......
Vi trenger seriøst nye spillere eller så rykker vi ned...
nå er jeg jævlig skuffa...hvem spiller var det som blødde for drakt...ikke en...
kvisvik mente de var nervøse...faen, det er jobben deres jo...de har spilt kamper i mange år samtlige..
dårlig unnskyldning....
MØKK
Helt enig med deg Lex... Hoås er helt eventyrlig dårlig... Til og med min oldemor med gåstol på en dårlig dag hadde spilt bedre en den elendige mannen.........
"Fredrikstadgutter våre veier går igjennom kamp til seier"
Har vel hatt mer enn nok av tråder der det kritiseres og slenges mye dritt til en spiller her nå! Se fremover!!!
Opprinnelig postet av elin
Nå må dere jammen gi F i å klage på en og samme spiller hver gang laget ikke presterer! Nok engang var det ikke bare Hoås som spilte dårlig og somlet bort ballen...Her må jeg bare få lov å henge meg på! Etter 0-4 i Bergen er det sannelig ikke bare Hoås som har gjort en ræva kamp. Men det skulle en tro når en leser mange av innlegga her!
Bjørn Jervell Hansen
Når det gjelder Hoås har vi debattert han, og ingen ting har forandret seg,.
Han eier fortsatt ikke fotballforståelse!!!!
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av dracula
og ikke eier han selvtillitt heller...
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
Opprinnelig postet av ajg
Neivel. Så sett han på benken da!!!!
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Og hvorfor spiller Kvisvik denne kampen??Det var helt opplagt at han ikke trivdes utpå der,han ga ikke i nærheten av 100%,og han prøvde ikke.Forstår godt at det var spesielt for Kvisvik,mye følelser....Men da burde han sagt i fra,at denne kampen vil han ikke spille,vil ikke en spiller gi 100% i en kamp,bør han heller ikke spille,samme om han heter Kvisvik,hoås eller west!
En annen ting,bare en spiller som kommer bort og takker oss tilreisende etter kamp,flott av Lund Hansen at han kommer bort alene og takker,men hva med resten,er det ikke litt spesielt at den ene som kommer å takker,er en som egentlig vil vekk fra klubben?Honnør til Super Lund!!Håpløst av resten av guttene,greit å være skuffet,men krever ikke store anstrengelsene å takke supportere som reiser helt til bergen for å se på dem spille møkkafotball og tape 4-0
PÅL
Godt det er spille opphold nå...både spillere og supportere trenger å bygges opp til VIF kampen... som er utsolgt tror jeg..bare ståplasser på P i gjen
Huff og atter huff...godt å kunne trøste seg her på våre egne sider ,...som ingen klager, men heller støtter
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av ajg
merkelig etter all den støtten han har fått siden han kom til FFK gitt...
kjærringer, det er det dere er, er jo rene syklubben detta, kanskje vi burde kontakte Harald Zwart så han kunne produsert Frustrerte Gubber, Fredrikstads egne Frustrerte Fruer???
"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen
bomkjøp 2005?
1.hoås
2.toth
knallkjøp 2005?
1.bertil(rett og slett en mann for fremtiden)
2. jonna(hardtarbeidende, vil garantert bli en viktig brikke for fremtiden)
usikkert foreløpig?
1.ramberg(kom gratis så kan ikke sette ham under bomkjøp....gjort noen gode kamper)
2.wiig (trenerne har gjort alt de kan for å ødelegge ham som fotballspiller, kraftig misbruk på flanken, er SPISS, forhåpentligvis blomstrer han nå)
3. blixt (også tidvis spilt bra, men samtidig horrible kamper)
savner "svensk magi" allerede
Opprinnelig postet av bateman
uansett hvordan man legger det fram, om man halshugger hoås eller tar på ham med silkehansker, gutten holder IKKE mål....han er og blir et bomkjøp. klarer ikke folk å fremvise noe objektivitet i denne saken gir jeg meg hen...(og da ikke til den kjekkeste prinsen)dette er kun for tapet i brann og ikke serien i helt het.. derfor er dette helt bort i natta...
bomkjøp 2005?
