Husk meg
Brukernavn
Passord

Steinar sine dager må være talte

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 28 aug 05, 09:04
Endret: 28 aug 05, 09:05

Det sier seg selv, når han ikke står i mål, når Alexander sier så mye dumt, det er jo værre det han sagt enn det Steinar sagt. Han har nok fått beskjeden tipper jeg, hva tror dere

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 28 aug 05, 10:42
Opprinnelig postet av Patrioten

Det sier seg selv, når han ikke står i mål, når Alexander sier så mye dumt, det er jo værre det han sagt enn det Steinar sagt. Han har nok fått beskjeden tipper jeg, hva tror dere

Det tror jeg ikke han har fått. På treningene ser det ihvertfall ut til at han satser for fullt, for å få tilbake plassen.
At Alexander sier og har sagt mye dumt tror jeg Drillo og Eggen har forståelse for og han har derfor trenernes fulle tillit til at han i kampene er topp motivert.
Ser man litt lenger frem til neste sesong, så er jeg sikker på at planen er enten å få tilbake Thomas Myhre eller å satse på en annen keeper av samme kaliber som Myhre. Og da er nok også tanken til Drillo og Eggen at Lasse Staw er voksen nok til å sitte "fast" på benken.

---------------------------

FFK på toppen i 2006

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 28 aug 05, 11:15
nå er det jo sånn at man trenger 3keepere. pga eventuelle skader og suspensjoner er man rent nødt til å ha en keeper til  i backup. keeperkabalen blir særdeles vanskelig å legge opp til neste år. hvis staw er moden for det håper jeg han figurerer som 2keeper, samt at vi får inn en solid 1keeper som lasse kan lære av. men hvem skal da igjen bli 3keeper? trenertrioen har nok å gjøre til neste sesong hva angår nye spillere...

savner "svensk magi" allerede

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 28 aug 05, 12:38
Endret: 28 aug 05, 12:39
Man MÅ alldeles ikke ha 3 seniorkeepere i stallen, bateman. Drillo har også sagt at han vil si seg fornøyd med klubbe kun har Myhre og Staw etter sesongen. Hvis én av de to blir langtidsskadet, så er det slik at NFF alltid gir disp. for å hente inn en keepererstatter om det skulle være utenfor overgangsvinduet. Det har en rekke klubber gjort før. For det er slett ikke uvanlig at Tippeligaklubber ha 2 keepere i stallen. Så er det eventuelt 2 juniorkeepere i klubben i tillegg. Da har man 4 keepere fordelt på 3 lag, noe som egentlig er perfekt. Tror ikke det er heldig med for mange keepere, noe FFKs keepere i år ogs har uttalt til media.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 28 aug 05, 22:55
Opprinnelig postet av bateman
nå er det jo sånn at man trenger 3keepere. pga eventuelle skader og suspensjoner er man rent nødt til å ha en keeper til  i backup. keeperkabalen blir særdeles vanskelig å legge opp til neste år. hvis staw er moden for det håper jeg han figurerer som 2keeper, samt at vi får inn en solid 1keeper som lasse kan lære av. men hvem skal da igjen bli 3keeper? trenertrioen har nok å gjøre til neste sesong hva angår nye spillere...

Drillo har selv uttalt at det holder med to gode keepere. Husk at dersom en keeper blir skadet midt i mellom to overgangsvinduer, så kan det søkes om å hente en erstatter. Og det blir alltid innvilget av NFF.

FFK på toppen i 2006

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 28 aug 05, 22:58
Opprinnelig postet av Costanza
Man MÅ alldeles ikke ha 3 seniorkeepere i stallen, bateman. Drillo har også sagt at han vil si seg fornøyd med klubbe kun har Myhre og Staw etter sesongen. Hvis én av de to blir langtidsskadet, så er det slik at NFF alltid gir disp. for å hente inn en keepererstatter om det skulle være utenfor overgangsvinduet. Det har en rekke klubber gjort før. For det er slett ikke uvanlig at Tippeligaklubber ha 2 keepere i stallen. Så er det eventuelt 2 juniorkeepere i klubben i tillegg. Da har man 4 keepere fordelt på 3 lag, noe som egentlig er perfekt. Tror ikke det er heldig med for mange keepere, noe FFKs keepere i år ogs har uttalt til media.

Beklager, Costanza, jeg så først nå at du svarer på det samme som jeg gjorde.

FFK på toppen i 2006

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 28 aug 05, 23:13
ja det kan også være ett sjangse spill og ha 2 keepere, for om NFF gir disp så må vi ha keeper og da kan vi få hva som helst.. så da er det vel best med 3...

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 29 aug 05, 00:22
Opprinnelig postet av keiko99
ja det kan også være ett sjangse spill og ha 2 keepere, for om NFF gir disp så må vi ha keeper og da kan vi få hva som helst.. så da er det vel best med 3...

Få hva som helst...?? Må selvfølgelig ta grundig research før en hadde velga en, og ikke tatt i mot en som bare dukka opp.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 29 aug 05, 08:32
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av keiko99

Få hva som helst...?? Må selvfølgelig ta grundig research før en hadde velga en, og ikke tatt i mot en som bare dukka opp.
bra sagt, hadde det ikke vært  tryggere med 3?

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 29 aug 05, 08:37

Hvis du skal ha en spillerstall på maks 23-25 spillere er det vel godt i overkant å sitte på 3 
keepere!  Hvis førstekeeper blir skadet (langtids) vil det være naturlig å kjøre 1. juniorkeeper på benken mens 2. keeper overtar som førstekeeper - så får man heller da vurdere å hente inn en ny keeper for en kortere eller lengre periode. 

Husk at spillerne, uansett om de spiller eller ikke, skal ha lønn...

Fuh! Fuh! Fuh!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914