Eggen har tempramang
– Dere står planta som tre flaggstangfrø.
Deretter liret han av seg noen trønderske gloser som garantert ikke Brian West skjønte noe av. Men resultatet ble at det neste frisparket ble satt rett i mål.
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Far og sønn er seg like! hehe
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Mihaly på topp!
For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Han er sånn i kamp, men dette året har han tatt det mer med ro av respekt for hovedtreneren.......
Han har jo vært mer ivrig enn hovedtreneren selv da
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Å være mer ivrig enn hovedtreneren skal det ikke mye til.
Det kan virke som han har tatt feil av stadion og kirkegården!!
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av dracula
hei Gurrbass.
Å være mer ivrig enn hovedtreneren skal det ikke mye til.
Det kan virke som han har tatt feil av stadion og kirkegården!!
Kanskje hovedtreneren hadde et kraftig utbrudd litt tidligere på lørdagens trening han også. Kanskje ikke F-B`s representant fikk med seg det. Spør noen som var der.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av Costanza
Eggen har fått utløp for sitt temperament på Melløs også under Alta-kampen!
Hva i svarte har Eggen å gjøre på indre bane på Melløs når vi MFK spiller kamp egentlig?
MFK - Østfolds stolthet!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av Bjørnen
Hva i svarte har Eggen å gjøre på indre bane på Melløs når vi MFK spiller kamp egentlig?
Hva har du her å gjøre? Virker som du kun skriver i SO2 abstinens. Får heller skylde på de som antagelig har bett ham om hjelp, da. Eller de som slapp ham inn på indre bane. Dere får se på det som aktiv dødshjelp all den tid dere radbrekker den økonomiske ryggraden deres i kamp om fjerdeplassen.
Keep - Nei, Dæven.
Svensk "magi" er å bomme på åpent mål.
Savner det ikke, West herjer igjen!
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Opprinnelig postet av Bjørnen
Hva har du her å gjøre? Virker som du kun skriver i SO2 abstinens. Får heller skylde på de som antagelig har bett ham om hjelp, da. Eller de som slapp ham inn på indre bane. Dere får se på det som aktiv dødshjelp all den tid dere radbrekker den økonomiske ryggraden deres i kamp om fjerdeplassen.
Jøss! Du kan jo spørre "Costansa" hvorfor han stadig er på www.kraakevingen.no og mener om dette og hint også da. Hva er "SO2" forresten? Jeg undrer meg over at Eggen jr flyr og vimser på indre bane hos erkefienden - det er litt irriterende for oss. MFK burde ikke tillate det - han er selvsagt velkommen til kamp, men på tribunene.
Du vet tydeligvis ikke en dritt om hverken den sportslige satsningen eller klubbens økonomi, men du håper sikkert at det går til helvete med oss. Det driter jeg i.
Jeg registrerer at meldingen din er sendt inn et kvarter etter at dere fikk grisebank i Bergen, og tilgir deg din bitterhet og din mangel på kunnskaper.
Kvalik mellom MFK og FFK hadde vært arti ;-) Men vi kunne jo nesten tatt walk-over.
MFK - Østfolds stolthet!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914