Bomkjøp
nå er det vel sånn at tråder som går over i private "kamper" kan føres via meldinger til hverandre?
---------------------------
savner "svensk magi" allerede
Opprinnelig postet av dracula
Gøy med temperement KEJ, men viktig likevel å ta saken ikke mannen.
Det som startet denne diskusjonen var vel egentlig , som du siterer at jeg skreiv at HOÅS hadde vi egentlig debattert ferdig. Det som da fikk deg til å tenne, var at jeg slang på at jeg fortsatt mener har ikke har fotballforståelse.
Greit vi er uenig, men å reagere på denne måten er vel en overreaksjon.
Kan jo slenge på som jeg har sagt før og fortsatt mener " The future so bright I gotta wear shades"
PS som en forklaring til de som missforstår, " framtiden er så lys at jeg må bruke solbriler". MAO et meget positivt utsagn for FFK sin framtid.
Beklager dersom du har misforstått dette !!!!
vell, var faktisk ajg`s tåplige kommentar jeg irriterte meg over, men visst du følte deg truffet så er det helt greit for meg
---------------------------
"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen
Vi har vel brukt nesten ni millioner kroner i spillerkjøp, det er bare å gratulere Arve
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914