Husk meg
Brukernavn
Passord

Protest!

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 29 aug 05, 21:38
Plankehaugen bør si ifra på vegne av alle supportere på neste kamp. Noen bannere til spillerne eller rop ett eller annet. Spillerene bør virkelig få vite hva supportrene føler etter kamper som dette. Brann kampen er ikke den eneste kampen som FFK spiller så dårlig som idag.

---------------------------

jorhan

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 29 aug 05, 21:44
jeg følte ikke at det var for drøyt sist gang heller....nå er på tide at vi viser oss fram, vi krever at spillerne i det minste blør for drakta. og det å gi spillerne litt kjeft på et banner de knapt ser på er også en måte å støtte klubben, så jeg vil ha meg frabedt de som slenger ut -medganssupporter eller lignende.

savner "svensk magi" allerede

jorhan

Juniorspiller

Lagt til: 29 aug 05, 21:47
Opprinnelig postet av bateman
jeg følte ikke at det var for drøyt sist gang heller....nå er på tide at vi viser oss fram, vi krever at spillerne i det minste blør for drakta. og det å gi spillerne litt kjeft på et banner de knapt ser på er også en måte å støtte klubben, så jeg vil ha meg frabedt de som slenger ut -medganssupporter eller lignende.

Helt enig der og. 
Jeg er faktigst i jævlig tvil om jeg gidder å gå på neste kamp. For en del av oss er det eneste måte å markere at vi er misfornøyde på. Kall meg gjerne medgangssupporter men det driter jeg i!

jorhan

bateman

Landslagsspiller

Lagt til: 29 aug 05, 21:48
det gjør jeg.kommer alltid til å støtte opp om laget med min tilstedeværelse og stemme. men en banner med en liten beskjed bør vises fram...kritikken her hører spillerne knapt noe om...

bateman

Landslagsspiller

Lagt til: 29 aug 05, 22:11
det viktigste vi supportere nå kan gjøre er å støtte opp om spillerne! og synge som aldri før!men først trenger spillerne et slag i trynet!BLØ FOR FFK DRAKTA!!eller lignende budskap ser jeg gjerne før enga kampen. presiserer igjen at det å si ifra IKKE er å være en dårlig supporter.

jorhan

Juniorspiller

Lagt til: 29 aug 05, 22:16
det viktigste vi supportere nå kan gjøre er å støtte opp om spillerne! og synge som aldri før!men først trenger spillerne et slag i trynet!BLØ FOR FFK DRAKTA!!eller lignende budskap ser jeg gjerne før enga kampen. presiserer igjen at det å si ifra IKKE er å være en dårlig supporter.

Men hva er å være en god supporter? Skal man virkelig støtte opp om hva som helst? Jeg blir så jævlig frustrert når de presterer så dårlig som de gjør. Hvis de ikke har evnene så er det så mye greiere. Men dårlig innstilling er bare ikke godt nok mener nå jeg. Det er da jeg mister lysten til å se på de hverken på stadion eller noe annet sted. (Ender nok helt sikkert opp på Enga kampen likevel)

jorhan

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 29 aug 05, 22:32
Det klubben trenger er nye supportere. Ikke nye spillere.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 29 aug 05, 22:33
Opprinnelig postet av kanogvetalt

"ja for all del,la oss late som alt er bra..da ordner nok ting seg"

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga

-Drillo

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 29 aug 05, 22:35
Gå på lykkepiller, nikke som en dukke, logre med halen uansett hva som skjer eller blir gjort i en klubb, det er en ekte supporter......

jorhan

Juniorspiller

Lagt til: 29 aug 05, 22:37
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Det må vel være noe av det jævlig dummeste som noen gang er skrevet her inne!!!

jorhan

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 29 aug 05, 22:37
et banner er på plass, så lenge teksten blir annerledes enn den tiltenkte sist.. men med tekst ala "vi forventer at dere blør for drakta" eller noe sånt (sagt på en bedre måte) er helt på sin plass!!

jorhan

Juniorspiller

Lagt til: 29 aug 05, 22:39
Opprinnelig postet av Husgutt
et banner er på plass, så lenge teksten blir annerledes enn den tiltenkte sist.. men med tekst ala "vi forventer at dere blør for drakta" eller noe sånt (sagt på en bedre måte) er helt på sin plass!!

Det burdre stå " Vi forventer at dere blør for drakta, også på bortekamper"

jorhan

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 29 aug 05, 22:41
Opprinnelig postet av Husgutt
Helt enig. Var imot "når dere gir F..." banneret, men er for et banner som sier at vi forventer innsats. For sånn som idag går det ikke an å spille når man skal være en av Norges 14 beste fotballklubber.
Faen heller. Tap mot Enga på hjemmebane nå, så er vi snart der nede.

Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 29 aug 05, 22:59
jEG SKJØNNER IKKE hva vil dere. Laget er som det er og her er ikke noe snakk om annet enn å redde plassen som jeg håper vi gjør. Spillere kan ikke gjøre det bedre enn de gjør og dette holder for en kamp om å beholde plassen i tippeligaen. Litt verre er andre ting. F eks salg og kjøp av spillere og ellers pompøse utsang som prøver å selge oss ting alla " FFK er en toppklubb" . nei det er vi ikke og kommer ikke til å bli så lenge vi ikke har gode nok spillere og gjør bomkjøp som i år.   

Altså , eneste vi kan gjøre er å håpe på at resultater går vår vei og at gutta klarer å kapre noen poeng fremover . Og hvis dere vil vise dem noe da er det bedre å gjøre det på trening enn forran Vålerenga kampen f. eks... 

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til: 29 aug 05, 23:47
Skjønner ikke helt hva man ønsker å protestere imot.
Trodde at det var klinkende klart for alle og enhver at da vi kjøpte Kvisvik, så kostet han den nette sum av seks millioner kroner,
...i tillegg til de 6 poengene.

FFK and Wisla Krakow forever...

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 29 aug 05, 23:57
Her er det visst noen som strutsen, stikker hodet i sanden i stenfor å se virkelighet.
Møte de farene som hverdagen bringer med Drillo ved roret.

Håper bare at Eggen overtar ei skute som fortsatt flyter i TL.
Det betyr ikke at jeg er noen ihuga Eggen fan, men han prøver iallefall å få laget til å spille fotball.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 30 aug 05, 09:57
Er enig i at et banner er en god ide, blir så jævla forbanna når laget ikke bare presterer under evne, de presterer ikke i det hele tatt!! Men kritikken bør gå utover hele laget, ikke utover enkeltspillere..

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 30 aug 05, 10:04
Endret: 30 aug 05, 10:08

Er litt skremt nå, men er faktisk enig med deg... Hadde vært særdeles artig om man kunne delt ut/solgt, for en billig penge, t-shirts med Blø For FFK før kampen mot Enga... Selvsagt en forutsetning at hele PH-feltet hadde hatt på seg disse...

Opprinnelig postet av dracula
Her er det visst noen som strutsen, stikker hodet i sanden i stenfor å se virkelighet.
Møte de farene som hverdagen bringer med Drillo ved roret.

Håper bare at Eggen overtar ei skute som fortsatt flyter i TL.
Det betyr ikke at jeg er noen ihuga Eggen fan, men han prøver iallefall å få laget til å spille fotball.

Nå må du slutte med det Drillo-gnålet ditt... Drillo og Eggen står sammen om dette, i med-/ og motgang... Så skal du knerte Drillo bør du forberede deg på å ta med Eggen i samma øyeblikket...

"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 30 aug 05, 10:29
Protest vil jeg ikke være med på , det må være noe konstruktivt ...Et banner med: "Blø for drakta, vi har plaster for såret!" er mitt forslag ! ...eller rettåslett : "KJEMP ! "  med drit store bokstaver !

Det er bare det at spillerne må føle at vi kan gi dem plaster...

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)

Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 30 aug 05, 10:37

Helt OK med banner, slik som Brannsupporterne hadde før FFK-kampen. De hadde noe med "alle mann til pumpene..." eller noe slikt. Budskapet vårt bør være kort og konsist. Spillerne vet utvilsomt hva vi mener uansett. 

"BLØ FOR DRAKTA" eller bare "BLØ!"

Any given sunday

remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03

Lagt til: 30 aug 05, 10:44
Endret: 30 aug 05, 10:45
Opprinnelig postet av Klokan
jEG SKJØNNER IKKE hva vil dere. Laget er som det er og her er ikke noe snakk om annet enn å redde plassen som jeg håper vi gjør.

Gi faen i dette banneret, isåfall ikke la det være negativ ladet, go spillerne gjerne en oppfordring, ala "BLØ!" eller noe slik, men ikke sutring over dårlig innsats. Det er for dumt. 

Det bør tas på kammerset - stikk isåfall innom treninga heller om man skal sende kjipe meldinger til egne spillere...

Edit: Krumtapp var vist først ute med "BLØ"

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten

bateman

Landslagsspiller

Lagt til: 30 aug 05, 11:00
blø for drakta også på bortebane er vel ikke sutring? det er bare fakta at det gjør IKKE våre 11utvalgte for tiden...forsovet hele sesongen....NÅ er det på tide å reagere...og spillerne med sine sykt høye lønninger skal faen meg ha  takhøyde nok til å ta imot velfortjent konstruktiv kritikk!

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914