Drillo på NRK2
Drillo er med som ekspert på nrk 2 idag..
Hadde ikke mye å si når Markus putta gitt... Rodde seg raskt unna da
Kom også med en drøy påstand: Vi i Fredrikstad har BARE spilt jevne kamper i år.... VEL......
Kom også med en drøy påstand: Vi i Fredrikstad har BARE spilt jevne kamper i år.... VEL......
kvisvik hadde forøvrig en gjesteopptreden i fotball xtra på tv2. svarte som vanlig meget diplomatsik med snev av humor
---------------------------
savner "svensk magi" allerede
Opprinnelig postet av frekkrik
Drillo er med som ekspert på nrk 2 idag..
Slutt og klage så jævlig æ..
Støtt litt istedenfor...
Heia FFK
Det var ikke jevnt på Åråsen. Tap 0-3. Så at det var en drøy påstand er jeg enig i.
Var vel heller ikke jevnt noen av gangene mot rbk
Opprinnelig postet av frekkrik
Var vel heller ikke jevnt noen av gangene mot rbk
Det kan man si. To ytterpunkter der .
Det var snakk om vinduet som stenges til onsdag og Drillo nevnte at de jobbet med spillere (i flertall).
Noen som vet hvem andre som eventuelt er på vei?
..."og ballen er rund"
Opprinnelig postet av theodora
Det var snakk om vinduet som stenges til onsdag og Drillo nevnte at de jobbet med spillere (i flertall).
Jeg er vel 99% sikker på at han sa VI jobber med EN spiller.... Men altså ikke heeeeeeeeeelt sikker.. Er vel finnen han mener...
Ja den er grei. Men siden han nevnte i spillere i flertall forsto jeg det som de jobbet med mer enn 1.
Men skal ikke påstå 100% at jeg hørte riktig heller...
Uansett så må jo ting skje raskt!
..."og ballen er rund"
jeg regner med en snar-retur av myhre, drittlei benken i charlton, høiland kommer på en overraskende overgang fra malmø ettersom det da blir enklere for hareide og bjørnebye å følge ham framover mot viktige kval-kamper og eventuelt sluttspill, vi får inn en klassespiss av sæternes format og en midtbanemotor ala hæstad
savner "svensk magi" allerede
Opprinnelig postet av bateman
jeg regner med en snar-retur av myhre, drittlei benken i charlton, høiland kommer på en overraskende overgang fra malmø ettersom det da blir enklere for hareide og bjørnebye å følge ham framover mot viktige kval-kamper og eventuelt sluttspill, vi får inn en klassespiss av sæternes format og en midtbanemotor ala hæstad
Man kan alltids drømme om disse. Å regne med disse er å ta hardt i.
Opprinnelig postet av theodora
Ja den er grei. Men siden han nevnte i spillere i flertall forsto jeg det som de jobbet med mer enn 1.jeg støtter deg der og mener drillo sa i fler tall..
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
enig bateman. verre er det ikke
med ffk til champions league!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914