1.hoås
2.toth
knallkjøp 2005?
1.bertil(rett og slett en mann for fremtiden)
2. jonna(hardtarbeidende, vil garantert bli en viktig brikke for fremtiden)
usikkert foreløpig?
1.ramberg(kom gratis så kan ikke sette ham under bomkjøp....gjort noen gode kamper)
2.wiig (trenerne har gjort alt de kan for å ødelegge ham som fotballspiller, kraftig misbruk på flanken, er SPISS, forhåpentligvis blomstrer han nå)
3. blixt (også tidvis spilt bra, men samtidig horrible kamper)
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Hva har Kvisvik gjort siden han kom?
Hva har Enerly gjort bra i år?
Har egentlig Bora vært den samme som ifjor?
Dette var en kamp hvor innsatsen var helt fraværende hos alle unntagen ALH og Wiig.
Nei dere må innse at vi havner på en plass fra 8-10.
La Hoås få fred, la Toht få mere enn 45 minutter på å vise seg frem. Ihvertfall i en kamp som Brann får absolutt alt til å stemme.
Tror dere ikke at FFK som lag sjøl vet at de gjorde en grusom kamp igår?
Nei nå bør alle sammen stå sammen, å fokusere på de gjenstående kampene. Det som er spilt er spilt ferdig med det.
La guttane få bevise for seg selv å oss at de faktisk er så gode at de er verdt plassen blant de beste lagene i Norge.
En meget fremoverseende sportslig hilsen til alle som elsker Laget vårt FFK
Språkbruken din sier klart hvem som er frustrert.
Når man ikke lenger klarer å ta saken med skjeller ut motstandere, da er bånnnivå nådd.
Jaja, hva skal en med fiender , når en har venner som KEJ.
Språkbruken din sier klart hvem som er frustrert.
Når man ikke lenger klarer å ta saken med skjeller ut motstandere, da er bånnnivå nådd.
Spørsmålet er vel hvem som er roten til min frustrasjon??? Om det er FFK eller de av dere som til enhver tid svartmaler alt og alle her inne. En del av dere har så mørke briller at det må være vanskelig å se ut. Og du har i og for seg rett, du trenger ikke fiender når du har meg, det skal være sikkert og visst... Og om du vil diskutere saken, på en nyansert og saklig måte uten pissprat, så er du velkommen til å sende meg en mail
"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen
Det som startet denne diskusjonen var vel egentlig , som du siterer at jeg skreiv at HOÅS hadde vi egentlig debattert ferdig. Det som da fikk deg til å tenne, var at jeg slang på at jeg fortsatt mener har ikke har fotballforståelse.
Greit vi er uenig, men å reagere på denne måten er vel en overreaksjon.
Kan jo slenge på som jeg har sagt før og fortsatt mener " The future so bright I gotta wear shades"
PS som en forklaring til de som missforstår, " framtiden er så lys at jeg må bruke solbriler". MAO et meget positivt utsagn for FFK sin framtid.
Beklager dersom du har misforstått dette !!!!
savner "svensk magi" allerede
Gøy med temperement KEJ, men viktig likevel å ta saken ikke mannen.
Det som startet denne diskusjonen var vel egentlig , som du siterer at jeg skreiv at HOÅS hadde vi egentlig debattert ferdig. Det som da fikk deg til å tenne, var at jeg slang på at jeg fortsatt mener har ikke har fotballforståelse.
Greit vi er uenig, men å reagere på denne måten er vel en overreaksjon.
Kan jo slenge på som jeg har sagt før og fortsatt mener " The future so bright I gotta wear shades"
PS som en forklaring til de som missforstår, " framtiden er så lys at jeg må bruke solbriler". MAO et meget positivt utsagn for FFK sin framtid.
Beklager dersom du har misforstått dette !!!!
vell, var faktisk ajg`s tåplige kommentar jeg irriterte meg over, men visst du følte deg truffet så er det helt greit for meg
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914