Husk meg
Brukernavn
Passord

nå gjelder det å holde plassen for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 28 aug 05, 20:06

viking, lillestrøm og lyn tok sterke borteseire ikveld, royal league kan vi nå glemme. sammen med start og vif vil de 5lagene helt sikkert utgjøre kampen om medaljene og royal league.

i et slags vakuum bak disse finer vi nok brann,kamma,FFK og odd.(odd som forøvrig ligger på 7plass med norges svakeste målforskjell -15)

rbk hva skjer...??4strake tap...tenk ROSENBORG i adeccoligaen...behagelig at kamma, molde og rbk tapte for våres del. samt poegdeling på alfheim mellom tromsø og aalesund. tromsø, glimt og aalesund tar de 3nederste plassene tror nå jeg...

---------------------------

savner "svensk magi" allerede

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 28 aug 05, 20:10
Odd imponerer noe sinnsykt for tida.. kanskje ikke ffk var så dårlige allikevel på falkum? (jo, det var de.hehe)..

tror nok ikke FFK kan kjempe om noe annet enn hederlig plassering i år nei. vi får satse på 6 plass:D

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 28 aug 05, 20:10
Imponerende av Odd, ser ut som de har fått den høstsesongen vi hadde i fjor, var jo ikke lenge siden de lå helt sist og ingen levnet de en sjanse. Når er det plutselig på 7. plass (8.plass i morra). De har vel 5 seire på de seks siste kampene, da hopper man lett oppover på tabellen.

Men nå må vi begynne å vinne igjen, i hvert fall mot lagene bak oss på tabellen, er forferdelig jevnt, og jeg er ikke så sikker som Drillo at vi trenger to seire til for å klare oss, kan bli rekordjevnt i bunnen i år, men alle bunnlagene kan ikke vinne sine kamper, sikkert noen innbyrdes igjen også, og jeg teller egentlig antall lag bak oss, og ikke poeng ned, for det er antall lag som er bak oss som til syvende og sist teller...

Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 28 aug 05, 21:31

Mitt "personlige mål" (hvis det går an å ha noe slikt:-P) for FFK denne sesongen er 30 poeng. Når vi eventuelt runder 30 poeng (hadde egentlig håpet vi hadde hatt det alt) så skal jeg begynne å se oppover på tabellen, og hvilke sjanser vi har til å klatre. Ingen lag rykker ned med et 3-tall på tierplassen, poengmessig. Aalesund er det laget som har hatt flest poeng og samtidig rykket ned, nemlig 28. Så jevn som Tippeligaen er i år så vil det nok bli en del uavgjorte kamper og poeng vil forsvinne ut i luften. Tviler derfor på at noe lag vil rykke ned med 28 poeng i år.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 29 aug 05, 09:30
Bortsett fra ODD, så ser det ut som skillet er skapt i TL.
Tror det bare er en fordel for FFK at lagene bak taper, da jeg frykter at FFK må se 
mer bakover enn forover utover høsten.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 29 aug 05, 11:45
11. plass: Det minste antall poeng et lag har klart seg med (siden 1995, da TL ble utvidet til 14 lag) er Lyn i 2001, hvor de kun fikk 26 poeng. Det høyeste antall poeng er Molde i 2004, med 31 poeng. Ellers er snittet 28,6 poeng for sikker plass.
Vi har 8 kamper igjen og står med 23 poeng. Det burde være grunn til å se fremover på tabellen. 

Any given sunday

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 29 aug 05, 21:05
Tror nok vi skal ta en titt bakover og nå, ja. Dette var skandaløst elendig.

Keep - Nei, Dæven.
Svensk "magi" er å bomme på åpent mål.
Savner det ikke, West herjer igjen!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 29 aug 05, 21:36
7 kamper igjen dvs max 21 poeng. 6 poeng til holder for å berge plassen. Tilsvarende plassering i fjor var nedrykksplass. Lagene bak oss på tabellen er der fordi de har vært enda dårligere.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914